AndroidHealthClinic

Hoeveel pregnyn voor een boost in sperm count?

Bezoekers in dit topic

Uit haar cunt. Maar alsie beetje jou formaat heeft dan word de k*t en dr reet 1 groot gat.
Hou je een beetje van anal gaping enzo bro?:D

Hahahaha dude :P
 
Ik heb de uitdraai maar eens opgevraagd aangezien ik het toch wat onduidelijk vond dat ie alleen de totale motiliteit vertelde. Stond er onderaan dat de vitaliteit verminderd is omdat de totale aantal 10 miljoen is terwijl dit niet onder de 39 miljoen moet zijn.
Best wel slechte huisarts, maar goed, online opgezocht en de kans op zwangershcap is nog steeds redelijk.
Over 3 maanden weer kijken nu ik hmg en hcg verhoogd heb en op aanraden folliumzuur neem (wist niet dat dit voor mannen ook hielp)
 
toch weer een bewijs dat je na zo'n lange tijd ON toch nog vruchtbaar bent ;-)
 
Je weet zeker niet hoe dit was voor je met AAS begonnen bent?
Niet dat ik het weet hoor, maar ik hoef ook geen kinderen..
 
toch weer een bewijs dat je na zo'n lange tijd ON toch nog vruchtbaar bent ;-)

Idd, ik nam toen de test gedaan was 1x500iu hcg en 2x75iu hmg per week en volgens mij 1500 test + 600 deca ofzo.
Ik neem nu 2x500iu hcg en 3x75iu hmg per week en ben nu op trt aangezien mijn hand is gebroken en zal over anderhalve maand weer een test doen.

Je weet zeker niet hoe dit was voor je met AAS begonnen bent?
Niet dat ik het weet hoor, maar ik hoef ook geen kinderen..

De meesten zeggen dat als het gewerkt heeft dat het ook weer kan werken.
Uiteraard zul je wat hcg en hmg moeten nemen om optimale waarden te krijgen en helemaal off gaan of max trt doen is natuurlijk ook beter dan stug doorkuren zoals ik deed.
 
Back
Naar boven