AndroidHealthClinic

Stelling Hoe zou jij criminaliteit laten dalen?

..

Laatst bewerkt:
ik zou me verkleden in allah en zeggen dat het gedaan moet zijn :mad:

Accijns verhogen op pitabroodjes, knoflook, bmw m3, golf 3 en petjes

Ehhh nee, zou niet weten waarom. Weet je wat afgrijselijk is: jouw Dbb naam KLAASWITZ, je avator is trouwens ook afgrijselijk. Mocht je nog een reactie posten richting mij, verwacht dan geen reactie.

Stop er gewoon mee joh, er zullen vast zat dingen zijn waar je niet verschrikkelijk slecht in bent.

Oplossing voor de criminaliteit, niet moeilijk toch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Werkt inderdaad prima in bepaalde Arabische landen! Gewoon weer terug naar de middeleeuwen, daarmee lossen we alle problemen op, een natie van controle en angst, way to go dude.

halve gare

Jij moet niet al teveel nadenken over mijn posts. Deze post was om te shockeren.

Echter verkrachters/moordenaars die worden vertroeteld in de gevangenis. Kom maar lekker in de bak knul, heerlijk bedje en ga maar een paar jaartjes zitten. Of zoveel uren werkstraf.
Nee sorry mannetje, van mij mogen bij sommige dingen zeker 'de riem strakker worden aangetrokken'. ;)

Dit soort muziek verbieden. Momenteel nogal populair onder (voornamelijk jonge) Marokkanen. kijk is voor de grap naar het aantal vieuws en reacties.In 9 van de 10 reacties wordt het woord kanker gebruikt. Meer controle over wat er wordt gezegt in Moskeen, wat imam,s zeggen dus. Bedoel daarmee: als wilders niet eens mag zeggen dat criminele marokkanen het land uit moeten, waarom mogen imam,s dan wel de meest extreme dingen zeggen in Nederland. Ga zelf pvv stemmen, niet dat ik het overal mee eens ben wat Wilders zegt, maar hij kan misschien nog iets doen aan de situatie in Nederland. Nederlanders en Marokkanen komen steeds verder van elkaar af te staan. Ga is naar een wijk in Utrecht, Den Haag of Amsterdam waar veel Marokkanen wonen. Kans is groot dat je binnen een uur uitgedaagd wordt en ruzie hebt met een Marokkaan, binnen no-time staan er 10 van die Marokkanen om je heen. Snap trouwens niet waarom dit soort nummers die hieronder staan gemaakt mogen worden, moet je als Nederlander proberen, dit soort nr,s over marokkanen maken.

http://www.youtube.com/watch?v=cRZWu34zMHE

Nr over Nederlanders

http://www.youtube.com/watch?v=MwG0VZowWsk

p.s heb het nu voornamelijk over de jonge marokkanen
nederland anno 2009

..

Laatst bewerkt:
Geglobaliseerd betere handhaving kinderrechten (onderwijs!) en terugdringen van schadelijke invloed op het milieu.

Ik denk dat dat de enige echte structurele oplossing zijn op de lange termijn. Persoonlijk vraag ik me af of de lengte van een gevangenisstraf zo erg relevant is. Zou iemand eerder een moord plegen als deze daarvoor één jaar in de bak moet zitten? Of vijf of tien jaar? Het ligt voor de hand om dat te denken, het geeft in ieder geval een bepaald gevoel van rechtvaardigheid. Het stelen van een koekje dient immers anders bestraft te worden dan het stelen van een miljoen euro, of iemand vermoorden.
Maar grosso modo lijkt er weinig bewijs voor de stelling dat zwaarder straffen een betere/goede veiligheid tot gevolg heeft. En ik kan me niet voorstellen dat de capaciteit van het justitieel apparaat groot genoeg is om door uitfiltering van dissidenten de algehele criminaliteitsgraad te kunnen drukken (omdat er minder criminelen op loslopen). Bij zwaardere straffen zou die capaciteit alleen maar gedrukt worden, dus daarop overstappen moet wel erg overtuigend onderbouwd zijn.

Ik ben geen criminoloog of historicus, maar ik acht de kans hoog dat de werkelijke positieve invloed op onze veiligheid een verbetering is van een stabiele en goede opvoeding van een kind gedurende de afgelopen 100 jaar. Zonder goed onderwijs is dat in de huidige wereld niet te handhaven.

Lees je wat ik schrijf? Ik had het over wat anders dan drugbeleid;)

Je kwam eerst met ''Amerika met Europese landen vergelijken wat betreft druggebruik kan natuurlijk niet.'' En daarboven ging het ook over wietgebruik.

Ik legde daar meer de connectie mee. ;)

Hahaha, die roept zowel de Pvda, CDA en VVD zo ongeveer al sinds de jaren 70. Ben het er overigens wel mee eens hoor. Ik denk bijna heel de Benelux wel.
Yeah right, sinds de jaren 70 nog wel :roflol: Ik hoor dit nooit, veel punten zijn nog niet eens aan bod gekomen (of zeker niet behoorlijk). Bepaalde punten zijn trouwens maar sinds kort aan het licht gekomen via onderzoek. De Nederlandse en vooral de Belgische politiek hebben juist jarenlang veel punten totaal niet uitgevoerd of zelfs het tegenovergestelde gedaan. Dus waar jij dit weer vandaan haalt?

Als deze punten reeds zouden worden geroepen en toegepast door de regering dan zou ik ze niet opnoemen! Vind het nogal beledigend om te insinueren dat ik zaken zou noemen die reeds in de aandacht komen / gebeuren :rolleyes:

Dus 'hahaha' yourself.

PS: bijna heel de Benelux? Vergeet het maar. België en zéker Wallonië denken en doen al totaal anders. En voor zover ik kan zien doet Nederland in elk geval (grotendeels) ook anders. De punten die ik opnoem worden gewoon zelden toegepast en maar weinig politici beseffen hoe belangrijk ze zijn. Of ze weten het gewoon niet, of ze hebben het lef niet om wat te veranderen.

Je hebt eerder 2 groepen: de Wilders groep (harde aanpak) en de overige groep (links/soft). Zelden zie je verstandig en goed onderbouwd beleid daar tussenin.

Verder is de titel van dit topic "hoe zou jij de criminaliteit laten dalen' en niet 'geef kritiek op de voorstellen van een ander'.
Je kwam eerst met ''Amerika met Europese landen vergelijken wat betreft druggebruik kan natuurlijk niet.'' En daarboven ging het ook over wietgebruik.

Ik legde daar meer de connectie mee. ;)
Nogmaals als je Nederlands drugbeleid wilt evalueren moet je gewoon dichter bij huis gaan kijken. Dat Amerika lang geen ideale wetgeving heeft weten we allemaal. Dus elke vergelijking die je daar mee maakt zal sowieso in je voordeel zijn.

Dit soort muziek verbieden. Momenteel nogal populair onder (voornamelijk jonge) Marokkanen. kijk is voor de grap naar het aantal vieuws en reacties.In 9 van de 10 reacties wordt het woord kanker gebruikt. Meer controle over wat er wordt gezegt in Moskeen, wat imam,s zeggen dus. Bedoel daarmee: als wilders niet eens mag zeggen dat criminele marokkanen het land uit moeten, waarom mogen imam,s dan wel de meest extreme dingen zeggen in Nederland. Ga zelf pvv stemmen, niet dat ik het overal mee eens ben wat Wilders zegt, maar hij kan misschien nog iets doen aan de situatie in Nederland. Nederlanders en Marokkanen komen steeds verder van elkaar af te staan. Ga is naar een wijk in Utrecht, Den Haag of Amsterdam waar veel Marokkanen wonen. Kans is groot dat je binnen een uur uitgedaagd wordt en ruzie hebt met een Marokkaan, binnen no-time staan er 10 van die Marokkanen om je heen. Snap trouwens niet waarom dit soort nummers die hieronder staan gemaakt mogen worden, moet je als Nederlander proberen, dit soort nr,s over marokkanen maken.

Muziek verbieden...:rolleyes:

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Daarom zijn de criminaliteitscijfers in Amerika inderdaad zo verschrikkelijk laag. Die doodstraf helpt echt! :rolleyes:

Sommige mensen moeten nou eenmaal opgeruimd worden.

Kijk bv die rechter die een 4 jarige heeft verkracht/aangerand, zo iemand moet dood. Nu heeft de vader van het kind dat gedaan, maar als dat niet zo was dan had deze gewoon kunnen blijven leven.

Als je op 1 locatie in Nederland gewoon gaskamers en electrische stoelen hebt, is dat voldoende.

En straattuig moet hard aangepakt worden en werkluie mensen/profiteurs. Strafkampen invoeren ipv reisjes naar de Costa Brava.

Btw, je pikt de junks/groen linksers er zo uit hier :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Waarom niet, muziek waar nazi,s vaak naar luisteren van die white power muziek (of hoe je het ook moet noemen) is toch ook verboden. Deze muziek is net zo erg.

Idd, jeugd is gevoelig voor bepaalde dingen. Rap muziek met h**ren, geld en moorden moet verboden worden.

Sommige mensen moeten nou eenmaal opgeruimd worden.

Kijk bv die rechter die een 4 jarige heeft verkracht/aangerand, zo iemand moet dood. Nu heeft de vader van het kind dat gedaan, maar als dat niet zo was dan had deze gewoon kunnen blijven leven.

Als je op 1 locatie in Nederland gewoon gaskamers en electrische stoelen hebt, is dat voldoende.

En straattuig moet hard aangepakt worden en werkluie mensen/profiteurs. Strafkampen invoeren ipv reisjes naar de Costa Brava.

Btw, je pikt de junks/groen linksers er zo uit hier :roflol:

Gelukkig pik je de nazi's er ook zo uit, dat scheelt weer een slok op een borrel. Hoef je niet steeds te gaan zoeken enzo.

Terug
Naar boven