ilyasse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
Duh, hij is zwaar buff, want B&F.
Serieus: van die stapel kun je 50% zo de prullenbak inflikkeren doet geen reet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Serieus: van die stapel kun je 50% zo de prullenbak inflikkeren doet geen reet![]()

Serieus: van die stapel kun je 50% zo de prullenbak inflikkeren doet geen reet![]()
), L-cartinine (waardeloos), Tauripure (waardeloos
), L-arginine (waardeloos), Creatine "HCL" (mono volstaat), whey perfection (wat moet ik zeggen
), vitamine C (heb je al heel gauw genoeg van bij een degelijk voedingsschema), Sport B Complex (idem als vorige), The 9 (waardeloos
).
=treurig overigens, nog iets erger dan waardeloos.
Jawel hoor, "Grow" (waardeloos), L-cartinine (waardeloos), Tauripure (waardeloos
), L-arginine (waardeloos), Creatine "HCL" (mono volstaat), whey perfection (wat moet ik zeggen
), vitamine C (heb je al heel gauw genoeg van bij een degelijk voedingsschema), Sport B Complex (idem als vorige), The 9 (waardeloos
).
Hmm bij nader inzien: die hele stack kan weg! lol. (nee pindapasta, omega 3 mag blijven).![]()
Jawel hoor, "Grow" (waardeloos), L-cartinine (waardeloos), Tauripure (waardeloos
).
Hmm bij nader inzien: die hele stack kan weg! lol. (nee pindapasta, omega 3 mag blijven).![]()
1 little boy so many gay lovers. xD please i'm only 7, I don't got room for 2. Zijn jullie nu op mij pist of op b&f waarvan een 'neutrale' onderzoeker de BESTE whey heeft getest en daarvan resultaten heeft gepost... itch please. Bennett jhonsson from jhonsson control!
1 little boy so many gay lovers. xD please i'm only 7, I don't got room for 2.
Zijn jullie nu op mij pist of op b&f waarvan een 'neutrale' onderzoeker de BESTE whey heeft getest en daarvan resultaten heeft gepost... itch please. Bennett jhonsson from jhonsson control!

Well All I heard Was That He Had Beef With Jay-Z doggggg!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=5kedp-EOrRU
Ik weet niet wat die uit zijn nek lult men zoontje is gek.
---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=WgEtUuEK-to&feature=youtu.be&t=2m35s
last one before mister buff universe gaat blockfucken
I'm doctor dre, i'm here to operate on you... wait so you transfestite's want a sex change AGAIN?
Disneyland never was so fun!
grow ken ik niet en carnitine ook niet. Tauripure is taurine neem ik aan en dat is wel degelijk effectief, evenals de rest van het dikgedrukte. Of het je gains oplevert is een tweede, maar waardeloos dus niet.

Van alles wat ik daar heb vetgedrukt is er of (i) geen, althans (zeer) weinig wetenschappelijk bewijs dat het werkt (taurine, L-cartinine etc.) of (ii) geldt daarvoor dat je daar al (ruim) voldoende van binnenkrijgt in een gevarieerd en gebalanceerd voedingsschema (vitamine C, B etc.).
Dan kun je wel roepen ja het werkt wel, maar ik kan ook roepen elke dag een ananas helpt je buff te worden maar dat is gewoon niet onderbouwde onzin. De supps die die gast neemt zijn gewoon geklets man, lees eens wat "grow" met je zou doen volgens BenF:
Alle voordelen op een rij:
- Voor natuurlijke energie
- Het product voor echte mannen!
n**ga what?? Ik kan er nog wel om lachen gelukkig..![]()
).