MuscleMeat

Hoe ziet jouw supp voorraad er uit?

Holy shit dude.
Hoe lang doe je hiermee?

Zo die ken weer ff een weekkie vooruit :rofl:

122p2zo.jpg
2ltpjix.jpg
:D (
komen nog 26 potten night protein bij, waren niet meer op voorraad; pallet leeggekocht :eek: ) Ennu.. hier ook gebruik gemaakt van de 20% actie van XXL maar denk dat het hier meer baksies opgeleverd heeft ;)
slaap je op de grond tot je sups op zijn :o?

nice stash:thumb:

Wat doe jij huilie huilie gedurende dit hele topic kerel.
Als jij zo gecharmeerd bent van je eigen brocsience, open dan lekker een topic daar over waarin je alle supplementen basht.
Of trek die pincet uit je eikel en post gezellig een foto van je pot whey Perfection.

:trollfacex:

Broscience? Dat die genoemde supps zouden werken, dat is pas broscience. Niks gecharmeerd van "eigen" broscience, lees eens een boek man :o. Laat me raden: jij gebruikt wel lekker veel supps. Jij bent zeker zwaar buff en sterk man, tell me more, teach me!!

lol_idi_amin.gif

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

122p2zo.jpg
2ltpjix.jpg
:D ( komen nog 26 potten night protein bij, waren niet meer op voorraad; pallet leeggekocht :eek: )

Ennu.. hier ook gebruik gemaakt van de 20% actie van XXL maar denk dat het hier meer baksies opgeleverd heeft ;)

Jij hebt zeker zo'n transformatie gemaakt door die stack

giphy.gif

Dat waste of monnie..:o

• Topic Starter Topic Starter

Broscience? Dat die genoemde supps zouden werken, dat is pas broscience. Niks gecharmeerd van "eigen" broscience, lees eens een boek man :o. Laat me raden: jij gebruikt wel lekker veel supps. Jij bent zeker zwaar buff en sterk man, tell me more, teach me!!

lol_idi_amin.gif

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

giphy.gif

Mr BroScience gaan we je vanaf nu noemen!

Fijne kers Mr BroScience! :)

Tip voor een goed voornemen voor 2015: lighten up! Niet iedereen denk en vindt het zoals jij denk dat het beste is.

lol_idi_amin.gif

giphy.gif

Eiwitten helpen nog steeds de spieropbouw hoor. En waste of monnie niet echt. Ze bespaart juist heel veel monnie door het in grote hoeveelheid en tijdens acties in te kopen. Zou alleen niet weten waar ik het moet zetten.. mn ma freakt nu al als er 1 pot whey in de kast staat :o

Eiwitten helpen nog steeds de spieropbouw hoor. En waste of monnie niet echt. Ze bespaart juist heel veel monnie door het in grote hoeveelheid en tijdens acties in te kopen. Zou alleen niet weten waar ik het moet zetten.. mn ma freakt nu al als er 1 pot whey in de kast staat :o

Eiwitten eens, maar zit zoveel onzin tussen :o. En o ja, ik koop ook veel pindakaas in de aanbieding om op mijn buik te smeren, ik bespaar zo heel veel geld omdat ik alleen aanbiedingen koop. Supps zijn een flinke dosis "wishful thinking"; een snelle weg naar gainzz bestaat helaas niet.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Mr BroScience gaan we je vanaf nu noemen!

Fijne kers Mr BroScience! :)

Tip voor een goed voornemen voor 2015: lighten up! Niet iedereen denk en vindt het zoals jij denk dat het beste is.

Tsja, als jij denkt dat jij het beter weet dan wat in de wetenschappelijke literatuur is geschreven over supps, dan staat jou dat uiteraard vrij. Dat niet iedereen zich daarin kan vinden, dat zal mij een worst wezen: vooralsnog is de conclusie dat de meeste supps (zeg maar gerust 70% van wat er op de markt wordt aangeboden) geen (noemenswaardig) effect sorteren. Je kunt de realiteit wel negeren, maar daar kom je helaas niet zo ver mee. Maar ga lekker door joh, massive gainszzz guaranteed!

Mij MrBroscience noemen is overigens wel heel ironisch en sarcastisch bedoeld neem ik aan, aangezien ik mijn stelling kan onderbouwen met stukken. Ik "denk" of "vind" niet iets, ik benoem feiten. Jij roept maar wat. Maar deel eens nog meer mooie kennis met ons, MrScience..:o

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Eiwitten eens, maar zit zoveel onzin tussen :o. En o ja, ik koop ook veel pindakaas in de aanbieding om op mijn buik te smeren, ik bespaar zo heel veel geld omdat ik alleen aanbiedingen koop. Supps zijn een flinke dosis "wishful thinking"; een snelle weg naar gainzz bestaat helaas niet.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Tsja, als jij denkt dat jij het beter weet dan wat in de wetenschappelijke literatuur is geschreven over supps, dan staat jou dat uiteraard vrij. Dat niet iedereen zich daarin kan vinden, dat zal mij een worst wezen: vooralsnog is de conclusie dat de meeste supps (zeg maar gerust 70% van wat er op de markt wordt aangeboden) geen (noemenswaardig) effect sorteren. Je kunt de realiteit wel negeren, maar daar kom je helaas niet zo ver mee. Maar ga lekker door joh, massive gainszzz guaranteed!

Mij MrBroscience noemen is overigens wel heel ironisch en sarcastisch bedoeld neem ik aan, aangezien ik mijn stelling kan onderbouwen met stukken. Ik "denk" of "vind" niet iets, ik benoem feiten. Jij roept maar wat. Maar deel eens nog meer mooie kennis met ons, MrScience..:o

Goede post Mr BroScience.
Je hapt wel leuk iedere keer. Vermakelijk :)

En dan nu verder tot de orde van de dag.

SHOW...ME...THE SUPPIES!!

Holy shit dude. Hoe lang doe je hiermee?

ongeveer een jaar. de supps groot ingekocht ivm fikse kortingen. scheelde me zo E400,-
en anders had ik het gedurende een jaar toch moeten kopen.

voornamelijk eiwitten(whey en casseine) en aminozuren.
eiwitrepen voor als we dagje weggaan ofzo.
dextrose
vitamines b en d
ijzer
visolie
koper

dus eigenlijk wat iedereen nodig heeft hier...

liggen ook wat potjes tussen die gewoon voor "de leuk" zijn. eens proberen wat het doet.

(sorry had het er wel ff bij moeten zetten ivm het gezeik wat mensen hebben hier)

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

en hier voor de gene die twijfelen aan supps stash en mijn transformatie waar ik nog steeds keihard mee bezig ben... wel heel leuk die gif van fatty naar muscle... Begin me zelf er steeds meer in te zien:cool:.

En als je toch niks boeiend te melden heb. Zoek dan een hobbie...

hier het resultaat
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/nieuwe-resultaten-trots-375609/ :D:D:D

Hoeveel shakes neem je per dag? 6?

ongeveer een jaar. de supps groot ingekocht ivm fikse kortingen. scheelde me zo E400,- en anders had ik het gedurende een jaar toch moeten kopen. voornamelijk eiwitten(whey en casseine) en aminozuren. eiwitrepen voor als we dagje weggaan ofzo. dextrose vitamines b en d ijzer visolie koper dus eigenlijk wat iedereen nodig heeft hier... liggen ook wat potjes tussen die gewoon voor "de leuk" zijn. eens proberen wat het doet. (sorry had het er wel ff bij moeten zetten ivm het gezeik wat mensen hebben hier) ---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ---------- en hier voor de gene die twijfelen aan supps stash en mijn transformatie waar ik nog steeds keihard mee bezig ben... wel heel leuk die gif van fatty naar muscle... Begin me zelf er steeds meer in te zien:cool:. En als je toch niks boeiend te melden heb. Zoek dan een hobbie...
hier het resultaat http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/nieuwe-resultaten-trots-375609/ :D:D:D
resultaat mag er zeker zijn netjes gedaan. na oktober nog verder gegaan kwa afvallen?

Niks ten nadele van je gainz/resultaten, ik bedoelde met die gif niet te zeggen dat je geen resultaten hebt geboekt, integendeel. Die resultaten zijn - zeker als je kijkt naar de duur - erg goed. Ook het feit dat het niet natty is doet daar niets, althans weinig aan af. Topresultaat :thumbs:.

Maar de suggestie dat een deel van je progress door al die supps komt :o... Trust me, je resultaten komen voor 97% door hard werken en op je voeding letten (en beetje door paardenmiddel).

Laatst bewerkt:
isolaat
fine oats
multivit
omega3

evt. + crea, BA en taurine 'stack'

just basic

Niks ten nadele van je gainz/resultaten, topresultaat :thumbs:. Maar suggereren dat een deel daarvan door al die supps komen :o...

welke supps werken volgens jou niet dan?

begin me eigen toch echt af te vragen of jij niet in een een of andere vage eigen wereld leef.

ik gebruik dit niet alles om genoeg gainz te krijgen ook nog voor een gezond lijf. Misschien moet je dat ook eens overwegen om daar over na te denken en niet alleen te gaan lopen blèren ooh dat helpt niet en dat werkt niet en dat is kut. Volgens mij wil iedereen hier ook een gezond lijf. anders hadden we als we wilde cutten wel lekker allemaal aan de pep gegaan.

en tuurlijk eet ik ook kwark vis rijst en de hele mik mak. maar volgens mij pak ik alleen producten die al vele jaren hun nut hebben bewezen ja bovenop mijn voeding.

Je kan beter deze supps gebruiken dan die andere producten waar je allemaal van die mooi kwaaltjes van kan oplopen!

2dik9hx.jpg

B&F maakt goud geld op sukkels zoals ik :D

122p2zo.jpg
2ltpjix.jpg
:D ( komen nog 26 potten night protein bij, waren niet meer op voorraad; pallet leeggekocht :eek: )

Ennu.. hier ook gebruik gemaakt van de 20% actie van XXL maar denk dat het hier meer baksies opgeleverd heeft ;)

Wat zit er in die grote zakken blauw en wit?
En die kleine potjes met een blauw label? (rechts op de foto, piramide)

Terug
Naar boven