XXL Nutrition

hoeveel kilo is 1 procent BF

Maak je een grapje

patmuscle = joranr ...

Volgens mij krijg je in groep 8 van de basisschool het principe 'percentage' uitgelegd of zit ik nu helemaal verkeerd? Nou als je dat principe nou eens loslaat op vetPERCENTAGE berekenen, lijkt dat je wat? Pffff....

Die patmuscle is echt te dom om te kakken

Kan ook zijn dat ie loopt te trollen dan ben ik natuurlijk ook in de zeik genomen ^^

Patmuscle, het knulletje van amper 20, die 270 kilo deadlift, al twee kuurtjes achter de rug heeft en cut op 5000+ calorien. Het is je allemaal vergeven! Je maakt leuke topics in de pro-sectie! :thumb:

of... zonder zeggen hoeveel bf% had ie toon hij 110kg woog kan je niks zeggen, ff voorbeeld:

1. 110kg, bf%=20%, dus bf is 22kg was ie 2%bf kwijt dat is 1/10 (een tinde) van zijn vet en 1/10 van 22kg is 2,2kg en is ie 107,8kg nu met 18%bf

2. 110kg, bf%=10%, dus bf is 11kg was ie 2%bf kwijt dat is 1/10 van zijn vet en dat is 1/10 van 11kg dus 1,1kg en weeg ie 108,9kg met bf% van 8%

Wat wil je hiermee zeggen? Het is logisch dat als je vet verliest het aantal percentage vet dat je hebt niet altijd gelijk is aan 1,1.

patmuscle is een synoniem voor loser

waar the **** gaat dit over:P..

1% van 100 = 1...
1% van 60 = 0,6

basischool anyone?

Terug
Naar boven