sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze dan vragen wat een ecto boy is zeg ik: you will never know b*ch, you will never know. Dan zijn ze vaak wel uit geluld. Licht eraan hoe ze het brengen...
Heb verschillende dingen gehoord.
Als ze nou mij toe komen van goh gebruik je meer dan alleen shakes?
Dan ga ik hier serieus op in en vertel dat ik met een goed voeding en trainingsschema zit. Dit is dan vaak wel genoeg.
Heb ook wel is gehad dat mensen mijn anabolen henkie noemde.
Kan er niet tegen maar zeg ik altijd liever anabolen henkie dan zoon ecto boy als jouAls ze dan vragen wat een ecto boy is zeg ik: you will never know b*ch, you will never know. Dan zijn ze vaak wel uit geluld.
Kan er niet tegen dat ze zomaar wat roepen zonder dat je weet wat je er voor moet laten, en wat je er voor moet doen.

al die lui die shakes zien als zware dopingIk snap niet dat sommige mensen hier met dergelijke stats de vraag uberhaupt krijgen. Heb de vraag zelf nog nooit gehad, maar zou het opvatten als een compliment (na een flinke facepalm wel)![]()

Pff bij mij word het alleen maar erger. Elke dag dat ik train kijken ze me wel aan van 'he daar heb je weer zon anabool' of ze zijn nog brutaler en stappen op je af van wat gebruik jij? Ik word er niet goed van. Hou mn koptelefoon voort ook gewoon op als er iemand op me afstapt. Ze krijgen de pleures maar.
---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 19:06 ----------
En ik wil wel stemmen maar ik ben nu ongeveer bij optie 6. Pfff
Ik ben ecto en zelf mij wordt het wel is gevraagd, hehe. wat wij klein vinden vinden "normale" mensen vaak al grootIk snap niet dat sommige mensen hier met dergelijke stats de vraag uberhaupt krijgen. Heb de vraag zelf nog nooit gehad, maar zou het opvatten als een compliment (na een flinke facepalm wel)![]()
Wil niet lullig zijn of iets maar, als je foto recent is dan hoor je die vraag echt niet te krijgen. Tenzij de rest die bij jou op de sportschool lopen allemaal p*ssy's zijn.

Ik snap niet dat sommige mensen hier met dergelijke stats de vraag uberhaupt krijgen. Heb de vraag zelf nog nooit gehad, maar zou het opvatten als een compliment (na een flinke facepalm wel)![]()

Zeker waar, kreeg al commentaar dat ik moest stoppen nadat ik de eerste 5kg erop geplakt hadIk ben ecto en zelf mij wordt het wel is gevraagd, hehe. wat wij klein vinden vinden "normale" mensen vaak al groot

Doelde niet op jou, had al meerdere pagina's doorgelezen
Ik neem aan dat je op mij doelt? Ik kan er niks aan doen dat zij dat denken. Ik vraag er niet om of wel![]()
.Roidrage?Was op die foto niet opgepompt of niks. Denken jullie allemaal dak hier een lulverhaal ophang?![]()
Haha ja heb wel is gehad in sportschool. Jij gebruikt shakes of niet? Ik: Ja hoezo? Nou ik train liever naturel. Ik: Ja iedereen zijn eigen keus hé.