AndroidHealthClinic

Hoe veilig is MSN?

calibre

Freaky Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Ik heb ooit met een hacker gepraat die bang was om over zijn hobby te praten via msn omdat dat getraced kon worden. Nou als ik over bijvoorbeeld drugs via msn praat denk ik daar soms wel aan terug. Is dit nou 100% veilig?

Ligt eraan welke instantie het doet en waarom

Nee je wordt afgetapt door een internationaal samenwerkingsverbond op zoek naar gelegenheidsgebruikers.

wel alles verloopt toch via servers dus is het mogelijk om een log bij te houden

aan de andere kant worden wss miljarden woorden per minuut verzonden dus zullen die logs wel onmogelijk zijn

het is wel niet uitgesloten als er bijvoorbeeld alle verkeer van msn via een bepaald e-mail adres opgeslagen zou worden...

be afraid!:eek:

Zal vast wel gecontroleerd worden op bepaalde steekwoorden. Big brother is watching! :D

Lekker boeiuh.....echelon is everywhere

MSN is prima tapbaar. Stond pas nog een leuk artikel met staatje over welke Messengers tapbaar zijn en welke niet.
De niet tapbare (althans niet voor recherche hier) is Skype maar Echelon kan overal bij dus gaat het niet 100% op.

Ik hou altijd coïtusuele conversaties met 12jarige breezers, ben nog steeds niet opgepakt.

MSN berichten worden voor zover ik weet niet geëncrypt. Dus is allemaal mogelijk.

Terug
Naar boven