Man-Mountain
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zozo jij moet wel slim zijn he? Kan je wel al zonder dt-fouten schrijven jongen?
Leuk altijd om te zien hoeveel mensen (en dan richt ik mijn vooral tot de -18 jarigen) dénken dat ze een taal beheersen omdat ze er les over hebben gehad of omdat ze het dagelijks op tv horen.
Iedereen kan Engels, tot wanneer ze wat moeten schrijven en het overloopt van de veelgemaakte fouten. En het Duits spreken is vaak een mengeling van Nederlands en wat Duitse basiswoordjes uiteraard...
Ik heb ook 4 jaar Duits gehad maar mij zul je niet zien beweren dat ik daarom Duits kan.

Nederlands en engels vloeiend, frans en duits heel gebrekkig maar kan me wel verstaanbaar maken.
Nederlands, Duits, Engels
Waarvan ik de Duitse taal de mooiste taal van de wereld vindt.

Genoeg om overal waar ik kom me uit te drukken. Behalve dan in de bijlmer en in slotervaart.

Zozo jij moet wel slim zijn he? Kan je wel al zonder dt-fouten schrijven jongen?
Leuk altijd om te zien hoeveel mensen (en dan richt ik mijn vooral tot de -18 jarigen) dénken dat ze een taal beheersen omdat ze er les over hebben gehad of omdat ze het dagelijks op tv horen.
Iedereen kan Engels, tot wanneer ze wat moeten schrijven en het overloopt van de veelgemaakte fouten. En het Duits spreken is vaak een mengeling van Nederlands en wat Duitse basiswoordjes uiteraard...
Ik heb ook 4 jaar Duits gehad maar mij zul je niet zien beweren dat ik daarom Duits kan.
mee eens, wel grappig om te lezen dat je het over -18 hebt terwijl je zelf 19 bent
en nu komt een of andere ouwe die mij weer uitlacht, omdat ik 21 bent![]()

Doe al maandenlang alles in het Engels. Spreek af en toe Frans. Zo weinig mogelijk Nederlands in ieder geval. Italiaans wil niet echt vlotten, evenals Spaans.
Komend trimester naar Duitsland, kijken hoe dat gaat vorderen.