AndroidHealthClinic

Hoe oud denk jij te worden ?

Peiling Peiling Hoe oud denk jij dat je word ?

• 15-20

Stemmen: 3 2,2%
  • 20-25

Stemmen: 5 3,6%
  • 25-30

Stemmen: 1 0,7%
  • 30-35

Stemmen: 4 2,9%
  • 35-40

Stemmen: 2 1,4%
  • 40-50

Stemmen: 5 3,6%
  • 50-60

Stemmen: 10 7,2%
  • 60-70

Stemmen: 24 17,3%
  • 70-100

Stemmen: 73 52,5%
  • Morgen ga ik dood

Stemmen: 12 8,6%

• Totaal stemmers
    139
  • Peiling gesloten .
ik zal altijd veel te jong sterven

Hoop op een jaartje of 70-75. Lijkt me ook wel genoeg geweest te zijn dan.

Lekkere poll opties. De optie 70-100 bevat 90% van alle sterfgevallen. Het gemiddelde ligt rond de 75-80 jaar. Daar hoop ik wel iets overheen te gaan, als het tenminste in goede gezondheid mag zijn, en niet eenzaam in een bejaardenhuis.

En waar komt dat beeld vandaan dat je op je 70ste het bejaardenhuis in moet? Mijn ouders zijn tussen de 65 en 70 en die zijn ontzettend fit, doen aan verschillende sporten en activiteiten. Het valt me op dat zelfs mensen van 75+ tegenwoordig vaak nog heel gezond en fit zijn. Als je Bolkestein, of van Agt nog ziet optreden in de media dan denk je niet echt aan een bejaarde. Meestal gaat het na je 80ste wel vrij snel achteruit.

Laatst bewerkt:
Ik zal zo oud worden zolang mijn lichaam mee wil en ik mijn kracht bewaar, als het gedaan is met de mannelijke kracht dan rest enkel de vlucht van de vogel.

Ik heb een opa die is 73 en reist nog veel etc (dan bedoel ik over de wereld, niet naar een andere provincie :p), hoeft dus niet

Hehe nee ok, ik denk ook in de tijd dat ik 70/80 ben dat de mensen weer ouder worden, en langer moeten doorwerken. Dus dan zal de gemiddelde wel tegen de 90 liggen.

ik dacht zelf zoiets rond de 80

tussen de 50 & de 70, niemand bij ons in de familie wordt heel oud

Ik hoop heel erg dat ik de zestig zou halen,,dat zou mooi zijn,,,Nuja, als je zoals ik ex kankerpatient bent moet je ieder jaar op controle en hopen dat dat flikkergedoe niet terugkomt,,kben nu in m'n tweede jaar clean,,,jej

Maakt me niet zo veel uit, als je maar een boeiend leven hebt gehad.

Mag bij mij wel eens verandering in komen trouwens.

87,56

Wat een waardeloze poll :roflol:

OT: 100

No sé

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop heel erg dat ik de zestig zou halen,,dat zou mooi zijn,,,Nuja, als je zoals ik ex kankerpatient bent moet je ieder jaar op controle en hopen dat dat flikkergedoe niet terugkomt,,kben nu in m'n tweede jaar clean,,,jej

Sterkte kerel, ik hoop dat je oud mag worden.

50-60 max als ik mijn familiegeschiedenis als gemiddelde neem. alleen zal die kans natuurlijk wel flink afnemen zodra ik mijn rijbewijs A heb.

**** zooi kerel, mijn vrouw zit er ook mee ... echt wel k*t zo jong er al bij zijn.

Time wil tell.
Ik zie het wel. Ik mag tot mijn 65ste zeker werken, dus hoop dat ik daarna toch nog wel ff mag genieten van mijn vrije tijd.

Ik heb mijn doelstelling gezet op 140, als minimum.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven