XXL Nutrition

Hoeveel Shakes per dag?

Meng je kwark met yoghurt mager of vol maakt niet uit. dat heeft weer andere samenstelling waardoor ik persoonlijk minder last krijg. voor de rest gewoon dooreten. Dat went wel

Wat een dwaze reacties.

Een shake moet je zien als een snelle en makkelijke inname van 20-30gr eiwitten. Hetzelfde als 100-150gr kippewit naar binnen werken.

Heel wat mensen zijn lactose intolerant en krijgen buiklast van al die gore kwark.

Moet je wel lactose vrije shakes kopen lijkt me. (whey isolaat bijvoorbeeld wil meestal wel helpen)

Laten we zeggen dat iedereen zijn/haar verantwoordelijk neemt betreffende de inname van de hoeveelheid eiwitten.
Persoonlijk vindt ik het behoorlijk overrated om zoveel eiwitten te nemen, maar dat is een persoonlijke mening.
Ik neem zelf 30 gram bij m'n brinta 's ochtends en na de KT 30 gram (met water) ;b

4 per dag. Zie dat niet als maaltijden maar aanvullingen. Ivm werk zo nu en dan genoodzaakt te shaken.

Dit snap ik...thus;
de reden dat ik 2L+ water op het kantoor drink en nog eens 1L+ tijdens het trainen. Dat lijkt me voldoende spoelen niet?
Ik zit rustig op 5g eiwit/kg lichaamsgewicht en heb nog geen stenen in me nier gevoelt. maargoed daarom lekker melk drinken, water met eiwitshake tijdens de cut is voor pussies.
lmao, goed voor de economie want eiwitbronnen zijn duur. Maar voor de rest is het nergens goed voor. Maar dat wil je vast niet geloven :)

Oh ik geloof het meteen, weet het ook al haha :D. Het is puur dat ik zwaar aan het bulken ben waardoor je makkelijk op zo'n nummertje komt. en eiwitten zijn duur valt wel mee....kwark, kip, brood, banaan, eitje...je zit er zo aan. Ik heb het niet over 5g eiwit / kg lichaamsgewicht met shakes he?

dat zou echt ziek zijn hahahaha hoezo 10 shakes op n dag

Ja en 2 jaar terug 54kg. :who: Ik ben nu met nieuw voedingsschema bezig en ben nog niet zo lang serieus met powerlift ed. bezig. dusja...no way dat je met 4200kcal+ onder de 3g komt te zitten :meal: tenzij je puur vet gaat eten, en zelfs dan is het moeilijk.

Ik neem er meestal 10 a 15 na mijn training. Gecombineerd met pindakaas op je buik smeren is dit echt de ultieme mass gainer.

3 shakes soms 4 , 2 met havermout en 2 met brinta feels good

''Verkapt ik drink meer shakes als jouw, dus ik wordt sneller groter'' topic :)

Je drinkt pas eiwitshakes als je die nodig hebt door een evt. tekort aan eiwitten in je voedingsschema. Probeer eerst alles uit vaste voeding te halen en ga dan pas poedertjes en shizzle halen.

Oh ik geloof het meteen, weet het ook al haha :D. Het is puur dat ik zwaar aan het bulken ben waardoor je makkelijk op zo'n nummertje komt. en eiwitten zijn duur valt wel mee....kwark, kip, brood, banaan, eitje...je zit er zo aan. Ik heb het niet over 5g eiwit / kg lichaamsgewicht met shakes he?

dat zou echt ziek zijn hahahaha hoezo 10 shakes op n dag
brood/banaan voor eiwitten? ok brah.

SOwieso als je pas 70kg weegt heb je niet zo absurd veel nodig omdat je nog maar weinig VVM hebt.
Bulk liever door wat meer noten te eten, en door je shakes oats te gooien etc.
Makkelijker, cheaper, en misschien wel gezonder, want zoveel eiwitten is misschien niet zo goed voor je?

Ik drink zo'n 1kg shakes per dag weg ;) Per maand zo'n 300 euro kwijt aan eiwitten .. i need them :)

Wat een nutteloze discussie toch. Als iemand gains maakt van shakes en zich daarbij goed voelt lichamelijk geestelijk blabla, waarom dan je eigen mening doordrammen dat het slecht is? Niet iedereen kan een perfect voedingsschema maken en al helemaal niet bijhouden.

Wat een gezeik over supps altijd, wat dacht je van veel supps en goede voeding :D

brood/banaan voor eiwitten? ok brah.

SOwieso als je pas 70kg weegt heb je niet zo absurd veel nodig omdat je nog maar weinig VVM hebt.
Bulk liever door wat meer noten te eten, en door je shakes oats te gooien etc.
Makkelijker, cheaper, en misschien wel gezonder, want zoveel eiwitten is misschien niet zo goed voor je?

Niet zo heel goed voor de huid maar heb er geen last van moet ik zeggen. en brood/banaan bevatten eiwitten ik zeg niet dat ze de hoofdbron zijn. Wat ik bedoel te zeggen is dat je met een grote bulk een ander totaalplaatje hebt puur omdat je meer voeding tot je neemt.

En ik heb zoveel voeding nodig omdat ik een belachelijk snel metabolisme heb waardoor ik met 4200kcal bijna niet aankom. en dan zit je al HEEL snel op 4-5gr eiwit/kg

Oats moet ik ook maar eens aan gaan geloven als ik terug in de States ben nu geen zin meer om nog nieuwe dingen te gaan kopen. luiheid overwint. lekker cinamon oatmeal nomnomnom

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven