MuscleMeat

Hoeveel caffeine per dag ?

Het begint gewoon verslavend te werken en je merkt er steeds minder van.
Waar 200mg in het begin een hoop doet, zal het na een tijdje weinig doen.
Ken ook gasten die 1g pakken omdat het anders niks doet, maar lijkt me niet echt verstandig.

Dat begrijp ik, daarom werken sommige PWO's ook maar even met de normale dosering.

Je lichaam went er aan, maar bij tijdelijk niet binnen krijgen van cafeïne, verminderd het dan ook weer?

Ong 3-4 koppen koffie per dag, cafeine is goed voor de verbranding :)

Thanks ;)

Dat begrijp ik, daarom werken sommige PWO's ook maar even met de normale dosering.

Je lichaam went er aan, maar bij tijdelijk niet binnen krijgen van cafeïne, verminderd het dan ook weer?

Thanks ;)
De gewenning? Zeker, een paar weken geen cafeïne en je gewenning is ook weer weg.

Sorry voor de bump, maar beter dan nog een topic openen over caffeïne. :D

Wat is de ADH wat betreft caffeïne om de werking ervan normaal te houden? Zitten daar ook verschillen in voor sporters en niet sporters?

Ik drink gemiddeld 4/5 koppen koffie op een dag en pak regelmatig PWO waar ook nog iets van 300mg in zit.

Ik kan nog een artikel hierover herinneren van Richard Bell: [Link niet meer beschikbaar]

Ik neem aan dat de informatie in de link je vragen redelijk beantwoord.

De gewenning? Zeker, een paar weken geen cafeïne en je gewenning is ook weer weg.

Toch ergens eens een keer proberen dan.

Ik kan nog een artikel hierover herinneren van Richard Bell: [Link niet meer beschikbaar]

Ik neem aan dat de informatie in de link je vragen redelijk beantwoord.

Dat beantwoord veel vragen, maar zorgt ook weer voor een paar vragen.

Sinds een aantal dagen heb ik mijn cafeïne consumptie best verhoogd naar mijn idee.
Drink Monster (0kcal), koffie en gebruik PWO. Sinds 2 dagen ben ik (toevallig?) wakker geworden met nachtmerries 's nachts. Kan dit komen door de verhoogde cafeïne en de daardoor nadelige effecten? Lijkt mij niet overigens, maar wil het wel uitsluiten.

Daarnaast, voor het 'afkicken' zoals in het artikel beschreven staat. Eerst afbouwen (1 of 2 koppen koffie per dag) en daarna 2 weken volledig stoppen zal de hoofdpijn en dergelijke wel verminderen tijdens het afkicken toch?

gewoon keer week zonder cafeine doen eerste 2/3 dagen wat koppijn maar valt best mee dan werkt cafeine erna ook weer stuk beter,
ik heb 1x in de drie maanden vaak een maand zonder cafeine ff ontgiften voor mijn gevoel slaap dan veel beter en meer rust.

werkdag: 2 koffie en 4 espresso's ongeveer
vrije dag: 1 of 2 koppen

ALLE caffeine

Terug
Naar boven