Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Medicijnen etc studeren vind ik zeer leuk om te doen maar wil wel ong 2500-3000 k per maand verdienen eigenlijk

Ik kies ook niet alleen voor het salaris maar neem het wel mee in mijn berekening. Ik wil niet dat ik als ik 4 jaar bacheler en een jaar master erop heb zitten bijna niet meer dan een putjeschepper verdien. In Nederland heb ik het gevoel dat het vrij weinig uitmaakt wat je doet, je salaris zal niet veel omhoog gaan.(eigen bedrijf daar gelaten)Maat, het belangrijkste is dat je plezier in je werk hebt. Ik zou liever de helft minder verdienen dan dat ik elke dag met tegenzin zou gaan werken. Een studie kies je omdat je hem leuk vindt en niet voor het salaris. Dat is een fout die veel studenten maken en die zullen dan vaak ook in het 1e jaar afvallen omdat ze de motivatie niet hebben om met de stof aan de gang te gaan.
Dit is dus de reden. Alles zal om geld draaien maar ik denk dat 95% een gemiddeld salaris verdient van degene die werken. Je kan nauwelijks meer verdienen dan gemiddeld.(heb ik het gevoel).
Niet, je moet niet omkomen van de honger oid. Maar ik vind de sfeer op het werk 1000x belangrijker en geef niet veel om materialistische zaken.
Met plezier naar je werk gaan is een heel belangrijk item, Ik verdien liever €500,- minder bij een baan waar je je lekker voelt en met plezier te werk gaat als dat je je niet op je gemak voelt en eigenlijk met tegenzin te werk gaat voor € 500,- meer in de maand ?
+++
& hoe minder je er om geeft hoe gelukkiger je bent imo. Liever op een ontspannen manier wat kunnen werken en 1000€ netto verdienen dan elke dag onder druk staan en stress hebben en 4000€ ontvangen.
1200 dan, als je je stulpje moet afbetalen of er 1 huurt.

1200 is geen geld, ik denk dat je beter iets meer stres kunt hebben op je werk en er mee leren omgaan,en ook een hoger salaris hebt, want als jij een woning en auto hebt en je moet van 1200 euro alles betalen levert dat minstens net zoveel stress op.
ik zou even een korte berekening maken (de belangrijkste op een rijtje p/m)
huur 450
nuon 120
auto verz/belasting 110
zorgverz 140
kpn televisie/internet 70
brandstof (voor alleen naar het werk) 200
boodschappen 150
-----------------------
1240
ik moet er al iets uitgooien omdat ik niet genoeg salaris heb, daarbij heb ik nog niet alle lasten meegeteld.Wat moet ik hiermee als ik ook nog een vrouw en kinderen heb ? snap niet dat mensen kunnen werken voor zo'n hongersloontje, ik zou de baas keihard uitlachen.
De meeste nietszeggende, stressloze kantoorbanen leveren al snel 2000+ op.