MuscleMeat

Hoestbui na tren injectie

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Stimjunk
10 topantwoorden 10.000 berichten
Waardering
4.424
Yoyo,

had net voor het eerst tren gezet 200mg, en kreeg toen ik klaar was met de spuit een hele erge hoest bui voor paar minuten. Ligt dat aan de tren of heb ik in een ader gezeten?

waarschijnlijk bloedvaatje geraakt...

niet geaspireerd?

Yoyo,

had net voor het eerst tren gezet 200mg, en kreeg toen ik klaar was met de spuit een hele erge hoest bui voor paar minuten. Ligt dat aan de tren of heb ik in een ader gezeten?

Muscletalk heeft hier een interessante uitleg voor:

Tren cough

The so called 'tren cough' or 'Fina cough' is well known amongst many tren users. Some users seem to get the cough following every injection; others never or extremely rarely will get the cough. Usually it is manifested upon injection, with a tightness in the chest, and a metallic taste in the back of the mouth, followed by an uncontrollable violent cough which can be quite frightening, as anyone who has experienced it will tell you, whether it's for the first time or not. There have been some very elaborate theories about the reasons for getting the cough from trenbolone, some of which have had mechanisms involving molecules that only trenbolone affects resulting in bronchioconstriction, etc. However, the fact remains that many users have also experienced the same cough from steroids such as equipoise and testosterone cypionate. In addition, these mechanisms that are proposed are highly unlikely to occur immediately upon injection, as that is too fast a timescale for the proposed mechanism. Thus it must be the result of something entering the blood stream and traveling to the lungs for the cough to be manifested that quickly.

This leads us onto the next theory suggested by many which is that trenbolone is produced by many UGLs, and as such is made with higher percentages of Benzyl Alcohol (BA) than pharma grade products are, and it is the alcohol that is causing the reaction. The only problem with this theory is that trenbolone is made by most UGLs with the same BA percentages as things such as testosterone propionate, and nandrolone decanoate. If it was purely the BA concentration, than we would expect to see the cough with these other products as well, which we do not. Thus, as we have eliminated the oil, solvents and carriers, it leaves us with the Trenbolone product itself as the potential culprit.

One thing that you notice about trenbolone is that it is often a golden-brown / rust colour when in oil solution. If the hormone powder is refined to greater than 99.5% purity or so, then the colour of trenbolone in solution actually gives a very light golden colour, much like other testosterone products; however, refining the hormone to this level of purity is extremely difficult. This is why there is colour variation from batch to batch with different underground labs; something as small as 0.1% purity can affect the colour of the final product.

As mentioned above when discussing kidney effects of trenbolone, the oxidised trenbolone is a rust colour – much like the colour seen of trenbolone in oil solution. What you also notice with steroids such as Equipoise and to a lesser degree, testosterone cypionate, is that these steroids too are hard to very highly refine and often a browny-rust colour, more so than products such as testosterone propionate, etc. It is very likely then that these oxidised particles get into the blood stream upon injection and this causes some sort of anaphylactic (allergic) reaction in the lungs as the particles react with the alveoli, perhaps. This seems to be confirmed by the fact that the darker the trenbolone is the more likely one is to get a cough (personal and general experience). The best way to try and avoid this is to firstly inject very slowly and not move the needle around after aspirating, and also mixing the trenbolone with another product such as test prop.

Read more at: http://articles.muscletalk.co.uk/article-trenbolone.aspx

hoe voelt eigenlijk zo een bui aan??
alsof je je verslikt of moet je gewoon een paar keer hoesten?

Mja, je zou idd kunnen zeggen alsof je je lichtelijk verslikt hebt en daardoor wat zwaarder ademt en moet hoesten.
Ik heb het pas 1 keertje gehad toen ik haastig injecteerde en vond het erg meevallen.

• Topic Starter Topic Starter

Wel geaspireerd, maar waarschijnlijk een beetje bewogen tijdens het zetten.

Muscletalk heeft hier een interessante uitleg voor:

Om het te vermijden zoals in de tekst staat heb ik allebei gedaan, dus daaraan ligt het niet. In het begin staat echter ook dat sommige het na bijna iedere tren injectie krijgen, kan dus ook zo zijn dat dit bij mij is maar ik hoop dat ik gewoon een ader heb geraakt.

Gewoon een erge hoestbui die je niet kan stoppen, begon ook wat te zweten en een rodere kop.

Het is niet gewoon een hoestbuitje, het kan echt voelen als je je longen eruit gaat hoesten.

Heb zelf wel eens 3/4 dagen een heel vervelend hoestje er aan over gehouden. Bekende van me heeft er een longembolie door gehad.

Je kan het trenkuchje ook krijgen als je heel dichtbij een ader hebt gezeten, hoeft niet perse in een ader te zijn..

ook net gehad... zwaar gevoel op de longen, ik ben van mening hoe vlotter je injectie gaat en de naald direct in je spier gaat zonder bloedvaten net onder je vel open te krassen je geen last er van hebt... want vandaag ging het minder vlot en veel bloed door de naald die er niet ineens in wou....wel geen!!! bloed in de spuit...

Moet ik hieruit opmaken dat je in een bloedvat hebt geinjecteerd, da ricco?
Misschien is er iets met mij, maar je verhaal komt wat vaag op mij over.

Schijnt bij Tren vrij normaal is als je te snel
Injecteerd ook zonder dat je bij een bloedvaatje in de buurt zit.

je hoeft helemaal niet in een ader te hebben gezeten, sterker nog dan was het waarschijnlijk niet bij een hoestbui gebleven.

sorry, wat onduidelijk verwoord: ik heb er 1x last van gehad, andere keren niet... en het was net de keer dat ik zeer onrustig was om mijn injectie te zetten. Dusja... je kan eruit concluderen wat je wil, ik denk dat het is omdat er kleine haarvaatjes onder je vel in contact zijn gekomen met de tren moleculen.

klopt zoals Marcky zegt: als je in een ader prikt dan zullen de gevolgen wel veel erger zijn dan een hoestbui.

Moet ik hieruit opmaken dat je in een bloedvat hebt geinjecteerd, da ricco?
Misschien is er iets met mij, maar je verhaal komt wat vaag op mij over.
Snapte er ook niets van wat hij nou bedoelt, rare schrijfwijze houden mensen er op na.

sorry, wat onduidelijk verwoord: ik heb er 1x last van gehad, andere keren niet... en het was net de keer dat ik zeer onrustig was om mijn injectie te zetten. Dusja... je kan eruit concluderen wat je wil, ik denk dat het is omdat er kleine haarvaatjes onder je vel in contact zijn gekomen met de tren moleculen.

klopt zoals Marcky zegt: als je in een ader prikt dan zullen de gevolgen wel veel erger zijn dan een hoestbui.
Volgens die theorie zou je dan een lange naald moeten gebruiken die volledig schoon is. En dan diep in de spier injecteren, waardoor er hopelijk minder haarvaten in de buurt zijn.

Lol, ik heb het trenkuchje altijd al.. K*t roken.. Me longen zijn echt goed ****ed, begin haast te denken datk COPD heb. :s Als ik dit zo lees herken ik iets wat ik dagelijks meemaak. :s

ik heb gisteren mijn 2e tren hoest aanval gehad dadelijk na het verwijderen van de naald.
ik zat niet in een bloedvat want ik heb geaspireerd. Ik zet zal altijd in mijn bil.
ik ben nog maar 2weken bezig met tren eod te zetten en dit was al de 2x en gisteren heb ik bijna 5 a 10min aan een stuk serieus moeten hoesten, mijn longen deden er pijn van, had serieus moeilijkheden met te kunnen inademen en heb mij voor de rest van de dag niet zo lekker gevoeld. Heb er vndg nog een zere keel van en een lichte druk op mijn borst.
ik hoop dat ik vanaf gespaard blijf van deze hoest aanvallen.

kijk naar de datum man!!!! bump!!!!

hoelang na start datum mag je dan nog posten?

dit gaat toch om een algemeen onderwerp van aas en het is nog maar van max.5maanden geleden. moet iedereen dan een eigen topic openen om het onderwerp hoestbui na tren te bespreken???

Terug
Naar boven