MuscleMeat

Hoevaak Shakebaker wassen?

misschien weet dr phil het antwoord op al je vragen ;)

Rob_Met_Zak.png

OMG! En dit bedoelde ts echt serieus?

sinds ik mijn shakebeker was, maak ik........:)

Niet afwassen gewoon beetje omspoelen joh. Als ik een nieuwe pot whey bestel krijg of bestel ik er ook een nieuwe verse shakebeker bij. Dan heb ik weer een schone :thumbup:

-na gebruik binnen een uur wassen
als ik het vergeet en het een soort van yogurtachtige substantie wordt(dat meurt als een mother****r) was ik t met dreft kokend water en wat zout.
dan blijft het lang goed

Doet me denken aan die keer dat ik ergens op mijn kamer een shakebeker had laten staan. Hier stonden een aantal dingen voor dus het was me totaal ontschoten.

Kom ik een aantal weken later die shakebeker tegen, en gatverdamme.. Schimmel, half water half boter ofzo en die geur vulde het hele huis toen ik het opende.

Toch nog geprobeerd af te wassen, gierig dat ik ben. ;)

Inderdaad kokend water, afwasmiddel en wat zout.
Na goed omspoelen heb ik hem een uur lang in dat water laten liggen. Toen nog met een sponsje langsgeweest en toen nogmaals met vers heet water laten wekeen.

Het hielp niks. Uiteindelijk toch een nieuwe moeten kopen.

Ik vind dit echt een heel interessant onderwerp. Mag ik je vragen een enquête toe te voegen? Dan kunnen we daarna een echt wetenschappelijk onderzoek naar het wassen van shakebekers doen en de bevindingen daarvan publiceren!!!!

Sinds ik... Nvm.

Ja, er zijn ook genoeg serieuze reacties op gekomen

Ja, inderdaad. Nou ja, misschien vroeg ts het zich écht af, dat kan.
Dat het op mij dom en onhygiënisch overkomt, wil niets zeggen.
ik kom ook weleens dom over.
(ai, die is voor open doel!!)

Ik spoel deze elke keer met gewoon wat water uit, zodat alle restjes erin weg zijn. Heb al sinds juli dezelfde beker en deze stinkt niet ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hangt er beetje vanaf of je je shake met melk of water drinkt. Met water is goed omspoelen al genoeg, met melk zou ik m iig 1 of 2 keer per week de vaatwasser doen of ff met dreft wassen. Je wil niet weten hoeveel bacterien er in dat ding zitten. :eek:

Toch wel goed onderwerp. Heb aantal jaren eens een stukje gelezen waarbij men drinkbekers hebben getest op bacterieen. Conclusie: Veel bekers hadden nog meer bacterieen op de mondstuk, dan een toilet.

Ik spoel deze elke keer met gewoon wat water uit, zodat alle restjes erin weg zijn. Heb al sinds juli dezelfde beker en deze stinkt niet ;)

Alleen vergeet hij te melden dat hij al 3 keer ziek geweest is :D haha.

on: Ik gebruik die bekers ongeveer en maand en dan gooi ik ze weg. stop ze gewoon in de vaatwasser, werkt overigens prima.

Terug
Naar boven