Fitness Seller

Hoeveel ml maximum injecteren?

HondaDelsol

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
10
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hoeveel ml injecteren jullie max met 1 shot?

Ik doe nu 1,5ml bold, 1 ml test en 2 ml primo, in totaal 4,5ml dus. Maar ik heb er achteraf (3 dagen) altijd vreselijk pijn van, kan met moeite normaal lopen enzo, autorijden gaat ook bijna niet. Zou dit komen omdat ik te veel ml in 1 keer injecteer?

Gr.

search kerel, dit is al zoooooooooooooooooooooooo oud.

Billen 5-6
Benen 3-4
Schouders 2-3

• Topic Starter Topic Starter
IKKE zei:
Billen 5-6
Benen 3-4
Schouders 2-3

Ah ok met 4,5ml zit ik er dus onder, dus dat is het probleem al niet, dan moet het aan de gear liggen, kan niet anders. Want ik werk altijd 100% steriel.

Gr.

Ook bij mij gaat er 4ml in eens er in. Geen probs er mee.

Hangt gewoon van persoon tot persoon af gozer. Ik moest ook e4d 4.5 ml erin jagen en dit was voor mij ook pijnlijke shit toen ik aan de gs zat. Vanaf dat ik ben overgeschakeld op gg had ik geen beetje pijn meer eigenlijk. beetje pijn zul je altijd wel hebben ma gewoon goed opwarmen, masseren. Ik doe het ook altijd net voor het slapen gaan, helpt mss ook wel een beetje...

Kerel veel succes nog hé

ik zet in mn benen 5ml.. ik prik zelf en nooit in mn reet dus.. en kan best wat meer in denk ik hoor.. ik koop alleen altijd 5 ml spuiten :D

HondaDelsol zei:
Ah ok met 4,5ml zit ik er dus onder, dus dat is het probleem al niet, dan moet het aan de gear liggen, kan niet anders. Want ik werk altijd 100% steriel.

Gr.

Dat je zo n zeer hebt is door de test. Ik zet de test altijd in mn bips want als ik het in het bovenbeen zet kan ik 4-5 dagen mn been niet meer plooien

flex170578 zei:
Dat je zo n zeer hebt is door de test. Ik zet de test altijd in mn bips want als ik het in het bovenbeen zet kan ik 4-5 dagen mn been niet meer plooien

Ah ok, goed dan, is een hele geruststelling :) Ik dacht al dat m'n spul onsteriel was ofzo...

philippe_no zei:
Hangt gewoon van persoon tot persoon af gozer. Ik moest ook e4d 4.5 ml erin jagen en dit was voor mij ook pijnlijke shit toen ik aan de gs zat. Vanaf dat ik ben overgeschakeld op gg had ik geen beetje pijn meer eigenlijk. beetje pijn zul je altijd wel hebben ma gewoon goed opwarmen, masseren. Ik doe het ook altijd net voor het slapen gaan, helpt mss ook wel een beetje...

Kerel veel succes nog hé

Thx

ik heb nog nooit pijn gehad in mn poten.. wel in me schouder met stromba.. en n ik eraan denk met test prop.. maar als je het 1 op 1 met wat anders zet heb je geen pijn meer :D jullie spuiten gewoon te weinig :D

Het went zeker.
Snel werkende blijven minder lang zitten in de benen vind ik

ECLIPSE zei:
ik heb nog nooit pijn gehad in mn poten.. wel in me schouder met stromba.. en n ik eraan denk met test prop.. maar als je het 1 op 1 met wat anders zet heb je geen pijn meer :D jullie spuiten gewoon te weinig :D

Ik heb proberen test e. met primo te verdunnen maar heb geen zichtbaar verschil gezien in pijn/stijfheid

Is toch ook gewoon heel afhankelijk van de dikte van de spier . Als je vel over been bent zal een ml al flink zijn . Heb je olifantepoten dan kan je veel meer injecteren .

ik deed verdelen want over twee billen / benen want die 4ml in 1 kant duurde veel te lang voordat het een beetje opgenomen werd.

tip; primo op 250mg/ml doseren fl**kers!

Terug
Naar boven