XXL Nutrition

Stelling Hoe zou jij criminaliteit laten dalen?

criminaliteit laten dalen?

D.m.v. de doodstraf weer toe te passen en publiekelijk ophangen/vierendelen.

Alle criminelen (inclusief autochtonen) een one-way ticket naar noordpool :thumbup:!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

???

criminaliteit laten dalen?

D.m.v. de doodstraf weer toe te passen en publiekelijk ophangen/vierendelen.

Werkt inderdaad prima in bepaalde Arabische landen! Gewoon weer terug naar de middeleeuwen, daarmee lossen we alle problemen op, een natie van controle en angst, way to go dude.

halve gare

- Legalisering van drugs
- Mensen zo lang mogenlijk uit gevangenissen/instellingen houden
- Meer taakstraffen en boetes brengt te staat wat op, in tegenstelling tot gevangenisstraffen wat de staat handen vol geld kost en nu een leerschool is voor de criminaliteit
- Onderzoek naar maatregelen die overlast kunnen verminderen
- De immigratie filteren (geen kansarmen meer binnenlaten) anders is het dwijlen met de kraan open.

Prima lijstje. Met punt 2 ben ik het deels eens. Want bv pedofielen moeten zo snel mogelijk de gevangenis in.

edit: ik heb niet goed gelezen. Ik ben het niet eens met punt 1

Laatst bewerkt:
legaliseren van drugs:roflol:
Hoe verzin je het ook.

Haha, jij hebt altijd overal wat op aan te merken, maar waarom ben je het daar niet mee eens?

Kom nou.
We gaan toch niet iets legaliseren wat ****ing schadelijk is voor de gezondheid. Denk even na hoeveel het legaliseren van drugs de gezondheidszorg zou kunnen kosten.
Aan de ene kant gooien we iedereen dood met voedingsdeskundigheid, omdat diabetes type 2 nou een opmars aan het maken is. Maar nee, laten we drugs maar legaliseren.
Oke, nu komt waarschijnlijk het argument dat alcohol wel legaal is blabla, maar als je even nadenkt zul je zien dat dit een argument is die kant noch wal raakt.

Daarbij ben ik ervan overtuigd dat de mens, of iig een groot gedeelte, ontzettend slecht voor zichzelf kan zorgen, kijk bijvoorbeeld naar het aantal rokersdoden. Denk dat je de mens beter tegen zichzelf in bescherming kan nemen, en drugsgebruik gewoon harder aanpakken.

iedereen naakt in een kale isoleer cel van 2 bij 2, als ze vervelend worden de brandslang erop

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

legaliseren van drugs:roflol:
Hoe verzin je het ook.

waarschijnlijk zijn ze zelf niet vies van een snuifje

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Kom nou.
We gaan toch niet iets legaliseren wat ****ing schadelijk is voor de gezondheid. Denk even na hoeveel het legaliseren van drugs de gezondheidszorg zou kunnen kosten.

hoe sta je tegenover alcohol?

maar jij bent verstandig genoeg om eraf te blijven toch?

Nee, lees laatste alinea in mijn eerdere post.
Ik begrijp overigens niet wat dit te maken heeft met mijn post tegen het legaliseren van drugs. Want als je argumenten aan het aandragen bent doe je dat wel verdomd slecht.

Het gaat fout bij de gedachtegang dat mensen prima zelf beslissingen kunnen nemen. Meer vrijheid betekend meer verantwoordelijkheid maar dat wordt niet begrepen.
Een gedoogbeleid is een zwakke manier van beleid voeren.

..

Laatst bewerkt:
Stop met posten Petey, afgrijselijk man.

Ik had die post van Medievil niet helemaal goed gelezen. Ik ben het ook niet eens met het legaliseren van drugs

Terug
Naar boven