XXL Nutrition

Hoeveel mensen ken jij die zo denken?

gebruiker20

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m74
Massa
88kg
Ik moest glimlachen bij die gay die zijn haar opzij waait terwijl hij op de crosstrainer zat maar niet echt lachen, sorry.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien herken ik mijzelf hier wel teveel in.

Vond het wel leuk gedaan

voordeel van bb, je kan lekker veel eten & toch sporten :) totdat de cut komt

bij stap 4 2de plaatje weet niet hoe die echt heet maar michael scott dacht ik bij the office geweldig ook dat hoofd van hem.

Ik vond hem totaal niet grappig, had verwacht dat ik echt rollebollend over de vloer zou gaan na het lezen van de intro.

Ik vond hem totaal niet grappig, had verwacht dat ik echt rollebollend over de vloer zou gaan na het lezen van de intro.

tumblr_m70bzphqaR1rsevm6.gif

tumblr_mhzcm8C4651rd0rbzo1_500.gif

Misschien moet ik dan maar stoppen met het aanmaken van topics en alleen maar gare vervelende k*t antwoorden posten op topics waar niemand wat aan heeft maar alleen ronduit vervelend zijn zoals spelfouten eruit halen en mensen afkraken of minderwaardig laten voelen omdat ze minder kennis dan mij over iets hebben.

Misschien moet ik dan maar stoppen met het aanmaken van topics en alleen maar gare vervelende k*t antwoorden posten op topics waar niemand wat aan heeft maar alleen ronduit vervelend zijn zoals spelfouten eruit halen en mensen afkraken of minderwaardig laten voelen omdat ze minder kennis dan mij over iets hebben.

Nee hoor.. Ik ga je karma geven voor je topic omdat er vandaag weer zo'n dul bij me kwam voor de zoveelste poging tot afvallen. Ervaring met hem is precies zoals in je link, dus bedankt. Even op facebook en taggen. :thumbs:

dan ik*:)

en je bent ook een heleboel komma's en punten vergeten:kiss:

Terug
Naar boven