MuscleMeat

Hoe oud was je toen je je eerste biertje dronk?

• Topic Starter Topic Starter
14, was op een schoolfeest :D Was echt zo dom. Bij de ingang stonden leerlingen met rode bandjes. Als je 16 was, kreeg je een rood bandje om je pols. Ik naar die miepen toe: "Hey, ik ben ook 16". Toen kreeg ik ook een bandje, voordeel van een beetje lang en fors zijn :P Echt een té dom systeem, bij elk biertje wat je ging halen kreeg je een knipje in het bandje, en als je 3 knipjes had, mocht je geen bier meer. Na 3 knipjes trok je dat bandje stuk, ging je naar de ingang, zei je dat je 16 was en dat je nog geen bandje had, en dan kreeg je gewoon weer een nieuwe :P Maar goed, het was de eerste keer dat ik bier dronk, dus na 2 bandjes hoefde ik niet meer :D

Haha, herkenbaar.

Eerste keer ontzettend naar de klote;

Ik was op een klassenfeest toen ik 14 was. Toen begon ik een beetje uit te gaan. Ik had toen 7 flesjes bier gedronken. Ik begon toen zo hard te draaien, dat ik echt alles heb ondergekotst. Alles zat onder, behalve de wc waar boven hing haha. :D Mijn pa me ophalen. Zwaar over de zeik natuurlijk. Onderweg aardig wat keren het portier opengegooid, om mijn maaginhoud naar buiten te gooien. Oh, wat was ik ziek :D

als peuter ook al restjes van bierflessen zitten uitdrinken int geniep naar tschijnt, njeh :p

Haha, herkenbaar.

Eerste keer ontzettend naar de klote;

Ik was op een klassenfeest toen ik 14 was. Toen begon ik een beetje uit te gaan. Ik had toen 7 flesjes bier gedronken. Ik begon toen zo hard te draaien, dat ik echt alles heb ondergekotst. Alles zat onder, behalve de wc waar boven hing haha. :D Mijn pa me ophalen. Zwaar over de zeik natuurlijk. Onderweg aardig wat keren het portier opengegooid, om mijn maaginhoud naar buiten te gooien. Oh, wat was ik ziek :D

Haha :D Ik heb maar 1 keer gekotst van drank, maar dat was een combo van 8 bier (flesjes) binnen 45 minuten, en hamburgers die je normaal in de frituur moet doen, maar die nu 30 seconden in de magnetron hadden gelegen. Leuke verjaardag was dag, DvO. Heb het wel netjes buiten gedaan :P

Bijna 12, bij m'n plechtige communie.

Op mijn 12e verjaardag.

Toen ik 14 was voor het eerst gekotst.
Nu drink ik nooit meer:orly::yarly:

14. Was met carnaval, dus ook heel zat. Reden om het een paar jaartjes uit te stellen was de gigantische kater en een lelijke tante die ik aan de haak had geslagen.

Op mn 7e. Er stond een tapkraan in onze tuin voor een groot feest en ik greep mn kans. Ik heb er toen stiekem redelijk wat opgezopen, ik weet zelfs dat ik toen ook nog wat koeien in de wei ernaast bier heb gegeven. Mn moeder had het natuurlijk wel door en ze had zoiets van; ik laat hem maar doen, straks wordt hij ziek en leert hij het vanzelf wel af.

Ik voelde op dat moment weinig tot geen effect van de alcohol, kan ook gewoon mn perceptie geweest zijn. Achteraf ook niet ziek van geweest. Van dat moment af aan heeft mn ma alle drank verstopt in het huis. :D

Jaartje of 11 a 12 denk ik. Niet zo veel, glaasje. Daarna hier een daar wat sneeuwwitje (bier + 7-up) enzo. Daarna blikjs bier ten ik jaar of 14 was denk ik. Keertje 4 blikjes bier en toen was ik al wasted hahaha.

8 ofzo, maar ik vondt het toen niet lekker, toen ik eenmaal 11 was pakte ik sterke drank dat vondt ik toen nog een heel stuk lekkerder. Nu nog steeds maar het is vrij prijzig om zo zat te worden.

6 fzo, lange tijd tafelbier gedronke :D vond het toen al lekker :)

18 Jaar. Ik had er nooit zo'n behoefte aan :P

Jaartje of 12 toen we het kampioenschap wonnen met voetbal. Vond het smerig en had tot een jaartje of 15 á 16 niet meer gedronken. Ik blowde eerder dan dat ik dronk iig.

vroeg maar toen vond ik het nog smerig. wijn vond ik de eerste keer wel lekker trouwens:)

4, eerste keer dronken toen ik 6 was. Een fondue waarbij mijn broer en ik het ene glaasje wijn dat we mochten doortrokken naar ietsje meer :D

dat is wel heel erg jong!:eek!:

TE jong:D

Hehe Kale, een topic over bier en slechte eigenschappen, gezien het weer de laatste tijd (lees maanden) zou ik bijna denken dat je een winterdepressie hebt :D

Terug
Naar boven