AndroidHealthClinic

Stelling Hoe zou jij criminaliteit laten dalen?

Wie wilt nou een verkrachter of moordenaar in dienst nemen? Sowieso weggegooid geld dus, daarom dus > sommige types opruimen.

En zou jij je er prettig bij voelen als de verkrachter van je meid (niks persoonlijks ;) noem maar wat), lekker kan studeren en daarna een baan zoeken?

Je posts worden al beter. Helemaal met je eens..

Zorg dat je niet in aanraking komt met criminaliteit dan hoef je ook niet weg te rotten in de cel.

Wie wilt nou een verkrachter of moordenaar in dienst nemen? Sowieso weggegooid geld dus, daarom dus > sommige types opruimen.

En zou jij je er prettig bij voelen als de verkrachter van je meid (niks persoonlijks ;) noem maar wat), lekker kan studeren en daarna een baan zoeken?

"Lekker kan studeren" Natuurlijk krijgt een verkrachter nog een flinke gevangenisstraf, er is hier niemand die zegt dat een verkrachter na een maand terug vrij mag komen omdat hij gestudeert heeft.

"Lekker kan studeren" Natuurlijk krijgt een verkrachter nog een flinke gevangenisstraf, er is hier niemand die zegt dat een verkrachter na een maand terug vrij mag komen omdat hij gestudeert heeft.
Inderdaad, mensen zien dat soort zaken altijd veel te wit zwart. Ik vind juist dat verkrachters er vaak te makkelijk vanaf komen.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Ik zou het iig beter vinden dan dat ie opnieuw gaat verkrachten...

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad, mensen zien dat soort zaken altijd veel te wit zwart. Ik vind juist dat verkrachters er vaak te makkelijk vanaf komen.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Ik zou het iig beter vinden dan dat ie opnieuw gaat verkrachten...

Onder het mom van: als hij een baan heeft verkracht hij niet meer? :rolleyes:

En btw waarom studeren? Ze kunnen ook gewoon simpel werk doen op akkers of in de fabriek. Alsof iemand perse diploma's moet hebben, en alsof dat veel scheelt als ze eruit komen :roflol:

Een groot deskundige die Cutler, op veel gebieden.

Veelplegers / recidive (ofwel mensen die keer op keer bewijzen dat ze niets van 'normale' straffen niets leren) beter aanpakken, dit door middel van een strafkolonie deze geplaatst in voormalig Oostblok / Siberië / Antarctisch gebied

In de kampen geen luxe , veel isolatie en afzondering van gevangenen onderling. Voordeel van de plaatsing: De polen en alles daar om heen kunnen weer terug naar hun landje want het werk komt hun kant op!

http://frontpage.fok.nl/nieuws/86749

De wet handhavende macht wat meer vrijheid geven , komen deze een crimineel tegen en word deze wat harder aangepakt , jammer voor de crimineel.

Taakstraffen nuttiger gebruiken , niet zomaar ergens doelloos wat helpen maar gebruiken bij projecten (wegenbouw,huizenbouw,riolering onderhoud etc) waar ze bruikbaar zijn of werk laten doen waar niemand voor te vinden is en met streng toezicht door personeel van Justitie en niet door één of andere boeren lul die het geen klote interesseert.

Veroordeelden het recht ontnemen op uitkering en ouderschap ook de mogelijkheid voor opleidingen beperkt houden. Cipiers meer werk ruimte geven en indien nodig de mogelijkheid om niet dodelijke wapens in te zetten , bezit van wapens door gevangene straffen met overplaatsing naar strafkolonie of lijfstraffen.

Onder invloed van drugs,drank deelnemen aan het verkeer: Sowieso rijbewijs kwijt voor 6 maanden , veroorzaakte schade dient uit eigen zak vergoed te worden (het zij terug betaald aan de verzekering) en bij bijvoorbeeld dodelijke aanrijding dient de bestuurder aangepakt te worden voor moord met voorbedachte rade want iedereen kan de gevolgen zelf nagaan en maakt zelf de keus om het uit te voeren.

zo even kort :D

En btw waarom studeren? Ze kunnen ook gewoon simpel werk doen op akkers of in de fabriek. Alsof iemand perse diploma's moet hebben, en alsof dat veel scheelt als ze eruit komen :roflol:
Psychologische begeleiding is ook van belang, je pikt er nu verkrachting uit maar sowieso is de kans groter dat gevangen die vrij komen hervallen als ze zonder scholing, zonder geld en zonder begeleiding worden losgelaten op de samenleving. Een opleiding verhoogt hun kansen op het vinden van werk. Maar jij hebt natuurlijk liever dat ze eerst 20 jaar in de cel zitten en vervolgens werkloos blijven en veel geld blijven kosten aan de belastingbetaler. Zij die simpel werk willen doen kunnen dat, maar zij die een vak willen leren moeten die kans grijpen. En ja het is bewezen dat dat veel kan schelen bij het vinden van werk.

criminele allochtonen het land uit, stoppen met het binnen laten komen van ca 60.000 asielzoekers per jaar. onderbouwing; Dit zorgt ervoor dat deze sociaal economisch zwakke personen in wijken terecht komen. dit zorgt voor verpaupering van de steden, en aanzienlijk meer criminaliteit dan voorheen(voordat massa's allochtonen ons land binnenstroomden). HET grote probleem in nederland, qua leefbaarheid en criminaliteit is dat deze personen bij elkaar gezet worden, en moeilijk te motiveren zijn om dingen te bereiken en hun steentje bij te dragen in de maatschappij. De oorspronkelijke bewoners, vaak nederlandse wonend in volksbuurten, zijn de achtergeblevenen in de betreffende wijken, en trekken langzaam ook weg, zodat er steeds meer allochtonen in de wijken achterblijven, en erbij komen. dit is een groot probleem en dreigt uit de hand te lopen. er wordt tevens miljarden in wijken gestoken voor deze allochtonen, wat uitdraait op niets.

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

er zijn uitzonderingen, ik weet het

• Topic Starter Topic Starter
criminele allochtonen het land uit, stoppen met het binnen laten komen van ca 60.000 asielzoekers per jaar. onderbouwing; Dit zorgt ervoor dat deze sociaal economisch zwakke personen in wijken terecht komen. dit zorgt voor verpaupering van de steden, en aanzienlijk meer criminaliteit dan voorheen(voordat massa's allochtonen ons land binnenstroomden). HET grote probleem in nederland, qua leefbaarheid en criminaliteit is dat deze personen bij elkaar gezet worden, en moeilijk te motiveren zijn om dingen te bereiken en hun steentje bij te dragen in de maatschappij. De oorspronkelijke bewoners, vaak nederlandse wonend in volksbuurten, zijn de achtergeblevenen in de betreffende wijken, en trekken langzaam ook weg, zodat er steeds meer allochtonen in de wijken achterblijven, en erbij komen. dit is een groot probleem en dreigt uit de hand te lopen. er wordt tevens miljarden in wijken gestoken voor deze allochtonen, wat uitdraait op niets.

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

er zijn uitzonderingen, ik weet het

Jij bent weer zo'n pvv'er?

+1, pedofielen verdienen geen leven op aarde. Ze hebben hun kans op (een goed) leven verspeeld.

On-topic, waarom bouwen we Rottumerplaat niet om tot een groot gevangeniseiland! Woont toch geen hond. :p

Gast ik hoop dat jij eens een dikke permban krijgt. Al 7 pagina's lang zie ik niks anders dan provocaties en dan met name tegen Cutler.
Dan nog niet te spreken over andere topics. :o

Je kan twee dingen doen ten opzichte van debiele extremisten, of negeren of ridiculiseren. Met dat eerste heb ik moeite, is een zwak punt van me.

Edit: ik weet nog niet zeker of jij ook een debiele extremist ben maar je komt op het eerste gezicht wel over als een halve gare. Ook aan halve garen heb ik een broertje dood, dus doe je lekker rustig aan! :mad:

..

Laatst bewerkt:
+1, pedofielen verdienen geen leven op aarde. Ze hebben hun kans op (een goed) leven verspeeld.

On-topic, waarom bouwen we Rottumerplaat niet om tot een groot gevangeniseiland! Woont toch geen hond. :p
'Pedofielen' hebben op zich nog geen enkel strafbaar feit gepleegd...

Alleen pedocoïtusuelen komen dus in aanmerking voor een mogelijke celstraf.

En ik denk niet dat iemand het recht heeft om te bepalen of een ander een leven op aarde verdient.

Pedofielen moeten verplicht worden om in behandeling te gaan. Pedocoïtusuelen moet je aan de hand van hun daden een gepaste straf geven, maar zij moeten ook psychologisch begeleid worden, zodat ze een minder groot gevaar vormen wanneer ze weer vrijkomen.

ziek hard aanpakken. de gevangenissen in nederland staan half leeg en worden zelfs deels gesloten. perfecte ruimte om zelfs kleine criminaliteit keihard aan te pakken. en wat betreft allochtonen die hier de boel lopen te verkloten, op het eerste vliegtuig het land uit als ze wat uitvreten. ik denk dat je daarmee de criminaliteitscijfers aanzienlijk kan laten zakken

Ik heb de oplossing: Als straf criminelen een uur lang met een schlemiel als Klaaswitz opsluiten in een klein kamertje en de deur op slot doen.
Nadat de crimineel in kwestie een uur lang op een zeer zware manier geestelijk mishandeld is met het gedwongen aan moeten horen van het zwakzinnige gelul van dit gigantisch pedante mannetje, krijgt de persoon in kwestie/crimineel een voorwaardelijk gevangenisstraf van een jaar. Begaat de crimineel weer een overtreding binnen zijn of haar proeftijd, wordt de straf verdubbelt, dus 2 uur lang naar het domme, pedante gelul van deze man luisteren. etc etc. etc.

Jezus was een k*tverhaal zeg :(

Jezus was een k*tverhaal zeg :(

En dat terwijl jij de hoofdrol speelt...

@Big-T: Volwassenen die kinderen misbruiken voor coïtusuele doeleinden horen in mijn ogen in geen enkele maatschappij thuis , deze mensen zijn vaak ook recidive omdat de verleiding ooit een keer teveel word. Persoonlijk denk ik niet dat de gedachtegang van dit kaliber mensen te veranderen is en buitensluiten (d.m.v. tbs , strafkolonie , celstraf of doodstraf) de beste of zelfs enige optie is.

Ik ben het eens met Klaas.

Terug
Naar boven