MuscleMeat

Hoe ziet jouw supp voorraad er uit?

Jawel hoor, "Grow" (waardeloos :o), L-cartinine (waardeloos), Tauripure (waardeloos :o), L-arginine (waardeloos), Creatine "HCL" (mono volstaat), whey perfection (wat moet ik zeggen :o), vitamine C (heb je al heel gauw genoeg van bij een degelijk voedingsschema), Sport B Complex (idem als vorige), The 9 (waardeloos :o). :o=treurig overigens, nog iets erger dan waardeloos.

Hmm bij nader inzien: die hele stack kan weg! lol. (nee pindapasta, omega 3 mag blijven). :trollfacex:

Strong demotivation is strong voor Uncle Outlaw.

Jawel hoor, "Grow" (waardeloos :o), L-cartinine (waardeloos), Tauripure (waardeloos :o), L-arginine (waardeloos), Creatine "HCL" (mono volstaat), whey perfection (wat moet ik zeggen :o), vitamine C (heb je al heel gauw genoeg van bij een degelijk voedingsschema), Sport B Complex (idem als vorige), The 9 (waardeloos :o). :o=treurig overigens, nog iets erger dan waardeloos.

Hmm bij nader inzien: die hele stack kan weg! lol. (nee pindapasta, omega 3 mag blijven). :trollfacex:

grow ken ik niet en carnitine ook niet. Tauripure is taurine neem ik aan en dat is wel degelijk effectief, evenals de rest van het dikgedrukte. Of het je gains oplevert is een tweede, maar waardeloos dus niet.

Een beetje vanalles. :) IMG_20140805_153248.jpg
1 little boy so many gay lovers. xD please i'm only 7, I don't got room for 2. Zijn jullie nu op mij pist of op b&f waarvan een 'neutrale' onderzoeker de BESTE whey heeft getest en daarvan resultaten heeft gepost... itch please. Bennett jhonsson from jhonsson control!

ps: niet enkel ken ik scooby ik ken ook deze gast http://www.youtube.com/watch?v=HMDqMGj3wrM

thx for the free high.

1 little boy so many gay lovers. xD please i'm only 7, I don't got room for 2.

Zijn jullie nu op mij pist of op b&f waarvan een 'neutrale' onderzoeker de BESTE whey heeft getest en daarvan resultaten heeft gepost... itch please. Bennett jhonsson from jhonsson control!

Haha

Hahahaha

Hahahahahahaha :roflol:

Wat lul jij nou weer uit je nek joh? :o

grow ken ik niet en carnitine ook niet. Tauripure is taurine neem ik aan en dat is wel degelijk effectief, evenals de rest van het dikgedrukte. Of het je gains oplevert is een tweede, maar waardeloos dus niet.

Van alles wat ik daar heb vetgedrukt is er of (i) geen, althans (zeer) weinig wetenschappelijk bewijs dat het werkt (taurine, L-cartinine etc.) of (ii) geldt daarvoor dat je daar al (ruim) voldoende van binnenkrijgt in een gevarieerd en gebalanceerd voedingsschema (vitamine C, B etc.).

Dan kun je wel roepen ja het werkt wel, maar ik kan ook roepen elke dag een ananas helpt je buff te worden maar dat is gewoon niet onderbouwde onzin. De supps die die gast neemt zijn gewoon geklets man, lees eens wat "grow" met je zou doen volgens BenF:

Alle voordelen op een rij:
- Voor natuurlijke energie
- Het product voor echte mannen!

n**ga what?? Ik kan er nog wel om lachen gelukkig..:D

Van alles wat ik daar heb vetgedrukt is er of (i) geen, althans (zeer) weinig wetenschappelijk bewijs dat het werkt (taurine, L-cartinine etc.) of (ii) geldt daarvoor dat je daar al (ruim) voldoende van binnenkrijgt in een gevarieerd en gebalanceerd voedingsschema (vitamine C, B etc.).

Dan kun je wel roepen ja het werkt wel, maar ik kan ook roepen elke dag een ananas helpt je buff te worden maar dat is gewoon niet onderbouwde onzin. De supps die die gast neemt zijn gewoon geklets man, lees eens wat "grow" met je zou doen volgens BenF:

Alle voordelen op een rij:
- Voor natuurlijke energie
- Het product voor echte mannen!

n**ga what?? Ik kan er nog wel om lachen gelukkig..:D

je moet die productinformatie ook niet lezen maar de ingrediënten lijst. Dikgedrukte doet wel degelijk wat, ongeacht of dat het je extra massa oplevert. Kan wellicht nog indirect, met pwo meer energie dus betere training = meer gains

• Topic Starter Topic Starter

Wat doe jij huilie huilie gedurende dit hele topic kerel.
Als jij zo gecharmeerd bent van je eigen brocsience, open dan lekker een topic daar over waarin je alle supplementen basht.
Of trek die pincet uit je eikel en post gezellig een foto van je pot whey Perfection.

de bezorger komt net aan de deur, mooi gebruik gemaakt van de 20% korting bij xxl!

Bedankt!

uploadfromtaptalk1419421799647.jpg

122p2zo.jpg
2ltpjix.jpg
:D ( komen nog 26 potten night protein bij, waren niet meer op voorraad; pallet leeggekocht :eek: )

Ennu.. hier ook gebruik gemaakt van de 20% actie van XXL maar denk dat het hier meer baksies opgeleverd heeft ;)

Terug
Naar boven