AndroidHealthClinic

Politie zoekt man die meisje (20) half blind sloeg in Carré

Is het nu zo moeilijk om elkaars meningen te respecteren?

Welkom op dit forum. Mensen met uiteenlopende meningen discussiëren hier wel eens met elkaar wanneer zij het niet met elkaar eens zijn. Zo werkt dat nu eenmaal. Daarom zijn het ook meningen.

mijn oma komt nog steeds paar dagen per week hier koken en mij laten bulken

inbe4 je oma is een feeder

mijn oma heeft ook continu allemaal dingen 'over' die wij dan mogen hebben, is verslaafd aan boodschappen doen volgens mij :p

of ze vond het zelf toch niet zo lekker en wij mogen het hebben:roflol:

oeps ja perongeluk te veel gekocht hier heb je 3 dozen wasa crackers
mh ja ik wou het een keer proberen maar viel toch tegen hier 2kg vlees

mijn oma heeft ook continu allemaal dingen 'over' die wij dan mogen hebben, is verslaafd aan boodschappen doen volgens mij :p

of ze vond het zelf toch niet zo lekker en wij mogen het hebben:roflol:

oeps ja perongeluk te veel gekocht hier heb je 3 dozen wasa crackers
mh ja ik wou het een keer proberen maar viel toch tegen hier 2kg vlees

bestelt je oma ook op muscle meat

Welkom op dit forum. Mensen met uiteenlopende meningen discussiëren hier wel eens met elkaar wanneer zij het niet met elkaar eens zijn. Zo werkt dat nu eenmaal. Daarom zijn het ook meningen.

Dank je! Een discussie is natuurlijk prima. Maar eindeloos doorgaan om je gelijk te halen heeft imo weinig toegevoegde waarde.

echt zo t*ring hinderlijk he van die mannetjes zoals jij die zelf ook gewoon nog 24/7 zitten te reageren en dan van die onzin gaan roepen als 'hou er nou over op' 'jij blijft maar doordrammen!!'

bijna net zo hinderlijk als van die mensen die 'JEZUS GAST DOE RUSTIG' zeggen als je gewoon rustig bent :roflol:

Bedankt !

Een beetje zoals klagen over wat er op tv is, maar er dan toch naar kijken...

Ik vond het wel een geslaagde woordspeling eigenlijk. loslaten -> deadliften -> niet loslaten... niet dus :(

ish koeltoer.
Ja weer zo een, maar het zijn toch zo een lieve jongens die niemand kwaad doet?

Nee dat zijn ze niet, het is allemaal uitschot dat publiekelijk onthoofd moet worden.
minder minder minder, go geert wilders.

Nee ik ben geen racist, ik discrimineer.

Laatst bewerkt:
Was dit het topic over een gast die een meid een glas in der gezicht kapot sloeg ???

Of over algehele opvoeding van kinderen?

is er een meid in der gezicht geslagen met een glas? :O

Nee, dit topic gaat vanaf nu over runescape.

Kortom ze verdient het gewoon wel een beetje?? een heel klein beetje dan, ok fles was overdreven klap met een leeg longdrink was meer op zijn plaats toch?
Had ze daar maar niet moeten zijn toch, had ze maar geen kind moeten hebben, had ze maar thuis moeten blijven daar waar ze hoort.
Er zijn landen waar dat allemaal zo geregeld is, hebben ze ook iets van sharia ofzo ?
Inderdaad, ze slikt gvd maar wat de sharia haar voorschrijft. Allah akbar!

ja laten we het daar eens over hebben

ja sorry maar ik vind het gewoon niet kunnen dat een vrouw met een kindje gewoon gaat stappen en waarschijnlijk dat kind voor de duuzendste keer bij haar moeder dumpt oid

maar misschien komt dat door de generatiekloof

• Like
Waarderingen: mat
ja sorry maar ik vind het gewoon niet kunnen dat een vrouw met een kindje gewoon gaat stappen en waarschijnlijk dat kind voor de duuzendste keer bij haar moeder dumpt oid

maar misschien komt dat door de generatiekloof

Ja helemaal mee eens. Ik vind het niet erg als ze een nachtje bij opa en oma slapen, maar dan moet die moeder wel de hele avond zielig in een hoekje gaan zitten terwijl ze aan d'r zoontje denkt.

wow wat? dit lees ik nu voor het eerst

zielig zeg

maarja als je kinderen hebt hoor je natuurlijk ook niet te gaan stappen, beetje slechte opvoeding voor het kind vind ik dat

Precies, vind zelfs dat je zelf niet mag slapen en altijd moet blijven waken als het kind slaapt...ipv dan vieze h**r uithangen!

Terug
Naar boven