popey88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook, maar ik sluit niet uit dat ik bij de 140 zoiets heb van nou ik plak er nog maar een eeuw aan vast.
Waar the **** moet je op baseren hoe oud je "denkt" te worden....
Waar the **** moet je op baseren hoe oud je "denkt" te worden....
Op wat je denkt.
Bovendien is het in enige mate (ongelukken daargelaten) te beïnvloeden, door gezond te leven, bepaalde zaken te vermijden, een hoge sociale status te verkrijgen, bepaalde middelen die ouderdom tegengaan te gebruiken etc. Er valt dus wel wat over te zeggen.

Dude, wat een bullcrap. Iedereen kan kanker krijgen of een herseninfarct ookal leef je nog zo gezond.... Iedereen die serieus ingaat op dit topic is een fockin morown![]()
Je kan de kans op kanker gewoon verminderen door ontstekingsremmende voeding te eten. Ook een schone lucht en leefomgeving helpen daarbij. Ook de kans op een herseninfarct of hart en bloedvat aandoeningen kan je verminderen door gezond te leven.
Het is in veruit de meeste gevallen echt geen toeval dat iemand ziek wordt, dat is altijd wel ergens naar te herleiden. En als je denkt dat het wel aan toeval ligt, en daar naar leeft, weet je zeker dat je je kansen niet verkleint.
Je kan de kans op kanker gewoon verminderen door ontstekingsremmende voeding te eten. Ook een schone lucht en leefomgeving helpen daarbij. Ook de kans op een herseninfarct of hart en bloedvat aandoeningen kan je verminderen door gezond te leven.
Het is in veruit de meeste gevallen echt geen toeval dat iemand ziek wordt, dat is altijd wel ergens naar te herleiden. En als je denkt dat het wel aan toeval ligt, en daar naar leeft, weet je zeker dat je je kansen niet verkleint.
+1!
Gezonde voeding, genoeg beweging, weinig stress etc. zijn allemaal factoren die levensverlengend zijn, ongelukken buiten beschouwing gelaten.
Ja bij de een helpt het wellicht wel en bij de ander niet, het is niet zo dat je kan bewijzen: ow als ik niet rookte dan had ik per definitie geen longkanker gehad, point being: crappy topic, zinloos, end of story