XXL Nutrition

Stelling Hoe zou jij criminaliteit laten dalen?

@Big-T: Volwassenen die kinderen misbruiken voor coïtusuele doeleinden horen in mijn ogen in geen enkele maatschappij thuis , deze mensen zijn vaak ook recidive omdat de verleiding ooit een keer teveel word. Persoonlijk denk ik niet dat de gedachtegang van dit kaliber mensen te veranderen is en buitensluiten (d.m.v. tbs , strafkolonie , celstraf of doodstraf) de beste of zelfs enige optie is.
'Mensen' als Dutroux moeten natuurlijk levenslang krijgen, daarin volg ik je volledig. Maar om nu te zeggen dat elke pedoseksueelvan dat caliber is gaat ook weer te ver. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt een zeer ernstig en zwaar vergrijp en sta soms te kijken met welke lichte straffen ze wegkomen.

'Mensen' als Dutroux moeten natuurlijk levenslang krijgen, daarin volg ik je volledig. Maar om nu te zeggen dat elke pedoseksueelvan dat caliber is gaat ook weer te ver. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt een zeer ernstig en zwaar vergrijp en sta soms te kijken met welke lichte straffen ze wegkomen.

Ik doelde inderdaad ook meer op de mensen die zich hemelsbreed bewezen hebben dat ze zich niet kunnen aanpassen , dus niet iemand die 'gebruik van de gelendenheid' maakte.

Zoals ook in mijn eerdere post in dit topic , recidive/veelplegers dienen beter aangepakt te worden , mensen die meerdere malen bewezen hebben zich niet aan te kunnen passen aan de maatschappelijke normen,waarden en regels.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de oplossing: Als straf criminelen een uur lang met een schlemiel als Klaaswitz opsluiten in een klein kamertje en de deur op slot doen.
Nadat de crimineel in kwestie een uur lang op een zeer zware manier geestelijk mishandeld is met het gedwongen aan moeten horen van het zwakzinnige gelul van dit gigantisch pedante mannetje, krijgt de persoon in kwestie/crimineel een voorwaardelijk gevangenisstraf van een jaar. Begaat de crimineel weer een overtreding binnen zijn of haar proeftijd, wordt de straf verdubbelt, dus 2 uur lang naar het domme, pedante gelul van deze man luisteren. etc etc. etc.

Ho ho, dat zijn wel erg extreme straffen. De hoogovens zijn er niks bij. Dit is niet meer menselijk, zo gaan criminelen zichzelf nog van kant maken.

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Als een volwassen persoon met zijn klauwen aan een klein kind heeft gezeten, dus betasten op plekken waar het niet hoort, of met zijn geslachtsdeel, dan moet diegene per direct publiekelijk gestenigd worden en daarna gevild op het marktplein.

Zulke dingen kun je gewoon niet goedpraten. Zo iemand heeft ook geen behandeling nodig maar een marteling.

Helaas cutler, steniging hoort nu eenmaal niet meer bij onze cultuur. Daarvoor moet je toch echt extremistische moslim worden.

Zulke dingen kun je gewoon niet goedpraten. Zo iemand heeft ook geen behandeling nodig maar een marteling.

Goedpraten? Jezus, waar heb je het over man.
Het gaat hier over mensenrechten en dan heb jij het er over dat mensen pedofielie aan het goedpraten zijn?
Heb je uberhaupt wel enig idee waar je over aan het typen bent? Of ben je zo scheel dat je alleen leest wat je er zelf in wilt zien.
je bent niet wijs man, en begrijp niet waarom je nog geen permban hebt met je extremistische gelul.

-xxx- Je badmeester.

Goedpraten? Jezus, waar heb je het over man.
Het gaat hier over mensenrechten en dan heb jij het er over dat mensen pedofielie aan het goedpraten zijn?
Heb je uberhaupt wel enig idee waar je over aan het typen bent? Of ben je zo scheel dat je alleen leest wat je er zelf in wilt zien.
je bent niet wijs man, en begrijp niet waarom je nog geen permban hebt met je extremistische gelul.

-xxx- Je badmeester.

Beste badmeester,

Ik ben scheel.

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Helaas cutler, steniging hoort nu eenmaal niet meer bij onze cultuur. Daarvoor moet je toch echt extremistische moslim worden.

Wat zou jij een gepaste straf vinden voor een oude zak die een 5 jarig kind misbruikt?

En wat zou je een gepaste staf vinden als het je eigen kind was, of zou je het zelf opknappen?

Hangt er vanaf wat jij allemaal verstaat onder dat misbruiken.

Of het mijn kind of andermans kind is zou niet mogen uitmaken bij het bepalen van de straf.

Hangt er vanaf wat jij allemaal verstaat onder dat misbruiken.

Of het mijn kind of andermans kind is zou niet mogen uitmaken bij het bepalen van de straf.

Neem nou die ene pedorechter. Die zijn snikkel in dat kinds mondje propte en eroverheen spoot volgens mij ???:mad:

Of bv handtastelijk zijn zodat de pedo een paal krijgt.

Ben je dan nog steeds niet voor een marteling?

Ik ben er wel voor om in bepaalde cellen 2 gevangenen te steken ipv 1 en dan voor elke pedo 1 grootgeschapen verkrachter :D

Gevangenen niet zomaar opsluiten, maar hen psychologische begeleiding, therapie enz geven.. En hen morele normen enz bijbrengen. Gevangenissen zouden meer en meer moeten veranderen in soort van gesloten instellingen waar m'n eraan werkt hun geest terug gezond te maken.

Gevangenen niet zomaar opsluiten, maar hen psychologische begeleiding, therapie enz geven.. En hen morele normen enz bijbrengen. Gevangenissen zouden meer en meer moeten veranderen in soort van gesloten instellingen waar m'n eraan werkt hun geest terug gezond te maken.

Wat denk je wel niet hoeveel dat kost? :rolleyes:

En we hebben eerder een overschot aan mensen dan tekort dus..

Je kan twee dingen doen ten opzichte van debiele extremisten, of negeren of ridiculiseren. Met dat eerste heb ik moeite, is een zwak punt van me.

Edit: ik weet nog niet zeker of jij ook een debiele extremist ben maar je komt op het eerste gezicht wel over als een halve gare. Ook aan halve garen heb ik een broertje dood, dus doe je lekker rustig aan! :mad:

Lol gast, jij bent echt een pauper. Denk jij maar lekker verder. :D
Als jij een 'halve gare' zoekt moet je helaas in de spiegel kijken.

Ik ben zeker een rechts iemand, maar om nou al meteen met woorden als '(debiele) extremist' te gaan lopen gooien. :D

Sorry van je broertje, maar dat is jouw leven, niet de mijne.

Wat denk je wel niet hoeveel dat kost? :rolleyes:

En we hebben eerder een overschot aan mensen dan tekort dus..

Weet je wel hoeveel jou belachelijke ideen kosten?

Jij hebt natuurlijk liever dat alle moordenaars en zware criminelen na een zware gevangenisstraf nog gestoorder vrijkomen en vervolgens een heel gezin afslachten zoals in Amerika? Inplaats van dat er nog een kans is om deze mensen weer normaal te laten functioneren in onze maatschappij door middel van psychiatrische hulp.

Maar aan de andere kant, hoe wil je weer normaal functioneren in de maatschappij als jij in het land bekend staat als moordenaar of verkrachter?

Maar aan de andere kant, hoe wil je weer normaal functioneren in de maatschappij als jij in het land bekend staat als moordenaar of verkrachter?

Met fuctioneren bedoel ik dus een baan en opleiding op zak hebben, tenzij je een landelijke rechtszaak hebt die jaren duurt zul je niet daadwerkelijk 'bekend' staan als een moordenaar/verkrachter.

Lol gast, jij bent echt een pauper. Denk jij maar lekker verder. :D
Als jij een 'halve gare' zoekt moet je helaas in de spiegel kijken.

Ik ben zeker een rechts iemand, maar om nou al meteen met woorden als '(debiele) extremist' te gaan lopen gooien. :D

Sorry van je broertje, maar dat is jouw leven, niet de mijne.

Kijk die Sjaak toch eens gaan, alles wat hij zegt en vindt schreeuwt uit dat hij een doorsnee pauper is die moeite heeft met begrijpend lezen.

Sterkte man.

Met fuctioneren bedoel ik dus een baan en opleiding op zak hebben, tenzij je een landelijke rechtszaak hebt die jaren duurt zul je niet daadwerkelijk 'bekend' staan als een moordenaar/verkrachter.

Een werknemer hoort dat door te geven, of de werkgever komt erachter via een verklaring omtrent gedrag. En sowiesie met internet nu is het een stuk makkelijker om ff snel een naam op te zoeken.

De straffen en het repressieve optreden van de politie zijn een lachertje in dit land, daar zal als eerste aan gewerkt moeten worden. Het is niet voor niks dat veel Engelse (en andere) criminelen zich in Amsterdam schuil houden omdat ze weinig te vrezen hebben voor de Nederlandse overheid. Zelfs Somalische piraten stonden te popelen om hier een verblijfsvergunning aan te vragen nadat ze hun straffen hadden uitgezeten. Het zegt erg genoeg iets over ons softe imago. En dan hebben we het nog niet eens over het straatgespuis dat zich weinig van de politie aantrekt.

Zelfs vrouwen worden tegenwoordig gestimuleerd om in een arrestatieteam te komen, de minimum-lengtes zijn weg, overgewicht wordt amper aangepakt binnen het korps enz. De verplichte fitheidstest die agenten één keer per jaar moesten afleggen werd veranderd naar 'vrijwillig' omdat een kwart van de agenten er niet aan kon voldoen. Enkele weken geleden kwam ik in het uitgaansleven een politieagente tegen die slechts 1,55 was. Aan haar gezicht te zien leed ze aan een ziekte. Hoe willen dit soorten kreupele dwergen onze straten beschermen terwijl ze de gemiddelde Nederlander amper aankunnen? Ik begin me echt steeds meer te schamen voor de destructieve toestanden in dit land.

Prof Smalhout bezit de intellectuele capaciteiten om dit prachtig te verwoorden in zijn zaterdag-columns van de Telegraaf.

Laatst bewerkt:
Ons land gaat naar de hel. Je ziet het overal, dwergen kunnen zomaar ons politiekorps betreden en de straatcriminaliteit loopt de gewone burger ondersteboven. Als je ziet dat 120% van de allochtonen zich bevindt in de criminele sector dan kun je natuurlijk op je vingers natellen dat ons land de verdoemenis al in zicht heeft.
Harder straffen is het devies, laat al die criminelen maar lekker wegrotten in de gevangenis, zelfs voor een overval op een BP zou levenslang moeten staan, dan hebben wij er in ieder geval geen last meer van. Nou we het toch hebben over het buiten de maatschappij sluiten van enkele walgelijke personen vind ik dat we ook alle allochtonen, homo's, zwaar gehandicapten en demente ouderen samen op een eilandje moeten zetten. Hebben we er in ieder geval geen last meer van. Weet je hoeveel die mensen wel niet kosten? Dat is toch totaal niet te overzien. Daarbij horen deze personen totaal niet bij de Nederlandse cultuur. Enkel blonde ariërs met blauwe ogen behoren hier te leven, laten we wel onze cultuur schoon houden jongens, anders wordt het een hel hier.

Kom op jongens, ageer tegen het gespuis, want de verdoemenis nadert!!!

Terug
Naar boven