Scarred Rock
Cool Novice
- Waardering
- 0
Zoals de topictittel dus aankondigd:
Hoe pak ik dit aan?
In UnivFit, waar ik ga zijn geen losse Barbells.. Op de horizontal Legg Press Doe ik intussen 190 kg en ik heb niet het gevoel dat dit de ideale training is, om maar te zeggen dat het een belachelijk hoog gewicht is vergeleken met de moeite die ik er voor hoef te doen. Nochtans voer ik de beweging uit zoals het hoort op dit toestel.
Omdat ik nu eenmaal een serieuze jongen ben
die een serieuze kont wil
zou ik dan ook dit uit m'n training willen gooien en vervangen door squats. Geen losse barbell te vinden in heel die zaal, wel n Smithmachine dus daar zal het gaan moeten gebeuren.
Waar moet ik op letten?
Wat is een goed begingewicht-aantal reps?
In welk topic had ik moeten kijken alvorens hier domme vragen te stellen?
Commentaar en andere ongein van harte welkom, bedankt.
Hoe pak ik dit aan?
In UnivFit, waar ik ga zijn geen losse Barbells.. Op de horizontal Legg Press Doe ik intussen 190 kg en ik heb niet het gevoel dat dit de ideale training is, om maar te zeggen dat het een belachelijk hoog gewicht is vergeleken met de moeite die ik er voor hoef te doen. Nochtans voer ik de beweging uit zoals het hoort op dit toestel.
Omdat ik nu eenmaal een serieuze jongen ben
die een serieuze kont wil
zou ik dan ook dit uit m'n training willen gooien en vervangen door squats. Geen losse barbell te vinden in heel die zaal, wel n Smithmachine dus daar zal het gaan moeten gebeuren.Waar moet ik op letten?
Wat is een goed begingewicht-aantal reps?
In welk topic had ik moeten kijken alvorens hier domme vragen te stellen?
Commentaar en andere ongein van harte welkom, bedankt.