petey
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ehhh nee, zou niet weten waarom. Weet je wat afgrijselijk is: jouw Dbb naam KLAASWITZ, je avator is trouwens ook afgrijselijk. Mocht je nog een reactie posten richting mij, verwacht dan geen reactie.
en heuptasjesAccijns verhogen op pitabroodjes, knoflook, bmw m3, golf 3 en petjes

Europa en de VS zijn gewoon erg verschillend, zowel qua wetgeving als qua cultuur en samenleving.
Werkt inderdaad prima in bepaalde Arabische landen! Gewoon weer terug naar de middeleeuwen, daarmee lossen we alle problemen op, een natie van controle en angst, way to go dude.
halve gare

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Oplossing voor de criminaliteit, niet moeilijk toch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nederland anno 2009Dit soort muziek verbieden. Momenteel nogal populair onder (voornamelijk jonge) Marokkanen. kijk is voor de grap naar het aantal vieuws en reacties.In 9 van de 10 reacties wordt het woord kanker gebruikt. Meer controle over wat er wordt gezegt in Moskeen, wat imam,s zeggen dus. Bedoel daarmee: als wilders niet eens mag zeggen dat criminele marokkanen het land uit moeten, waarom mogen imam,s dan wel de meest extreme dingen zeggen in Nederland. Ga zelf pvv stemmen, niet dat ik het overal mee eens ben wat Wilders zegt, maar hij kan misschien nog iets doen aan de situatie in Nederland. Nederlanders en Marokkanen komen steeds verder van elkaar af te staan. Ga is naar een wijk in Utrecht, Den Haag of Amsterdam waar veel Marokkanen wonen. Kans is groot dat je binnen een uur uitgedaagd wordt en ruzie hebt met een Marokkaan, binnen no-time staan er 10 van die Marokkanen om je heen. Snap trouwens niet waarom dit soort nummers die hieronder staan gemaakt mogen worden, moet je als Nederlander proberen, dit soort nr,s over marokkanen maken.
http://www.youtube.com/watch?v=cRZWu34zMHE
Nr over Nederlanders
http://www.youtube.com/watch?v=MwG0VZowWsk
p.s heb het nu voornamelijk over de jonge marokkanen
criminaliteit laten dalen?
D.m.v. de doodstraf weer toe te passen en publiekelijk ophangen/vierendelen.

Lees je wat ik schrijf? Ik had het over wat anders dan drugbeleidElke ander land is toch qua drugsbeleid in vergelijking met Nederland toch verschillend ?

Lees je wat ik schrijf? Ik had het over wat anders dan drugbeleid![]()

Yeah right, sinds de jaren 70 nog welHahaha, die roept zowel de Pvda, CDA en VVD zo ongeveer al sinds de jaren 70. Ben het er overigens wel mee eens hoor. Ik denk bijna heel de Benelux wel.
Ik hoor dit nooit, veel punten zijn nog niet eens aan bod gekomen (of zeker niet behoorlijk). Bepaalde punten zijn trouwens maar sinds kort aan het licht gekomen via onderzoek. De Nederlandse en vooral de Belgische politiek hebben juist jarenlang veel punten totaal niet uitgevoerd of zelfs het tegenovergestelde gedaan. Dus waar jij dit weer vandaan haalt?
Nogmaals als je Nederlands drugbeleid wilt evalueren moet je gewoon dichter bij huis gaan kijken. Dat Amerika lang geen ideale wetgeving heeft weten we allemaal. Dus elke vergelijking die je daar mee maakt zal sowieso in je voordeel zijn.Je kwam eerst met ''Amerika met Europese landen vergelijken wat betreft druggebruik kan natuurlijk niet.'' En daarboven ging het ook over wietgebruik.
Ik legde daar meer de connectie mee.![]()
Dit soort muziek verbieden. Momenteel nogal populair onder (voornamelijk jonge) Marokkanen. kijk is voor de grap naar het aantal vieuws en reacties.In 9 van de 10 reacties wordt het woord kanker gebruikt. Meer controle over wat er wordt gezegt in Moskeen, wat imam,s zeggen dus. Bedoel daarmee: als wilders niet eens mag zeggen dat criminele marokkanen het land uit moeten, waarom mogen imam,s dan wel de meest extreme dingen zeggen in Nederland. Ga zelf pvv stemmen, niet dat ik het overal mee eens ben wat Wilders zegt, maar hij kan misschien nog iets doen aan de situatie in Nederland. Nederlanders en Marokkanen komen steeds verder van elkaar af te staan. Ga is naar een wijk in Utrecht, Den Haag of Amsterdam waar veel Marokkanen wonen. Kans is groot dat je binnen een uur uitgedaagd wordt en ruzie hebt met een Marokkaan, binnen no-time staan er 10 van die Marokkanen om je heen. Snap trouwens niet waarom dit soort nummers die hieronder staan gemaakt mogen worden, moet je als Nederlander proberen, dit soort nr,s over marokkanen maken.

Daarom zijn de criminaliteitscijfers in Amerika inderdaad zo verschrikkelijk laag. Die doodstraf helpt echt!![]()

Waarom niet, muziek waar nazi,s vaak naar luisteren van die white power muziek (of hoe je het ook moet noemen) is toch ook verboden. Deze muziek is net zo erg.
Sommige mensen moeten nou eenmaal opgeruimd worden.
Kijk bv die rechter die een 4 jarige heeft verkracht/aangerand, zo iemand moet dood. Nu heeft de vader van het kind dat gedaan, maar als dat niet zo was dan had deze gewoon kunnen blijven leven.
Als je op 1 locatie in Nederland gewoon gaskamers en electrische stoelen hebt, is dat voldoende.
En straattuig moet hard aangepakt worden en werkluie mensen/profiteurs. Strafkampen invoeren ipv reisjes naar de Costa Brava.
Btw, je pikt de junks/groen linksers er zo uit hier![]()