MuscleMeat

Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

Peiling Peiling Hoe reageer jij als mensen je er onterecht van verdenken anabole steroïden te gebruiken?

• Ik blijf kalm en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 219 31,9%
  • Ik reageer lichtgeraakt, en ontken dat ik AAS gebruik

Stemmen: 60 8,7%
  • Ik blijf kalm en ga niet expliciet ontkennen, in plaats daarvan leg ik uit dat AAS slechts een deelt

Stemmen: 61 8,9%
  • Ik blijf kalm en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 1 0,1%
  • Ik reageer lichtgeraakt en geef aan dat ik er niet over wens te praten

Stemmen: 2 0,3%
  • Ik word boos en geef aan dat ik dat beu ben

Stemmen: 20 2,9%
  • Ik reageer nog anders

Stemmen: 77 11,2%
  • Niemand heeft mij tot nu toe verdacht van AAS gebruik

Stemmen: 194 28,3%
  • Ik gebruik ook AAS, en kies dus voor deze optie

Stemmen: 52 7,6%

• Totaal stemmers
    686
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik injecteer op dat moment altijd mijn spuit in hun bil en zeg dan, Jup en jij nu ook.

Licht eraan hoe ze het brengen...

Heb verschillende dingen gehoord.
Als ze nou mij toe komen van goh gebruik je meer dan alleen shakes?
Dan ga ik hier serieus op in en vertel dat ik met een goed voeding en trainingsschema zit. Dit is dan vaak wel genoeg.

Heb ook wel is gehad dat mensen mijn anabolen henkie noemde.
Kan er niet tegen maar zeg ik altijd liever anabolen henkie dan zoon ecto boy als jou:D Als ze dan vragen wat een ecto boy is zeg ik: you will never know b*ch, you will never know. Dan zijn ze vaak wel uit geluld.
Kan er niet tegen dat ze zomaar wat roepen zonder dat je weet wat je er voor moet laten, en wat je er voor moet doen.

Licht eraan hoe ze het brengen...

Heb verschillende dingen gehoord.
Als ze nou mij toe komen van goh gebruik je meer dan alleen shakes?
Dan ga ik hier serieus op in en vertel dat ik met een goed voeding en trainingsschema zit. Dit is dan vaak wel genoeg.

Heb ook wel is gehad dat mensen mijn anabolen henkie noemde.
Kan er niet tegen maar zeg ik altijd liever anabolen henkie dan zoon ecto boy als jou:D Als ze dan vragen wat een ecto boy is zeg ik: you will never know b*ch, you will never know. Dan zijn ze vaak wel uit geluld.
Kan er niet tegen dat ze zomaar wat roepen zonder dat je weet wat je er voor moet laten, en wat je er voor moet doen.

:roflol::roflol::roflol: al die lui die shakes zien als zware doping

Haha ja heb wel is gehad in sportschool. Jij gebruikt shakes of niet? Ik: Ja hoezo? Nou ik train liever naturel. Ik: Ja iedereen zijn eigen keus hé.

ik mis hier de optie " ik word woedend en sla direct op zijn neus":D

Pff bij mij word het alleen maar erger. Elke dag dat ik train kijken ze me wel aan van 'he daar heb je weer zon anabool' of ze zijn nog brutaler en stappen op je af van wat gebruik jij? Ik word er niet goed van. Hou mn koptelefoon voort ook gewoon op als er iemand op me afstapt. Ze krijgen de pleures maar.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 19:06 ----------

En ik wil wel stemmen maar ik ben nu ongeveer bij optie 6. Pfff

Ik snap niet dat sommige mensen hier met dergelijke stats de vraag uberhaupt krijgen. Heb de vraag zelf nog nooit gehad, maar zou het opvatten als een compliment (na een flinke facepalm wel) :)

Ik kreeg die vraag ook al toen ik nog maar 5kg was aangekomen, dus zo raar vind ik het niet.
Van zodra mensen zien dat je nog maar iets gespierder bent dan je vroeger was, stellen ze al vragen. Want ja, van gewoon te trainen kan dat toch helemaal niet :dunno:

haha nog nooit gehad
wel mensen van school die serieus vragen of ik anabolen gebruik
ik zeg dan lachend: Nee natuurlijk niet mong**l
en dan heel serieus antwoorden, Waarom dan niet? gaat toch veel sneller dan? is toch chill? haha lol

Pff bij mij word het alleen maar erger. Elke dag dat ik train kijken ze me wel aan van 'he daar heb je weer zon anabool' of ze zijn nog brutaler en stappen op je af van wat gebruik jij? Ik word er niet goed van. Hou mn koptelefoon voort ook gewoon op als er iemand op me afstapt. Ze krijgen de pleures maar.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 19:06 ----------

En ik wil wel stemmen maar ik ben nu ongeveer bij optie 6. Pfff

Wil niet lullig zijn of iets maar, als je foto recent is dan hoor je die vraag echt niet te krijgen. Tenzij de rest die bij jou op de sportschool lopen allemaal p*ssy's zijn.

Ik snap niet dat sommige mensen hier met dergelijke stats de vraag uberhaupt krijgen. Heb de vraag zelf nog nooit gehad, maar zou het opvatten als een compliment (na een flinke facepalm wel) :)
Ik ben ecto en zelf mij wordt het wel is gevraagd, hehe. wat wij klein vinden vinden "normale" mensen vaak al groot

Het is vaak ook een stukkie jaloezie/afgunst..
Oh kijk, zijn fysiek is verbeterd - en ik ben een luie hond - dat zullen wel anabolen geweest zijn. In mijn gym ook al eens gehoord over een knaap van 21 die echt een beer van een jongen is.. Alle oude zure figuren stikjaloers en zeggen dat het roids zijn. Terwijl ik die jongen goed ken en die jongen met niks anders bezig is als zijn fysiek, en roids helemaal niet nodig heeft.

Wil niet lullig zijn of iets maar, als je foto recent is dan hoor je die vraag echt niet te krijgen. Tenzij de rest die bij jou op de sportschool lopen allemaal p*ssy's zijn.

Was op die foto niet opgepompt of niks. Denken jullie allemaal dak hier een lulverhaal ophang? :mad:

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 16:30 ----------

Ik neem aan dat je op mij doelt? Ik kan er niks aan doen dat zij dat denken. Ik vraag er niet om of wel???

nog nooit van beschuldigd gelukkig

als iemand bij zou beschuldigen zou ik wel heel sarcastisch gaan reageren denk ik

QUOTE=gewoonlekkel;6716955]Roidrage?[/QUOTE]

Haha nee zeker niet. Heb nog nooit iets gebruikt maar de manier waarop er op mijn posts word gereageerd vond ik niet echt leuk ;) dan verdedig ik mezelf gewoon;)

te laat gezien dat ht voor naturals was :)
optie drie genomen

Haha ja heb wel is gehad in sportschool. Jij gebruikt shakes of niet? Ik: Ja hoezo? Nou ik train liever naturel. Ik: Ja iedereen zijn eigen keus hé.

Ja dit is echt zo irritant, 'n kennis van me vindt ook dat eiwitshakes al een wondermiddel zijn en dat 't eigenlijk 'cheaten' is. Ik zei al tegen 'm dat er echt niks in zit dat niet ook in een paar liter magere melk zit maar dat wil er niet helemaal in geloof ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven