AndroidHealthClinic

Hoeveel moeten er nog komen...

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Man overlijdt na vechtpartij in Nijkerkerveen

NIJKERKERVEEN - Een 19-jarige man uit Amersfoort is zondag overleden aan de verwondingen die hij in de nacht van zaterdag op zondag opliep bij een vechtpartij in Nijkerkerveen. De politie heeft vier verdachten opgepakt.

De vechtpartij brak rond half drie 's nacht uit voor een horecazaak. Gewaarschuwde agenten troffen daar het zwaargewonde slachtoffer aan. Volgens omstanders was de man tijdens de vechtpartij in elkaar gezakt. De andere betrokkenen bij de vechtpartij vertrokken vervolgens per taxi. De politie achterhaalde de taxi en hield de vier passagiers aan. De verdachten zijn twee mannen van 20 jaar en twee mannen van 21 jaar, allen afkomstig uit Barneveld.

Het slachtoffer werd met letsel aan hoofd overgebracht naar het Utrechts Medisch Centrum. De 19-jarige overleed daar in de loop van zondag.

De politie is bezig met een uitgebreid onderzoek, dat duidelijk moet maken wat er zich precies heeft afgespeeld. Het is wel duidelijk dat er bij de vechtpartij geen wapens zijn gebruikt. De vier verdachten zijn inmiddels in verzekering gesteld.

bron: www.geensT.nl

Gaat echt helemaal nergens over meer dit!
:mad:

Gaat zeker nergens over. 19 jaar en dan doodgeslagen worden op straat.............

En wat denk je dat de daders krijgen?? Ze weten niet wie de fatale klap heeft gegeven, dus dat zal wel weer een probleem worden om een fatsoenlijke straf te geven.
Een fatsoenlijke straf vind ik levenslang.

tja is egt vreselijk zoiets, eeuwig zonde het overlijden op 19jarige leeftijd :(

maar zo'n ongeluk schuilt vaak in een kleine hoek (letterlijk)...

iedereen heeft wel ns geknokt op straat; alhoewel je het je op dat moment niet realiseerd is het gewoon erg gevaarlijk... ik ben ook als de dood dat ik een keer ruzie heb vervolgens iemand per ongeluk het ziekenhuis insla ofzo.

uiteindelijk is het allemaal zinloos geweld, en als je regelmatig gaat stappen, en wat drinkt dan komt het plots allemaal heel dichtbij... jammergenoeg.

Ik snap niet dat sommige mensen niet kunnen stoppen met vechten als iemand toch al half knock-out op de vloer ligt. Wat is dat voor lame gedrag?
Zelfs beesten zijn niet zo erg, die stoppen wanneer er eentje gewond is, of zelfs er nog voor. Die weten wanneer iemand heeft gewonnen en druipen af, en dan komt niet de aanvaller nog eens achter hem aan om em te vermoorden :|

Zo zwaar triest gewoon.

Las het vanochtend in de krant, ja. Dieptriest. Waar twee vechten, hebben twee schuld. Maar dit gaat weer erg ver.

matig

ps. hm valt me nog mee dat niemand 'het' nog gezegd heeft :)

Man-Mountain zei:
matig

ps. hm valt me nog mee dat niemand 'het' nog gezegd heeft :)
'het', je doelt op de afkomst zeker ? :) Het betrof Nederlandse daders, dan wordt er niet zo snel moord en brand geschreeuwd blijkt alweer.

Tja het is muf, zeker weten. Ik ga eigenlijk nooit echt op stap waar sjonnies tegen elkaar opboksen om breezah sl*tten te veroveren. Ik maak dan ook niet zo vaak van dat soort knokpartijen mee.

Wel raar dat de daders geen marrokanen zijn...? :D

Tsja, echt ziek. Wie gaat er inderdaad met z'n vieren op iemand inslaan/schoppen tot ie niet meer beweegt? Het probleem in Nederland is dat ze nu waarschijnlijk allevier 160 uur dienstverlening krijgen ofzo. Minstens 10 jaar cel pp zou beter zijn, dat heeft tenminste een beetje een afschrikwekkend effect.

Wat mij betreft mag de vraag: "wie deelde de fatale klap/trap uit?" gewoon geheel verdwijnen. Waar er 4 trappen, hebben er 4 schuld. Dus gewoon allemaal voor doodslag veroordelen en die gangbare strafmaat hanteren.

ja ut was een bekende hier in amersfoort

Ericr zei:
Eh, we heten niet allemaal Zoutzak ;) Heb nog nooit een knokpartij gehad eigenlijk.
tijden veranderen ouwe, tegenwoordig is het voor jongeren overleven op straat! :D :rolleyes:

om ff op mn vorige post terug te komen, is natuurlijk van toepassing op jongeren... ik heb ook al tijden niet meer zelf gevochten oid, maar met als oorzaak dat ik nauwelijks drink/uitga. want mocht ik dat wel doen zoals vroeger, dan is mijn vorige bericht wel daarvoor op van toepassing... vage zin maargoed

Zoutzak zei:
tijden veranderen ouwe, tegenwoordig is het voor jongeren overleven op straat! :D :rolleyes:

om ff op mn vorige post terug te komen, is natuurlijk van toepassing op jongeren... ik heb ook al tijden niet meer zelf gevochten oid, maar met als oorzaak dat ik nauwelijks drink/uitga. want mocht ik dat wel doen zoals vroeger, dan is mijn vorige bericht wel daarvoor op van toepassing... vage zin maargoed

Ik ga nog veel uit en ik hoewel ik nooit problemen opzoek, komt het steeds vaker voor dat het bijna tot vechten komt of dat ik anderen dat doen. Je kan er tegenwoordig niet meer zeker van zijn om heelhuids thuis te komen.

Ach ik heb het sowieso helemaal gehad met dat hele uitgaan in de disko. Waar patsertjes een beetje proberen indruk op elkaar te maken en achter de breezahsletjes aan zitten. Ga liever naar een vet techno feest of een tent waar wat oudere mensen komen (niet dat ik zelf zo oud ben of zo). Daar hangt meestal teminste een beetje een fatsoenlijke sfeer.

Rob G zei:
Ach ik heb het sowieso helemaal gehad met dat hele uitgaan in de disko. Waar patsertjes een beetje proberen indruk op elkaar te maken en achter de breezahsletjes aan zitten. Ga liever naar een vet techno feest of een tent waar wat oudere mensen komen (niet dat ik zelf zo oud ben of zo). Daar hangt meestal teminste een beetje een fatsoenlijke sfeer.
true true...

maar breng dan ook een kosten-factor in de afweging en je staat alsnog een breezah te schuren in de lokale apres-ski bar.

Geweld is altijd zinloos!

4 tegen 1..
is gemeen..!?

De strafmaat is te laag.. aanscherpen die bak en al helemaal in deze periode..

De vraag wie het gedaan heeft is overbodig.. het is en blijft een feit dat die gasten gezamenlijk 1 andere gast in elkaar zijn gaan trappen.. Als ze vooraf dit eigenlijk al van plan warne.. zou je volgens mi zelfs kunnen spreken van Moord met voorbedachte rade.. en dan krijg je pas een redelijke uitspraak als het bewezen wordt

Een keer matte is niet zo erg, alleen mensen draaien gelijk door. 1 heeft hem een klap uitgedeeld, jongen gaat neer, en dan komen die andere 3 hem waarschijnlijk verrot schoppen.

Wat kan ie immers doen? Is al neer gegaan!!

Binnen een paar dagen een "stille tocht" (ook zoiets zinloos vind ik). Die jongens krijgen een advocaat toegewezen. Die zegt: "ja mijn client heeft niet de fatale klap gegeven" . Rechter komt er niet uit. Geeft die jongens maar een taakstraf om toch wat te doen. Advocaten blij. Jongens blij.

Zo dat was weer het zoveelste slachtoffer van een stel klootzakken. Op naar de volgende.

Misschien een beetje grof gezegt maar zo zal het wel weer gaan, jammer genoeg :(

Terug
Naar boven