MuscleMeat

Stelling Hoeveel keer gaan jullie naar fitness per week?

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
58
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Hoeveel keer gaan jullie naar fitness per week?

om te beginnen met mij:

ma, di, woe, vrij, deed ik TOT deze week,

Ik ben nu van plan een 3 split te gaan doen vanaf deze week

OF Ma/Di/Vrij
OF Ma/Woe/Vrij

warom? spieren meer rust dus misschien meer vooruitgang, ik blijf nu erg hangen op hetzelfde gewicht..

tussen de 4 en de 6 keer.

geen flame maar zou het eerder in je voeding en trainingsschema zoeken tenzij deze op orde zijn natuurlijk. Maar je groeit ook echt wel als je ma-di-wo trained.. maar doe dan geen curlz 3 dagen achter elkaar nee. Crackerjack heeft gesproken, latie

hangt ervanaf, ik heb geen weekplanning maar een maandplanning, dus schommelt per week hoe men rustdagen vallen. maar gemiddeld 4x toch

ma-wo-vr

geen flame maar zou het eerder in je voeding en trainingsschema zoeken tenzij deze op orde zijn natuurlijk. Maar je groeit ook echt wel als je ma-di-wo trained.. maar doe dan geen curlz 3 dagen achter elkaar nee. Crackerjack heeft gesproken, latie

latie? hahahahahaa

Waar is de poll?

0 keer, ik train thuis.

Maar ik train 4x per week. 2x lb en 2x ub.

ma lb
di ub
woe off
do lb
vr ub
za/ zo rust/ cardio (voetbal)

3x, ma/wo/vr

5keer
ma/wo/vr fullbody
Andere dagen cardio buik en kuiten

4 x per week
1x kickboxen
1x bodycombat
2x splitt

6x

Maandag: Split
Dinsdag: Bodykick + Buik
Woensdag: Split
Donderdag: Hardlopen/Zwemmen + Buik
Vrijdag: Split
Zaterdag: Split
Zondag: Rust

Had er een enquete van gemaakt, dan waren de resultaten makkelijker te bekijken ;)

Anyway, 3x-4x/wk

Nu 3x (stronglifts), meestal op ma-wo-vr. Soms nog een dagje extra in het weekend. Een tijdje terug deed ik 4x in de week met een ub/lb schema. Dat werd nu alleen wat te heftig ivm werk, dus nu pak ik wat meer rust. Ook goed. :)

Terug
Naar boven