MuscleMeat

Stelling Hoe zou jij criminaliteit laten dalen?

Jij moet niet al teveel nadenken over mijn posts. Deze post was om te shockeren.

Echter verkrachters/moordenaars die worden vertroeteld in de gevangenis. Kom maar lekker in de bak knul, heerlijk bedje en ga maar een paar jaartjes zitten. Of zoveel uren werkstraf.
Nee sorry mannetje, van mij mogen bij sommige dingen zeker 'de riem strakker worden aangetrokken'. ;)

haha :roflol: Lekker in je heerlijk bedje waar slaat dat nu weer op.

De doodstraf gaat alles oplossen, ben ik toch blij om. Hoppa de ovens in met criminelen, wat kan het leven toch simpel zijn.

Scherpzinnig weer van forumidioot Cutler. Iedereen die het niets eens is met zijn extremistische en fascistische ideeen is een junk of stemt op Groen Links.

Ik zie hier verschillende rechtsdenkenden, mensen die in andere topics Wilders aanhangers blijken te zijn die vinden dat je ontzettend dom uit je nek lult, wat denk je dat dit over jou zegt Cutler?

In de ondertekst van dit subforum staat duidelijk vermeld dat extremisme niet wordt getolereerd, jij kan 100 keer zeggen dat je niet extremistisch bent in je uitspraken maar ik heb je al verschillende keren aangetoond wel te zijn. Get banned, nutcase. Gelul als 'ja ik doe dat alleen om te shokkeren' is een slap excuus, je zou niet misstaan op Stormfront, daar zijn ze ook fijn lekker aan het shokkeren.

Sommige mensen moeten nou eenmaal opgeruimd worden.

Kijk bv die rechter die een 4 jarige heeft verkracht/aangerand, zo iemand moet dood. Nu heeft de vader van het kind dat gedaan, maar als dat niet zo was dan had deze gewoon kunnen blijven leven.

Als je op 1 locatie in Nederland gewoon gaskamers en electrische stoelen hebt, is dat voldoende.

En straattuig moet hard aangepakt worden en werkluie mensen/profiteurs. Strafkampen invoeren ipv reisjes naar de Costa Brava.

Btw, je pikt de junks/groen linksers er zo uit hier :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Idd, jeugd is gevoelig voor bepaalde dingen. Rap muziek met h**ren, geld en moorden moet verboden worden.

Als je met "groenlinksers" mij bedoelt dan kan je er niet verder naast zitten. Hoe jij denkt is gewoon gestoord.

Als we dat keffertje (cutler) met zijn allen eens gingen negeren, misschien kwijnt hij dan weg, helemaal zielig alleen.

Sommige mensen moeten nou eenmaal opgeruimd worden.

Kijk bv die rechter die een 4 jarige heeft verkracht/aangerand, zo iemand moet dood. Nu heeft de vader van het kind dat gedaan, maar als dat niet zo was dan had deze gewoon kunnen blijven leven.

Als je op 1 locatie in Nederland gewoon gaskamers en electrische stoelen hebt, is dat voldoende.

En straattuig moet hard aangepakt worden en werkluie mensen/profiteurs. Strafkampen invoeren ipv reisjes naar de Costa Brava.

Btw, je pikt de junks/groen linksers er zo uit hier :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Idd, jeugd is gevoelig voor bepaalde dingen. Rap muziek met h**ren, geld en moorden moet verboden worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De denkwijze van cutler is natuurlijk heerlijk als je 'lekker wraak wil nemen op daders'. Zo dacht de mens heel lang in de middeleeuwen ook. Ondertussen weet men dat die aanpak de samenleving eigenlijk alleen maar onveiliger maakt en bovendien enorm veel kost. Je betaald dus heel veel, om je eigen veiligheid te verlagen. Wat een rampzalig plan.

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De denkwijze van cutler is natuurlijk heerlijk als je 'lekker wraak wil nemen op daders'. Zo dacht de mens heel lang in de middeleeuwen ook. Ondertussen weet men dat die aanpak de samenleving eigenlijk alleen maar onveiliger maakt en bovendien enorm veel kost. Je betaald dus heel veel, om je eigen veiligheid te verlagen. Wat een rampzalig plan.

als we stoppen al die profiteurs geld te geven en de kraan naar 3e wereldlanden dichtdraaien kan dit bekostigd worden. en de luxe uit gevangenissen scheelt ook weer wat centen. en zo'n oven heb je er 1 mischien 2 van nodig, eventueel later nog uitbreiden naar 1 per stad.

als we stoppen al die profiteurs geld te geven en de kraan naar 3e wereldlanden dichtdraaien kan dit bekostigd worden. en de luxe uit gevangenissen scheelt ook weer wat centen. en zo'n oven heb je er 1 mischien 2 van nodig, eventueel later nog uitbreiden naar 1 per stad.

Ze genieten allemaal van de luxe daar dan?

Mensenrechten, who needs them?

Terug
Naar boven