AndroidHealthClinic

Hoe oud denk jij te worden ?

Peiling Peiling Hoe oud denk jij dat je word ?

• 15-20

Stemmen: 3 2,2%
  • 20-25

Stemmen: 5 3,6%
  • 25-30

Stemmen: 1 0,7%
  • 30-35

Stemmen: 4 2,9%
  • 35-40

Stemmen: 2 1,4%
  • 40-50

Stemmen: 5 3,6%
  • 50-60

Stemmen: 10 7,2%
  • 60-70

Stemmen: 24 17,3%
  • 70-100

Stemmen: 73 52,5%
  • Morgen ga ik dood

Stemmen: 12 8,6%

• Totaal stemmers
    139
  • Peiling gesloten .
heb al een paar jaar het idee dat ik ergens tussen de 30 en de 40 de pijp uit ga

67.. als ik met pensioen kan val ik dood neer.. niks niet genieten van t leven.. maar eerst nog 6 jaar met een rolator over de bouw heen lopen. life is a b*ch

20-25, leven is hard hier. 2Pac zei het al, the good die young jwtz.

I'm the Highlander

Waar the **** moet je op baseren hoe oud je "denkt" te worden....

niet zo oud...

Waar the **** moet je op baseren hoe oud je "denkt" te worden....

Op wat je denkt.

Bovendien is het in enige mate (ongelukken daargelaten) te beïnvloeden, door gezond te leven, bepaalde zaken te vermijden, een hoge sociale status te verkrijgen, bepaalde middelen die ouderdom tegengaan te gebruiken etc. Er valt dus wel wat over te zeggen.

Op wat je denkt.

Bovendien is het in enige mate (ongelukken daargelaten) te beïnvloeden, door gezond te leven, bepaalde zaken te vermijden, een hoge sociale status te verkrijgen, bepaalde middelen die ouderdom tegengaan te gebruiken etc. Er valt dus wel wat over te zeggen.

Dude, wat een bullcrap. Iedereen kan kanker krijgen of een herseninfarct ookal leef je nog zo gezond.... Iedereen die serieus ingaat op dit topic is een fockin morown :roflol:

126
ik heb niet gestemd, het staat er niet bij

Dude, wat een bullcrap. Iedereen kan kanker krijgen of een herseninfarct ookal leef je nog zo gezond.... Iedereen die serieus ingaat op dit topic is een fockin morown :roflol:

Je kan de kans op kanker gewoon verminderen door ontstekingsremmende voeding te eten. Ook een schone lucht en leefomgeving helpen daarbij. Ook de kans op een herseninfarct of hart en bloedvat aandoeningen kan je verminderen door gezond te leven.

Het is in veruit de meeste gevallen echt geen toeval dat iemand ziek wordt, dat is altijd wel ergens naar te herleiden. En als je denkt dat het wel aan toeval ligt, en daar naar leeft, weet je zeker dat je je kansen niet verkleint.

Je kan de kans op kanker gewoon verminderen door ontstekingsremmende voeding te eten. Ook een schone lucht en leefomgeving helpen daarbij. Ook de kans op een herseninfarct of hart en bloedvat aandoeningen kan je verminderen door gezond te leven.

Het is in veruit de meeste gevallen echt geen toeval dat iemand ziek wordt, dat is altijd wel ergens naar te herleiden. En als je denkt dat het wel aan toeval ligt, en daar naar leeft, weet je zeker dat je je kansen niet verkleint.

+1!
Gezonde voeding, genoeg beweging, weinig stress etc. zijn allemaal factoren die levensverlengend zijn, ongelukken buiten beschouwing gelaten.

denk 90 wel te halen! zit ook tussen de oren :) positief blijven denken

+1!
Gezonde voeding, genoeg beweging, weinig stress etc. zijn allemaal factoren die levensverlengend zijn, ongelukken buiten beschouwing gelaten.

Ja bij de een helpt het wellicht wel en bij de ander niet, het is niet zo dat je kan bewijzen: ow als ik niet rookte dan had ik per definitie geen longkanker gehad, point being: crappy topic, zinloos, end of story

Ja bij de een helpt het wellicht wel en bij de ander niet, het is niet zo dat je kan bewijzen: ow als ik niet rookte dan had ik per definitie geen longkanker gehad, point being: crappy topic, zinloos, end of story

Jij praat net als m'n schoonmoeder, die heeft ook altijd gelijk, zegt ze.......:roflol:

143.

Mensen worden steeds ouder, maar je leven lang trainen is niet echt bevorderlijk voor je aantal hartslagen, dus ik denk een jaartje of 75.

Maar ik kan net zo goed zometeen onderweg naar de sportschool onder een vrachtwagen komen, dus dan heb ik alsnog pech :D maar laten we hopen van niet ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven