Fitness Seller

Hoeveel calorieen eten jullie

Ongeveer 2200-2300 en op rustdagen 2000 nu gaan we weer wat meer op het eten letten.

Snap der geen hol van dat sommige zo veel kcal moeten nemen.
Ben zelf 100kg+ bij 196 en eet denk ik max 2000kcal op een dag, mocht ik daar al aan komen.

De cijfers zijn een eerste richtlijn, maar uiteindelijk kan het toch nog vaak verschillen door een snellere of tragere stofwisseling en andere factoren. Dus de meeste mensen moeten na het 'wiskundig' maken van schema's toch gaan bijsturen. Eén van de redenen waarom we niet zomaar 'één perfect schema' kunnen maken.

Kcal tellen is prima, maar je moet wel flexibel durven zijn, als iets niet werkt moet je aanpassen. Het tellen laat echter toe om dit correct op te volgen. Niks mis mee dus, integendeel.

Ben zelf 100kg+ bij 196 en eet denk ik max 2000kcal op een dag, mocht ik daar al aan komen.
Mogelijk heb jij dus een minder snelle stofwisseling, wat wil zeggen dat je minder energie nodig hebt om een bepaald iets te doen.

Echter 2000 kcal is zelfs voor een niet-BB (man) te weinig, laat staan dat het voldoende zou zijn voor een BB. Zou het toch maar eens gaan tellen en kijken of je wel optimaal kan groeien.

1500-2000 kcal

:roflol: 2000? Volgens mij klopt er iets niet.

Anyway wat T zegt dus.
En onthoud ook dat bb'ers tijdens een AAS kuur wel wat meer kcals naar binnen werken.. ;-)

Terug
Naar boven