- Waardering
- 470
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Werkt idd alleen als je'm altijd draagt.
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 23:51 ----------
Die kunnen vrolijk meedoen met de naturals.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie er ten eerste helemaal niet breed of extreem gespierd uit. (ik begin eindelijk een klein beetje te vormen naar mijn eigen weten).
Op het werk is mij wel gevraagd of ik aas gebruikte en of ik shakes neem (mensen denken al snel iets als je traint en hebben er niet altijd verstand van).
Wel ik heb uitgelegd dat ik niet aan de aas zit en dat ook niet wil gaan doen.
Dat shakes en aas iets heel verschillend is.
Ik mag geen ei eiwitten dus ik neem eiwitten op basis van melk en caseine, dat leg ik ook uit.
Daarnaast ben ik ook verbaasd en zeg ik dat als ik aas zou gebruiken ik vele malen breder zou moeten zijn.
Maar ik ben er niet blij mee als me het gevraagd wordt, daar ben ik eerlijk in.
Srs hoe achterlijk zijn sommige mensen als ze al denken dat shakes AAS zijn. Zelfs toen ik nog niet trainde of er niets mee te maken had kon ik wel het onderscheid maken tussen anabole steroïden en shakes.
Heb ook echt nog niemand in mijn omgeving ooit de opmerking horen maken dat shakes anabolen zouden zijn.
Mijn schoonvader was er niet zo blij mee dat ik Shakes, Dexaprine, Grow! en Napalm gebruik.
Hij zei iets over dat het troep was waar je niets aan hebt enzo, en dat het alleen maar schadelijk voor de gezondheid is.
Wat een on- oh wacht..
http://forum.dutchbodybuilding.com/...rd-verboden-zoals-preworkout-boosters-316682/
Mijn schoonvader was er niet zo blij mee dat ik Shakes, Dexaprine, Grow! en Napalm gebruik.
Hij zei iets over dat het troep was waar je niets aan hebt enzo, en dat het alleen maar schadelijk voor de gezondheid is.
Wat een on- oh wacht..
http://forum.dutchbodybuilding.com/...rd-verboden-zoals-preworkout-boosters-316682/
Wat een on- oh wacht..
mensen hebben vaak het idee dat ze overal een expert in zijn omdat ze iets gelezen hebben 
)Srs hoe achterlijk zijn sommige mensen als ze al denken dat shakes AAS zijn. Zelfs toen ik nog niet trainde of er niets mee te maken had kon ik wel het onderscheid maken tussen anabole steroïden en shakes.
Heb ook echt nog niemand in mijn omgeving ooit de opmerking horen maken dat shakes anabolen zouden zijn.

Zitten mensen nog steeds te huilen dat 1.3 dmaa gevaarlijk is? Neem het al een jaar en heb max 1.5 scoop genomen en geen enkele ''side'' ondervonden behalve een crash.
Als je van een stof 22 scoops neemt vraag je erom