- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de overgebleven mocros mogen blij zijn dat zij geen kogels in borst/hoofd hebben gehad![]()
Over het algemeen in het uitgaan zijn het de buitenlanders die het veelal verpesten, ze hebben de drang hun ego te beschermen en zoeken vaker ruzie.
Als je tegen iemand aan stoot per ongeluk heb je de grootste zeik, als je dit bij een Nederlander doet zeg je sorry, geef je elkaar een hand, drink je er een en sta je de hele avond te auwhoeren.
Zucht... Ook direct de reden waarom ik zulke clubs weiger. Echte kutmuziek, echt een sfeer van kijk-hoeveel-champagne-ik-kan-kopen of van die marginale mensen die direct hun mager loontje daar spenderen. En een meisje van 20 jaar dat al moeder is, really?? Corrupte bodyguards die je zomaar kunnen weigeren omdat je geen meisjes bij je hebt of je kop hun niet aanstaat. Bah, Tomorrowlandpubliek.
Over het algemeen in het uitgaan zijn het de buitenlanders die het veelal verpesten, ze hebben de drang hun ego te beschermen en zoeken vaker ruzie.
Een kogel is goedkoperHeeft met scholing en achtergrond te maken.
Als wij al deze jongeren een baan en werkgarantie geven en/of scholing aanbieden zal dit probleem vanzelf oplossen.

komen veel wanabee bv's en wat mensen uit sport en voetbal wereld, staat ook beetje bekend om er een rijker iemand aan de haak te slagen dan.
Maar inderdaad Marokanen en Turken doen alles kapot ze zijn met een grote groep meestal en denken dat ze het er dan voor het zeggen hebben ze geven de portiers en kelners wat exta fooi bestellen veel flessen dus worden ze graag gezien.
Zie ik in meerdere Discotheken zoals La Rocca enzo was vroeger wel anders jammer.
Zucht... Ook direct de reden waarom ik zulke clubs weiger. Echte kutmuziek, echt een sfeer van kijk-hoeveel-champagne-ik-kan-kopen of van die marginale mensen die direct hun mager loontje daar spenderen. En een meisje van 20 jaar dat al moeder is, really?? Corrupte bodyguards die je zomaar kunnen weigeren omdat je geen meisjes bij je hebt of je kop hun niet aanstaat. Bah, Tomorrowlandpubliek.
Marokanen en turken worden geven zelden fooi naar mijn ervaring..
Heeft met scholing en achtergrond te maken.
Als wij al deze jongeren een baan en werkgarantie geven en/of scholing aanbieden zal dit probleem vanzelf oplossen.
ik heb nog nooit een portier fooi gegeven en heb het nog nooit iemand zien doenStrikt genomen gezien mogen portiers in BE geen fooien meer aanvaarden.