AndroidHealthClinic

Hoe ziet jouw supp voorraad er uit?

Wat zit er in die grote zakken blauw en wit? En die kleine potjes met een blauw label? (rechts op de foto, piramide)

De grote zakken op de achtergrond zijn wheyprotein van myprotein en die potjes rechts zijn extreme green tea extract ook van my protein.

welke supps werken volgens jou niet dan?

begin me eigen toch echt af te vragen of jij niet in een een of andere vage eigen wereld leef.

ik gebruik dit niet alles om genoeg gainz te krijgen ook nog voor een gezond lijf. Misschien moet je dat ook eens overwegen om daar over na te denken en niet alleen te gaan lopen blèren ooh dat helpt niet en dat werkt niet en dat is kut. Volgens mij wil iedereen hier ook een gezond lijf. anders hadden we als we wilde cutten wel lekker allemaal aan de pep gegaan.

en tuurlijk eet ik ook kwark vis rijst en de hele mik mak. maar volgens mij pak ik alleen producten die al vele jaren hun nut hebben bewezen ja bovenop mijn voeding.

giphy.gif

Ik kap er mee, succes met de supps :thumbs:

Ik wou eigenlijk whey en tarwegras gaan bestellen, alleen dit mag nu nietmeer van mijn ouders omdat ze denken dat ik door whey weer meer puistjes ga krijgen (dit was behandeld en ging weer aardig weg) heeft whey een grootte invloed? En raden jullie het dan aan of af om te nemen?

resultaat mag er zeker zijn netjes gedaan. na oktober nog verder gegaan kwa afvallen?

nee nu ff korte bulk. Vet% blijft goed. stijgt niet iig. en veranderd van werk dus moest wel ff normaal eten van luie baan naar zwaar actieve baan gegaan. 2 januari beginnen we weer vol gas!!!

Ik wou eigenlijk whey en tarwegras gaan bestellen, alleen dit mag nu nietmeer van mijn ouders omdat ze denken dat ik door whey weer meer puistjes ga krijgen (dit was behandeld en ging weer aardig weg) heeft whey een grootte invloed? En raden jullie het dan aan of af om te nemen?

Als je het bij b&f besteld heb je misschien 20% minder last van puistjes :rolleyes:

nou ik weet niet sinds ik eiwitten gebruik heb ik er wel meer. maar volgensmij moet je lichaam er aan wennen, mijn nicht zij kan + - 1 jaar duren

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is wetenschappelijk bewezen dat ik 20% meer gainz zal maken in 2015 tov 2014. :study:

Laatst bewerkt door een moderator:
Whey, pre-workout (rush/arnie's iron pump), creatine, multivit, omega 3

2ura3b4.jpg

niet zichtbaar
2x fine oats
niet op foto
2x Kokosolie
1x 5gr AMP HCL
1x circa 3gr DMAA

Eigenlijk alleen whey en sinds kort mass perfection sinds ik niet meer aankom :P en ik kots de laatste tijd bijna door brinta ontbijt dus die vervangen :D

wat is het nut eigenlijk van al die supps?

Terug
Naar boven