AndroidHealthClinic

Politie zoekt man die meisje (20) half blind sloeg in Carré

jamaar dat is hun cultuur moet je begrip voor hebben toch?

moest jij is doen bij een marokaans wijf, dan rijden ze je dezelfde avond nog klem mag je blij zijn dat je er met enkel wat mes stekken van af kwam

Of de overgebleven mocros mogen blij zijn dat zij geen kogels in borst/hoofd hebben gehad:(

Ik heb als portier gewerkt in Carre. Drank moest ik zelf betalen.
Nog nooit meegemaakt zoiets. Gierigaards.
Soms weken moeten wachten en moeten zagen om mijn loon.
Na paar weken ben ik er zelf gestopt. Enorm arrogante bazen en personeel.
Je wordt daar per uur betaald en alles ingeschreven. In een simpel danscafe verdien je het dubbele :s
De marokanen en turken zorgen voor een slechte sfeer.
En daarbij nog de kutmuziek. Ik snap echt niet dat dit zoveel volk trekt :s
Baaaaaaah

Laatst bewerkt:
komen veel wanabee bv's en wat mensen uit sport en voetbal wereld, staat ook beetje bekend om er een rijker iemand aan de haak te slagen dan.
Maar inderdaad Marokanen en Turken doen alles kapot ze zijn met een grote groep meestal en denken dat ze het er dan voor het zeggen hebben ze geven de portiers en kelners wat exta fooi bestellen veel flessen dus worden ze graag gezien.
Zie ik in meerdere Discotheken zoals La Rocca enzo was vroeger wel anders jammer.

Zucht... Ook direct de reden waarom ik zulke clubs weiger. Echte kutmuziek, echt een sfeer van kijk-hoeveel-champagne-ik-kan-kopen of van die marginale mensen die direct hun mager loontje daar spenderen. En een meisje van 20 jaar dat al moeder is, really?? Corrupte bodyguards die je zomaar kunnen weigeren omdat je geen meisjes bij je hebt of je kop hun niet aanstaat. Bah, Tomorrowlandpubliek.

Over het algemeen in het uitgaan zijn het de buitenlanders die het veelal verpesten, ze hebben de drang hun ego te beschermen en zoeken vaker ruzie.

Als je tegen iemand aan stoot per ongeluk heb je de grootste zeik, als je dit bij een Nederlander doet zeg je sorry, geef je elkaar een hand, drink je er een en sta je de hele avond te auwhoeren.

Over het algemeen in het uitgaan zijn het de buitenlanders die het veelal verpesten, ze hebben de drang hun ego te beschermen en zoeken vaker ruzie.

Als je tegen iemand aan stoot per ongeluk heb je de grootste zeik, als je dit bij een Nederlander doet zeg je sorry, geef je elkaar een hand, drink je er een en sta je de hele avond te auwhoeren.

Vindt dat het zelfde als drank of pilletje.
In mijn jeugd was het een pilletje en was iedereen elkaars vriend op feesten.
Nu met alcohol en sos is het vaak ellende om niks.

Zucht... Ook direct de reden waarom ik zulke clubs weiger. Echte kutmuziek, echt een sfeer van kijk-hoeveel-champagne-ik-kan-kopen of van die marginale mensen die direct hun mager loontje daar spenderen. En een meisje van 20 jaar dat al moeder is, really?? Corrupte bodyguards die je zomaar kunnen weigeren omdat je geen meisjes bij je hebt of je kop hun niet aanstaat. Bah, Tomorrowlandpubliek.

Dit

Heeft met scholing en achtergrond te maken.

Als wij al deze jongeren een baan en werkgarantie geven en/of scholing aanbieden zal dit probleem vanzelf oplossen.

komen veel wanabee bv's en wat mensen uit sport en voetbal wereld, staat ook beetje bekend om er een rijker iemand aan de haak te slagen dan.
Maar inderdaad Marokanen en Turken doen alles kapot ze zijn met een grote groep meestal en denken dat ze het er dan voor het zeggen hebben ze geven de portiers en kelners wat exta fooi bestellen veel flessen dus worden ze graag gezien.
Zie ik in meerdere Discotheken zoals La Rocca enzo was vroeger wel anders jammer.

Marokanen en turken worden geven zelden fooi naar mijn ervaring..

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Als je geweigerd wordt omdat je geen meisje bijhebt is dit terecht.
Dit betekent dat er al veel volk binnen is, een zaak met meer mannen dan vrouwen is slecht
voor de zaken. Zeg nu zelf een discotheek met alleen maar mannen haha.

Heeft met scholing en achtergrond te maken.

Als wij al deze jongeren een baan en werkgarantie geven en/of scholing aanbieden zal dit probleem vanzelf oplossen.

Het zal veel helpen, maar echt niet in die mate die je impliceert. Er zit ook een deel bij dat gewoon in de straatcultuur zit en op alles behalve baan/opleiding zit te wachten.

portiers fooi geven ??? huh

Strikt genomen gezien mogen portiers in BE geen fooien meer aanvaarden.

Terug
Naar boven