cutler
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 77
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 50%
Ja meer dan in andere landen. Vrijheid ontnemen is 1 ding van een straf, tweede is luxe weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja meer dan in andere landen. Vrijheid ontnemen is 1 ding van een straf, tweede is luxe weg.
Heb je het over die landen waar de zwaardere straffen duidelijk niet lijken te werken?
Maar goed als jij zo'n klotebed en kamertje luxe vind..

Ik vond het allesbehalve luxe om maanden aan een stuk hetzelfde te doen. Zonder TV geef je iedereen alle ruimte om 24 uur op 24 criminele plannen te maken en te fantaseren hoe geld te verdienen.http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirck_Volkertsz._Coornhert
En Cutler + nog wat anderen willen gerust enkele honderden jaren terug de tijd in gaan. Gezellig van Nederland net zo'n middeleeuws land maken als Saudi Arabie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dirck_Volkertsz._Coornhert
En Cutler + nog wat anderen willen gerust enkele honderden jaren terug de tijd in gaan. Gezellig van Nederland net zo'n middeleeuws land maken als Saudi Arabie.
@BigT
Mee eens, ik ben dan ook een voorstander van extra strafvermindering door bv een diploma te halen voor een bepaalde opleiding.

En die opleiding wordt door de staat betaald zeker? En ik als werkende burger kan zelf dokken als ik bij wil leren?![]()
En die opleiding wordt door de staat betaald zeker? En ik als werkende burger kan zelf dokken als ik bij wil leren?![]()
Cutler heeft het vooruitziend vermogen van een spastische huisvrouw met straatvrees.

Jouw "master" is ook grotendeels betaald door de staat r*tard.
Klaaswitz weet niet sarcasme is. Of denk je dat ik letterlijk bedoel hoogovens maken overal?
---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------
Ja maar ik ben geen crimineel knuppel. En dan nog, stel ik wil nu bijleren via de LOI of weetikveel. Dan krijg ik dat ook niet vergoed van de staat.
Zou jij het ok vinden als een pedo of kindermoordenaar ff lekker kan studeren en aan zijn toekomst kan werken in de cel? ipv weg te rotten?
Klaaswitz weet niet sarcasme is. Of denk je dat ik letterlijk bedoel hoogovens maken overal?![]()
Wat een haat cutler. Ik zou bijna gaan denken dat er vroeger een badmeester was die jou even net iets te goed heeft afgedroogd na zwemles. Wil je er over praten jongen? Gooi het er maar uit. Wij dbb vrienden zijn er voor je.

Alles wat je zegt en vindt is volslagen debiel Cutler.
In het geval dat jij 'ovens' sarcastisch zou bedoelen dan zou je er juist heel erg op tegen zijn, bespotting. In je simpele belevingswereld denk je dat het sarcasme is omdat je iets tegen moslims hebt, zo werkt dit sTfiguur niet, halve gare. Omdat je het niet volledig meent (wat ik op basis van je hele profiel betwijfel) betekend het niet dat het sarcasme is, je gooit wat causale verbanden door elkaar. Je maakt gebruik van een hyperbool (op een afgrijselijke wijze, zoek een andere hobby), dat is iets heel anders.
Je kan het ook zien als een investering in je eigen veiligheid. Of je laat ze lekker rotten en afzien in de gevangenis, ze leren niets bij (buiten wat criminele trucjes) en komen er slechter uit dan ze erin gingen. Nogmaals: leuk om 'wraak te nemen', maar daarna zit je wel met een probleem. Of je laat een deel arbeid verrichten terwijl ze opgesloten zitten om wat op te brengen voor de staat, en zij die wat slimmer zijn of geen arbeid willen doen kan je een opleiding aanbieden.En die opleiding wordt door de staat betaald zeker? En ik als werkende burger kan zelf dokken als ik bij wil leren?![]()
Je kan het ook zien als een investering in je eigen veiligheid. Of je laat ze lekker rotten en afzien in de gevangenis, ze leren niets bij (buiten wat criminele trucjes) en komen er slechter uit dan ze erin gingen. Nogmaals: leuk om 'wraak te nemen', maar daarna zit je wel met een probleem. Of je laat een deel arbeid verrichten terwijl ze opgesloten zitten om wat op te brengen voor de staat, en zij die wat slimmer zijn of geen arbeid willen doen kan je een opleiding aanbieden.
noem maar wat), lekker kan studeren en daarna een baan zoeken?