- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
14, was op een schoolfeestWas echt zo dom. Bij de ingang stonden leerlingen met rode bandjes. Als je 16 was, kreeg je een rood bandje om je pols. Ik naar die miepen toe: "Hey, ik ben ook 16". Toen kreeg ik ook een bandje, voordeel van een beetje lang en fors zijn
Echt een té dom systeem, bij elk biertje wat je ging halen kreeg je een knipje in het bandje, en als je 3 knipjes had, mocht je geen bier meer. Na 3 knipjes trok je dat bandje stuk, ging je naar de ingang, zei je dat je 16 was en dat je nog geen bandje had, en dan kreeg je gewoon weer een nieuwe
Maar goed, het was de eerste keer dat ik bier dronk, dus na 2 bandjes hoefde ik niet meer
![]()
Haha, herkenbaar.
Eerste keer ontzettend naar de klote;
Ik was op een klassenfeest toen ik 14 was. Toen begon ik een beetje uit te gaan. Ik had toen 7 flesjes bier gedronken. Ik begon toen zo hard te draaien, dat ik echt alles heb ondergekotst. Alles zat onder, behalve de wc waar boven hing haha.
Mijn pa me ophalen. Zwaar over de zeik natuurlijk. Onderweg aardig wat keren het portier opengegooid, om mijn maaginhoud naar buiten te gooien. Oh, wat was ik ziek 

Echt een té dom systeem, bij elk biertje wat je ging halen kreeg je een knipje in het bandje, en als je 3 knipjes had, mocht je geen bier meer. Na 3 knipjes trok je dat bandje stuk, ging je naar de ingang, zei je dat je 16 was en dat je nog geen bandje had, en dan kreeg je gewoon weer een nieuwe