BossRoss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m68
Hoezo :S
Zegt alweer genoeg over jou volgens mij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een dwaze reacties.
Een shake moet je zien als een snelle en makkelijke inname van 20-30gr eiwitten. Hetzelfde als 100-150gr kippewit naar binnen werken.
Heel wat mensen zijn lactose intolerant en krijgen buiklast van al die gore kwark.
lmao, goed voor de economie want eiwitbronnen zijn duur. Maar voor de rest is het nergens goed voor. Maar dat wil je vast niet gelovenDit snap ik...thus;
de reden dat ik 2L+ water op het kantoor drink en nog eens 1L+ tijdens het trainen. Dat lijkt me voldoende spoelen niet?
Ik zit rustig op 5g eiwit/kg lichaamsgewicht en heb nog geen stenen in me nier gevoelt. maargoed daarom lekker melk drinken, water met eiwitshake tijdens de cut is voor pussies.

. Het is puur dat ik zwaar aan het bulken ben waardoor je makkelijk op zo'n nummertje komt. en eiwitten zijn duur valt wel mee....kwark, kip, brood, banaan, eitje...je zit er zo aan. Ik heb het niet over 5g eiwit / kg lichaamsgewicht met shakes he?
70Kg?
Ik ben nu met nieuw voedingsschema bezig en ben nog niet zo lang serieus met powerlift ed. bezig. dusja...no way dat je met 4200kcal+ onder de 3g komt te zitten
tenzij je puur vet gaat eten, en zelfs dan is het moeilijk.Ik neem er meestal 10 a 15 na mijn training. Gecombineerd met pindakaas op je buik smeren is dit echt de ultieme mass gainer.
brood/banaan voor eiwitten? ok brah.Oh ik geloof het meteen, weet het ook al haha. Het is puur dat ik zwaar aan het bulken ben waardoor je makkelijk op zo'n nummertje komt. en eiwitten zijn duur valt wel mee....kwark, kip, brood, banaan, eitje...je zit er zo aan. Ik heb het niet over 5g eiwit / kg lichaamsgewicht met shakes he?
dat zou echt ziek zijn hahahaha hoezo 10 shakes op n dag
brood/banaan voor eiwitten? ok brah.
SOwieso als je pas 70kg weegt heb je niet zo absurd veel nodig omdat je nog maar weinig VVM hebt.
Bulk liever door wat meer noten te eten, en door je shakes oats te gooien etc.
Makkelijker, cheaper, en misschien wel gezonder, want zoveel eiwitten is misschien niet zo goed voor je?