- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beast N°1 zei:ja echt hè, ik snap ook niet waarom primo maar 100mg per ml is, maak er dan tenminste 150 of 200 van....
en euhm 4-5ml in je kont? damnn tuff guys hier
ik zou de inject dan gewoon verspreiden en iets minder zetten als ik jou was.
HondaDelsol zei:Ja die dosering van primo is echt stom, waarom dan niet gewoon de dosering per ml verdubbelen, en dan ook de prijs. Blijft voor de makers hetzelfde (zelfde winstmarge) en gebruikers moeten zoveel ml niet zetten... EN ik persoonlijk zou dan m'n primo dosis verhogen, dus meer gaan gebruiken, dus meer verkoop en winst voor de producenten...
Ik sluit me dus aan bij Loo:
Tip voor alle UG labs : PRIMO aan 200mg/ml of meer maken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jair16 zei:ik knal ook 3ml test in mn bil...wel een lekker gevoel als de spuit er weer uit gaat na het injecteren
jair16 zei:zeur toch niet zo kerel, ik word hier gek van de laatste tijd pffals ik 24 in mn naam had staan mocht ik zeker wel hier posten....verbeeld je maar tot ik 21' ben dan is er geen probleem
![]()
Glenn GX zei:HondaDelsol, verwarm je je vials wel goed?
Kan een hoop schelen als je het gewoon heel warm maakt (bij mij althans).
Bro alle AAS Gewoon op kamertemeratuur bewaren! is t beste.HondaDelsol zei:Ik verwarm m'n vials niet, omdat deze normaal koel moeten bewaard worden dacht ik, maar ik hou de spuit zelf wel enkele minuten vast totdat de vloeistof op lichaamstemperatuur is.
Maar het rare is, ik krijg er pas last van de volgende dag, onmiddelijk na het spuiten voel ik er totaal niets van, ik spuit altijd ongeveer een uurtje voor het slapen gaan, totaal geen last van maar 's morgends geraak ik bijna m'n bed niet uit van de pijn...
Gr.

kevinlorenzin zei:Bro alle AAS Gewoon op kamertemeratuur bewaren! is t beste.
Als je het in de koelkast zet heb je nogal kans dat t gaat kristaliseren!!!
Gewoon op kamertemeratuur in je spuit doen en even onder de warme kraan dan heb je er haast geen last van!![]()
holyshit...6-7ml in billie...dats dikke shit...mijn max is in bil/been 4ml....khou eigenlijk meer van multiple-injects EDdennis999 zei:hoe ik t doe:
in je schouder max 2ml zetten.
been 4-5 ml
bil 6-7ml
dat zijn wel max waarde btw. zet liever eod. want: pRiKkEn Is GeIl!!
martie zei:Lijkt mij ook beetje overdreven veel.
Maar sommige AAS kunnen behoorlijk wat pijn veroorzaken.
jair16 zei:zeur toch niet zo kerel, ik word hier gek van de laatste tijd pffals ik 24 in mn naam had staan mocht ik zeker wel hier posten....verbeeld je maar tot ik 21' ben dan is er geen probleem
![]()