Fitness Seller

hoeveel procent van de nieuwe generatie zal aan de AAS gaan?

jaayjaay93

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Steeds meer mensen krijgen interesse in het gebruik van aas. Veel meer mensen die niet eens een jaar trainen komen in aanraking met aas. Hoeveel procent zou aas gaan gebruiken?

een wilde gok?

50-60%

goh moeilijk te schatten maar 50 tot 60 % zou msschn kunnen kloppen.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is het procent afgelopen 3 jaar flink gestegen

Ik denk sowieso een heel stuk meer dan de helft

ik denk 10%. Overal waar ik train zit niemand of een enkeling aan de AAS. dat hoge percentage is misschien omdat het zo lijkt dat er nu veel met 'zomerkuur' ideeën komen net als het oefeningen gedeelte wat straks vol staat met sixpack programma's.

kan dat ik er langs zit maar waar ik van af kom ken ik dus niemand die het doet.

33,1/3 %

ik denk 10%. Overal waar ik train zit niemand of een enkeling aan de AAS. dat hoge percentage is misschien omdat het zo lijkt dat er nu veel met 'zomerkuur' ideeën komen net als het oefeningen gedeelte wat straks vol staat met sixpack programma's.

kan dat ik er langs zit maar waar ik van af kom ken ik dus niemand die het doet.

Dit, 50% is echt veel te onrealistisch. Vooral het injecteren is voor de meeste mensen een te grote drempel. Zelfs orals zullen niet op 50% liggen, 50% gebruikt niet eens creatine, laat staan AAS.

Met mijn marketing skills / oneindige pm's verwacht ik zo'n 97%

Zyzz/Jeff Seid generatie, allemaal yolo's.. Zie het zelfs hier in de gym omslaan, allemaal wannabe's zonder enige ervaring met eten en liften die al aan de test/tren zitten..:roflol:

Ik krijg veel positieve feedback ja :) Hoeveel KG ben jij nu aangekomen in die 7 weken dat je Stunna Pharmaceuticals gebruikt ?

ik was nog niet begonnen :(

over een paar weken start ik met de test primo maar ik zie een BBing toekomst voor me :P

Hahaha no shit, de mensen die 50% zeggen, ga ga ga.
Ik denk dat het allemaal reuze mee valt, maar misschien dat het voor jou lijkt alsof veel mensen het gebruiken.

Kijk, als jij een "sportleventje" hebt, en je spreekt veel mensen met een sportleven, dan kom jij vanzelf mensen tegen die AAS gebruiken, en dan kan het best zijn dat van de 20 mensen die je spreekt er 10 wat gebruiken..

Maar als jij bijvoorbeeld een dik vatsig zwijn bent die op kantoor werkt en nooit aan sport doet, dan hou je je niet zo bezig met AAS en ken je waarschijnlijk ook niemand die het gebruikt.. Dus als jij dan 1000 mensen spreekt, zitten er misschien 50 bij die echt lekker sporten, en daarvan zitten er weer een aantal bij die AAS gebruiken..

En ik geloof nooit dat de nieuwe generatie zich ineens allemaal vol gaan spuiten.

Hahaha no shit, de mensen die 50% zeggen, ga ga ga.
Ik denk dat het allemaal reuze mee valt, maar misschien dat het voor jou lijkt alsof veel mensen het gebruiken.

Kijk, als jij een "sportleventje" hebt, en je spreekt veel mensen met een sportleven, dan kom jij vanzelf mensen tegen die AAS gebruiken, en dan kan het best zijn dat van de 20 mensen die je spreekt er 10 wat gebruiken..

Maar als jij bijvoorbeeld een dik vatsig zwijn bent die op kantoor werkt en nooit aan sport doet, dan hou je je niet zo bezig met AAS en ken je waarschijnlijk ook niemand die het gebruikt.. Dus als jij dan 1000 mensen spreekt, zitten er misschien 50 bij die echt lekker sporten, en daarvan zitten er weer een aantal bij die AAS gebruiken..

En ik geloof nooit dat de nieuwe generatie zich ineens allemaal vol gaan spuiten.

Gaat toch ook om mensen die liften, niet over mensen die dat niet doen.

Zullen er best veel aan de AAS zitten en ondanks dat nog steeds geen ene reet gainen

Ik denk 20% van de fitnessers

5% denk ik

Gaat toch ook om mensen die liften, niet over mensen die dat niet doen.

Zullen er best veel aan de AAS zitten en ondanks dat nog steeds geen ene reet gainen

zal dan wel vooral fake gear zijn of belachelijke oral only's. Zie er genoeg die totaal niets van training en voeding kennen en toch op een paar weken opblazen (ook al zal het voornaamste deel vocht zijn).

De grootste doelgroep in de fitnesswereld zijn mensen met overgewicht. Die 50-60% slaat dus nergens op.

Terug
Naar boven