AndroidHealthClinic

Hoera: ik weet wat ik heb!!

bigtony

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Dit artikel kreeg ik van een maat van me (thanks) en nu weet ik wat er met me aan de hand is:

Anabolenkoorts vooral bij boldenon en dianabol

Soms krijgen gebruikers last van koorts en grieperige verschijnselen. Steroid fever, heet dat. De boosdoener is een omzettingsproduct van testosteron en een stel anabole steroïden: etiocholanolone. De ene is er gevoeliger voor dan de andere en als je stopt met kuren zijn de symptomen verdwenen zodra de etiocholanone uit je systeem is. Dat gebeurt meestal binnen een paar dagen.

Ook als je precursoren gebruikt, stijgt de aanmaak van die stof. Hetzelfde gebeurt bij anabolen als bijvoorbeeld methandrostenolon, nandrolon, oxandrolon en oxymetholon. En testosteron natuurlijk.

Vooral bij boldenon is de hoeveelheid etiocholanolone die ontstaat aan de hoge kant. Nou zit in veel veterinaire preparaten boldenon. Wellicht dat daardoor gebruikers de link 'veterinair preparaat - steroid fever' zijn gaan leggen, en dat daardoor het verhaal is ontstaan dat verontreiniginkjes de anabolenkoorts veroorzaken.

Het mijden van boldenonpreparaten is nog niet voldoende om anabolenkoorts te voorkomen. Ook met dianabol moet je oppassen, want dianabol is boldenon waar de fabrikant een methylgroep heeft vastgeplakt.

Uiteindelijk kun je ook van testosteron anabolenkoorts krijgen, als de dosis maar hoog genoeg is. Dat is de reden waarom veel undergroundexperimenten met megadoseringen anabolen in de jaren tachtig zijn afgebroken.

Ik heb nu al DRIE keer proberen te kuren met dianabol en alle drie de keren werd ik ZIEK. Spierpijn, hoofdpijn, hitte aanvallen etc. Ik kon alleen maar uitgeteld op de bank liggen. Ik begon al te twijfelen aan GS (die heb ik namelijk thuis staan), maar dit verklaart alles. :rolleyes:

Met stromba en deca nergens last van. Toen dacht ik kom, ik gooi er nog wat d-bol bij voor de synthese: en jawel ik werd weer ziek en kon een paar dagen niet trainen. Vervolgens stopte ik en binnen een paar dagen was het weer over.

Nu wilde ik in mijn volgende kuur bold gaan gebruiken maar dat gaat dus niet meer door.

Heeft iemand van jullie ook deze ervaring, en zo ja wat kunnen jullie wel allemaal gebruiken?

Thanks & respect :)

Laatst bewerkt:
nou ik gebruik voor de 2e keer bol en bij de eerste keer kreeg ik ook greep, maarja dat was in december toen het heerste dus of het door de bol komt weet ik niet en nu ben ik ook met bold bezig en heb 1 dag koorts gehad en was toen weer weg.

Maar ik weet niet of dit nou gelijk een rede is om het niet te gebruiken.
Kijk alle aas hebben hun nadelen dat moet je gewoon accepteren.

En zoals ze hierboven zeggen krijg je het ook van test, wou je nu ook geen test meer gebruiken dan

Was het niet de Saturday Night Roid Fever?

Heb met de tren wel koorstachtige dagen meegemaakt..en de tren liep voor 8 weken mee naast Boldenone. Heb de hoestbuien gehad, jeuk, zweetaanvallen tijdens slaap ('s ochtend nat shirt) en een paar dagen dat ik me even wat grieperig voelde.

Ik neem standaard 2 keer per week een sauna...verder de usual supps om het afweer systeem te onderhouden (zink, vita C).

Het is belangrijk om tijdens en ook na je kuur ervoor te zorgen dat geen echte kou pakt en zo de echte griep krijgt..zonde van massa! Ga tijdens je kuur op tijd slapen..pak min 8 uur..niet stappen etc...en zoals je moeder altijd zegt 'kleed je goed aan jongen'

Just my two cents bros!

Groet Jugger

• Topic Starter Topic Starter
pampam zei:
nou ik gebruik voor de 2e keer bol en bij de eerste keer kreeg ik ook greep, maarja dat was in december toen het heerste dus of het door de bol komt weet ik niet en nu ben ik ook met bold bezig en heb 1 dag koorts gehad en was toen weer weg.

Maar ik weet niet of dit nou gelijk een rede is om het niet te gebruiken.
Kijk alle aas hebben hun nadelen dat moet je gewoon accepteren.

En zoals ze hierboven zeggen krijg je het ook van test, wou je nu ook geen test meer gebruiken dan

Nee, dat niet. Gebruik nu deca (volgens het artikel zou je het daar ook van krijgen) in combo met stromba: negens last van, voel me goed en kan trainen als een paard! Maar met die d-bol is echt anders. Ik heb twee weken doorgezet om mijn lichaam te laten wennen, maar ik word echt ziek (3x!). Ik heb dan iedere morgen als ik opsta het idee of ik twee kratjes pils burgemeester heb gemaakt :(

Daarom wil ik als ik ooit aan de test ga eerst een paar keer cypionaat zetten om te kijken hoe ik reageer. Als dat niet goed gaat dan is het in ieder geval weer redelijk snel mijn lichaam uit. :)

bigtony zei:
Daarom wil ik als ik ooit aan de test ga eerst een paar keer cypionaat zetten om te kijken hoe ik reageer. Als dat niet goed gaat dan is het in ieder geval weer redelijk snel mijn lichaam uit. :)

cypionaat is 1 van de langstwerkende esters die er zijn! ik mag hopen dat je propionaat of suspensie bedoeld.

Ik had ook die koorts maar die ebt weg na een paar dagen.
Je lichaam raakt eraan gewend denk ik.Symptomen zijn grieperigheid,maar niet te verhelpen met medicatie.
Had koorts bij oxymetholone,beetje bij boldenone en bij tren ervaarde ik niets behalve de toegenomen zweterigheid :D

ja, maar eigenlijk is dboll vuiligheid. daarom dat sommigen het niet verdragen. 't is niet voor niets allang uit de handel genomen hier. testosteron is in principe niet ongezond indien het door de dokter voorgeschreven wordt in kleine hoeveelheden als je er te weinig van hebt. dat kan je van dboll niet zeggen.

Mja, ik gebruik Drive, en heb na 3 weken voor het eerst de "Steroid Fever" gevoeld. Ik zit nu in week 6 en heb er geen last meer van.

heb bij frontload test enath. ook een beetje last van grieperig gevoel. maart trekt steeds meer weg.
komt helemaal goed :D

keep pumping!
gr d

Terug
Naar boven