MuscleMeat

Hoe oud denk jij te worden ?

Peiling Peiling Hoe oud denk jij dat je word ?

• 15-20

Stemmen: 3 2,2%
  • 20-25

Stemmen: 5 3,6%
  • 25-30

Stemmen: 1 0,7%
  • 30-35

Stemmen: 4 2,9%
  • 35-40

Stemmen: 2 1,4%
  • 40-50

Stemmen: 5 3,6%
  • 50-60

Stemmen: 10 7,2%
  • 60-70

Stemmen: 24 17,3%
  • 70-100

Stemmen: 73 52,5%
  • Morgen ga ik dood

Stemmen: 12 8,6%

• Totaal stemmers
    139
  • Peiling gesloten .
ik ga uit van 35-40 jaar, maar hoop dat ik ouder mag worden.

Denk dat de systematische hints die je laat vallen, op DBB niet neerstrijken als een signaal dat je veel bagage op je rug meedraagt. Maar daarintegen denk ik ook niet dat je daar uberhaupt wat nader over kwijt wilt.

Ik denk juist dat arnoldfan z'n bagage is gestolen door Marokkanen.

Denk niet erg oud, voor de 50 zal het wel game over zijn.:)

Zoals ik nu leef 70+

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat de systematische hints die je laat vallen, op DBB niet neerstrijken als een signaal dat je veel bagage op je rug meedraagt. Maar daarintegen denk ik ook niet dat je daar uberhaupt wat nader over kwijt wilt.

Je bent aan het slaapwandelen, heb je daar vaker last van ?

morgen praten we verder.

Ik heb altijd maar een beetje aangenomen dat ik wel 70+ wordt, maar ik denk er nu eigenlijk pas aan dat ik morgen net zo goed dood kan gaan. Heb me altijd een beetje onsterfelijk gevoeld.

Ach ja ik maak me er niet zo'n zorgen over, ik denk wel altijd dat ik zoveel mogelijk leuke dingen moet gaan doen voor het te laat is. maar daar begin ik toch nooit aan.

Het is niet te voorspellen. Morgen kan je een ernstig ongeluk krijgen en dood gaan. We hebben als mens best veel zekerheden, maar dit is een fenomeen dat altijd onzeker zal blijven.

Hopelijk haal ik toch wel de 80+.

68 jaar 4 maanden 1 week 2 dagen 23 uur 46 minuten en 37 seconden

hoogstens 30 , ouder denk ik niet .... :(

met mn huidige levensstijl denk ik wel 70-100 te worden...kvind 65-70 prima want leuke dingen moet je in je werkzame leven doen en niet als ouwe zak.

was jij al niet dik door de 30 heen ? :D

OT: dik door de 100

Ik had me hele leven nooit gedacht dat ik de 25 zou halen. Ik zit nu al 2 jaar in me bonustijd.

FC_Infinity_41717_lg.gif

70 jaar. Ouder hoeft niet.

Ik ga niet 30 jaar in een bejaardetehuis weg zitten rotten.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven