AndroidHealthClinic

Hoe ziet jullie bak kwark eruit?

de goedkoopste van AH is al gezoet (6 gram per 100gram).
makkelijk om naturel te eten.
9gram eiwitten.

Laatst bewerkt:
Kwark + stukjes banaan en peer.

Bij mij zit er alleen kwark in en een lepel

meestal met:

- gezouten of ongezouten noten.
- pinda's
-cashewnoten
- in de zomer meestal wat aardbeien

-soms wat optimel vanille vla of chocovla..

• Topic Starter Topic Starter
Heb na wat reacties gelezen te hebben gekozen voor 500 gr kwark, flinke scheut melk, 1 banaan en wat cashewnoten. Dit allemaal in de blender: smullen maar!

Nu ik aan het bulken ben optimel kwark citroen of perzik.
Zodra ik ga cutten over op dat spul waar je zo'n droge bek van krijgt.

Zaanse hoeven van de AH (9gr eitwit per 100)
Nadat ik het uit de koelkast heb gehaald laat ik het meestal 2 uur staan zodat het afkoelt, daarna gaat die er stukken makkelijker naar binnen. binnen 5 minuten is die al op. Ik merk wel dat het soms wat zoeter smaakt dan normaal.Komt waarschijnlijk omdat je die dag minder suikers binnen heb gehad dus laag in KH ?

Met walnoten en honing...mmmhh

Kwark met wat aanmaaklimonade(met suiker!). De suikers heb je nodig om de eiwitten naar je spiercellen te transporteren. De koolhydraten in kwark alleen is niet voldoende.

Snap wel dat indien je siroop door je kwark doet de lange werking de casseine weinig nut heeft aangezien je de opname versnelt. Ik neem het met muesli, in de middag en voor het slapen night protein

Kwark met wat aanmaaklimonade(met suiker!). De suikers heb je nodig om de eiwitten naar je spiercellen te transporteren. De koolhydraten in kwark alleen is niet voldoende.

Ok dat is nieuw voor mij. Klinkt wel logisch. Kan iemand dit bevestigen?

kwark met eiwitpoeder:D

Zaanse hoeven van de AH (9gr eitwit per 100)
Nadat ik het uit de koelkast heb gehaald laat ik het meestal 2 uur staan zodat het afkoelt, daarna gaat die er stukken makkelijker naar binnen. binnen 5 minuten is die al op. Ik merk wel dat het soms wat zoeter smaakt dan normaal.Komt waarschijnlijk omdat je die dag minder suikers binnen heb gehad dus laag in KH ?

?????????????????? Wat doet jouw koelkast?

OT: IK heb die van de Lidl, goedkoop, 0.2% vet, vanille of aardbei :)

Edit: Nu ik lees wat er in jullie kwark zit ga ik toch maar veranderen denk ik :eek: die van mij heeft maar 6.7gr eiwit :(

Laatst bewerkt:
weet iemand of er ook 5-10 liter emmers met kwark bestaan?

Ik gooi er altijd een beetje whey in, of anders wat haring met uitjes. En soms smeer ik het uit over een ciabatta met wat rucola en pijnboompitjes met gedroogde tomaten.

ik pak persoonlijk die van de lelie uit GB daar zitten 10.9g eiwitten per 100g in

500 gram magere kwark (Alberthein) + Druiven siroop = Erg zoetig :)

Terug
Naar boven