Fitness Seller

Hoevaak Shakebaker wassen?

Wendler

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
Hoe vaak doen jullie het?

ik spoel die van mij meestal gewoon om, maar na twee keer begint dat ding gigantisch te meuren. Als ik dreft gebruik is het weer weg. maar na twee keer stinkt het weer.

-na gebruik binnen een uur wassen
als ik het vergeet en het een soort van yogurtachtige substantie wordt(dat meurt als een mother****r) was ik t met dreft kokend water en wat zout.
dan blijft het lang goed

Elke keer.

Na gebruik goed omspoelen/shaken met heet water.. eind vd dag in de vaatwasser,

Kan idd behoorlijk meuren.. vorig jaar zomer eens een weekend laten staan op mn werk..(in de hitte) wil je niet weten wat voor lucht daar uit kwam daarna ..:vomit:

Elke keer na gebruik natuurlijk. Een gebruikte shakebeker is een paradijs voor bacteriën. Zoals je kunt ruiken als je hem een tijdje niet wast.

Mijn vriendin wast mijn bekers :D

• Topic Starter Topic Starter
Bacteriën zorgen er toch voor dat je weerstand opbouwd.

als je altijd leeft in een steriele omgeving en je eet eens een keer in een restaurant waar ze het niet zo nou nemen word jij ziek. Ik niet omdat ik nooit m'n shakebeker was.

Hoe vaak doen jullie het?

ik spoel die van mij meestal gewoon om, maar na twee keer begint dat ding gigantisch te meuren. Als ik dreft gebruik is het weer weg. maar na twee keer stinkt het weer.

Is dit echt serieus een vraag? Hoevaak was jij je bord af eigenlijk?

ik drink 8 shakes per dag hoef hem niet te wassen.

Gewoon goed afdrogen met wc papier of theedoek, dan gaat het niet zo stinken na het afspoelen met water.

Heb er al een stuk of 8 thuis liggen dus soms ben ik te lui maar als er al 7 vies zijn en ik er nog maar 1 over heb, maak ik em wel schoon! en gooi ik ze daarna allemaal in de vaatwasser

Gewoon iedere keer wassen als ik terug ben van mijn werk. Vergeet ik hem op mijn werk en ruikt hij vies de dag erna smijt ik hem weg. Krijg je toch regelmatig gratis mee. Is het risico op bacterieën niet waard.

wat een figuren lopen hier rond, wil je ook weten hoevaak iedereen zichzelf douched en zijn reet afveegt

• Topic Starter Topic Starter
Ik douche alleen om trainingsdagen, kan thuis niet douche, maar ga wel een keer per week in bad.

Dit gaat nergens over.

ik spoel hem elke keer om na gebruik. 1 keer in de week in de vaatwasser.

waar slaat dit topic nu weer op... we zijn hier op bodybuilding forum, niet op een of ander huis-tuin-keuken forum....en degene die er nog serieus op reageren --> :shoot:

Terug
Naar boven