XXL Nutrition

Politie zoekt man die meisje (20) half blind sloeg in Carré

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb wel al eens last gehad met portiers die je niet buiten laten als je ze geen fooi geeft.

Laten ze de vrouwen wel netjes buiten maar jou houden ze dan tegen... even de blauwe vrienden bellen en portier mag gaan bewijzen dat hij niet in het zwart werkt etc.

In BE was het geven van fooien voor 2001 nogal goed ingeburgerd...

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb wel al eens last gehad met portiers die je niet buiten laten als je ze geen fooi geeft.

Laten ze de vrouwen wel netjes buiten maar jou houden ze dan tegen... even de blauwe vrienden bellen en portier mag gaan bewijzen dat hij niet in het zwart werkt etc.

In BE was het geven van fooien voor 2001 nogal goed ingeburgerd...

klopt ja haha.Als we naar Club X gingen was fooi echt verplicht ;)

Inderdaad, als het zie ik clubs geven ze de portiers toch een hand met een leuk bedrag als fooi en in.

Zoals het hoort.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Strikt genomen gezien mogen portiers in BE geen fooien meer aanvaarden.

Als de belasting er een graai naar zou kunnen doen, dan zou het vast wel mogen.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

ik heb nog nooit een portier fooi gegeven en heb het nog nooit iemand zien doen

Broekie

Wel een keer bijna gezeik gehad omdat ik zo'n gozer geen fooi wilde geven :roflol:. Zo'n opgeblazen geit met een te grote smoel omdat hij daar toevallig aan de ingang staat. Moet niet gekker worden.

Deed dr ook 1 bij Badr Hari. PETS PETS!

Gaat niet om het geld. Het gaat om respect. Toon je dat niet smacked ie je ass.

Zoals het hoort.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Als de belasting er een graai naar zou kunnen doen, dan zou het vast wel mogen.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Broekie

t*ring nu zie ik pas hoe vercracked mijn zin was. :o
Kut autocorrect.

Terug
Naar boven