XXL Nutrition

Hoe oud denk jij te worden ?

Peiling Peiling Hoe oud denk jij dat je word ?

• 15-20

Stemmen: 3 2,2%
  • 20-25

Stemmen: 5 3,6%
  • 25-30

Stemmen: 1 0,7%
  • 30-35

Stemmen: 4 2,9%
  • 35-40

Stemmen: 2 1,4%
  • 40-50

Stemmen: 5 3,6%
  • 50-60

Stemmen: 10 7,2%
  • 60-70

Stemmen: 24 17,3%
  • 70-100

Stemmen: 73 52,5%
  • Morgen ga ik dood

Stemmen: 12 8,6%

• Totaal stemmers
    139
  • Peiling gesloten .

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
In 2012 vergaat de wereld.

Dus 23-24 jaar.

ik denk zelf rond de 50 ofzo
maar krijg altijd te horen onkruid vergaat niet
dus ben benieuwd

Ouder dan 80 jaar als ik naar mijn familie achtergrond kijk. Al zitten die allemaal rond de 90 jaar.

Dus daar ga ik gewoon van uit :) Verder gebruik ik niet tot nauwelijks schadelijke stoffen en werk ik er niet mee.

• Topic Starter Topic Starter
ik ga uit van 35-40 jaar, maar hoop dat ik ouder mag worden.

Weetje, ik heb het gevoel alsof ik gewoon (klinkt gek) niet dood kan, voel me kip lekker, ben nooit ziek (fiets nog steeds savonds in alleen mn trui naar fitness, als ik wil kan dit een tshirt zijn, alleen ja dan kijkt iedereen me zo aan onderweg :o).

Maarja natuurlijk weet ik dat dit een illussie is, en het elk moment gebeurd kan zijn.

Dus heb werkelijk geen idee, en ga me er ook niet mee bezig houden. :)

omg wat een pol opties, 70-100 zit 30 jaar verschil tussen. Ik gok 89:)
Heb het gevoel dat ik heel gezond en gelukkig oud word.

Arnoldfan waarom zo jong?

Ik verwacht ergens tussen 90 en 100.
mijn opa's en oma's werden rond de 90, zodoende.

100 en dan ben ik al 30 jaar blind en doof, dus een mooie laatste 30 jaar.

nou heb gelijk ook een vraag aan iedereen,

meer mensen het gevoel dat ze jong gaan sterven?

ik weet niet maar zit al in me kop sinds weet k wanneer soort gevoel van dat het in de late 40 jaartjes voor mij op houd.

maar heb gelukkig met god afgesproken dat ik 100 word ( hij was laatst nog op de koffie:))

80+ . De rest van mijn familie werd 90+ . Zo lang ga ik t niet trekken denk ik gezien ik toch een pak ongezonder leef .

Tegen mn 25e jaar.

114 jaar, let maar op :D

Tja, ik kan morgen doodgaan in het verkeer. Mits ik niet vroegtijdig kanker krijg en dergelijke heb ik misschien wel een kleine kans om oud te worden als ik zo naar m'n familie kijk. Meeste zitten toch wel tegen de 95 aan te hikken op het laatst, maarja of dat nou zo'n leuk einde is van je leven..

lekker moeilijk te voorspellen, misschien valt er over een paar jaar een atoombom op denhaag, misschien krijg ik kanker, of misschien word ik de oudste man ooit :o
weet wel dat het vanaf een bepaalde leeftijd niet leuk meer is om te leven, maarja niemand wil deaud, ik ook niet. Dus hoewel ik nu zeg dat het na me 50-ste niet meer hoeft zal ik daar op mijn vijftigste, mocht ik het worden, wel anders tegen aan kijken

Heb besloten er met m'n familie een leuke laatste 4 maanden van te maken.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven