XXL Nutrition

Hoe slaap jij?

Peiling Peiling Hoe slaap jij?

• Naakt in de penis!

Stemmen: 53 20,5%
  • In mijn ondergoed

Stemmen: 110 42,5%
  • In mijn ondergoed + T-Shirt

Stemmen: 35 13,5%
  • In een boxer + (jogging)broek

Stemmen: 9 3,5%
  • Complete pyjama met eventueel zelfs sokken

Stemmen: 18 6,9%
  • Met mijn ponytail-buttplug en clownsneus op

Stemmen: 17 6,6%
  • Anders, namelijk...

Stemmen: 17 6,6%

• Totaal stemmers
    259
Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan dat als je bij iemand slaapt (waarmee je geen coïtus gaat hebben) je dan altijd je boxer aan moet houden. Slaapt echt naar.

ik ben wel is op bewoners vakantie geweest met een collega een tijdje geleden en moesten we in een 2 persoons bed gaan slapen ik en natuurlijk een vrouwelijke collega hoe ken je het missen ???

of anders in 1 kamer met een bewoner nou echt niet he, dus eerst heel netjes in me boxer gaan liggen en zij ook gewoon met ondergoed en een pyjama overigens gewoon heel netjes hoor is niks gebeurd tussen ons en ook zeer zeker de neiging er niet voor.

maar midden in de nacht gaat het toch niet lekker zitten dus alles uit in me nakie heb geslapen als een rosie tot volgende ochtend is er een malloot wakker en begint alles aan te gillen, dus ja vliegen uit bed met me hand voor me zakie en super snel zoeken waar me boxer is. achteraf wel lachen maar op dat moment was het niet grappig je moest dat gezich van die mokkel is zien :D

niet ik kan niet wachten tot de volgende dag want dan kan ik weer de gym in !

depents of the weather, zomer meestal naakt..
in de winter wel met boxer anders schrik je van de kou s'ochtends:o

Unless ik en me vriendin samen slapen, dan is het ALTIJD naakt..

er moeten meer vrouwen in dit topic reageren

in mijn hangmat met mijn knuffelbeer

boxer+tshirt

Ik houd alleen mijn sokken aan.

Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan dat als je bij iemand slaapt (waarmee je geen coïtus gaat hebben) je dan altijd je boxer aan moet houden. Slaapt echt naar.

Ik denk dat bij iemand anders thuis slapen zonder boxer naar en vreemd is, kan je echt niet maken man..:o

Boxer, alst koud is met t-shirt/tanktop.

de laatste paar weken gewoon in mijn kleren, zwerversT

Terug
Naar boven