GNRR
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, ik kan ook wel 'Hablo Español' zeggen, maar voor de rest bak ik er niks van.
De talen waarin ik wel kan communiceren, zijn Nederlands, Engels en Frans, heb dus op 3 gestemd.

1- Engels(native)
2- Nederlands(2e taal)
3- Duits(redelijk)
4- Frans(redelijk)
5- Japans(hiragana/katakana en niet te moeilijke zinnen)
6- Chinees(simpele zinnetjes en wat woordjes)
Verder ken ik nog wat simpele dingen zoals scheldwoorden en simpele zinnetjes in Marokkaans/Turks/Surinaams/Indonesisch/Fillipijns/Pools.
Ik zit er ook over te denken om een cursus Italiaans te doen, gewoon omdat ik het een mooie taal vindt, heb atm tijd zat dus zou niet zo'n probleem moeten wezen.

@ al die zogenaamde talenwonders hier. Driekwart van DBB kan nog niet eens foutloos Nederlands schrijven.
!@ al die zogenaamde talenwonders hier. Driekwart van DBB kan nog niet eens foutloos Nederlands schrijven.

Dat is een excuus dat al te vaak gebruikt wordt door:
1. Vlamingen en Nederlanders die te lui of te dom zijn om een beetje op hun spelling te letten en de ene dt-fout na de andere maken.
2. door allochtonen die hier al jaaaaren wonen en nog steeds niet verder komen dan wat basiszinnetjes uit een assimil-cursus. Wederom uit luiheid of domheid.
Ik ken genoeg buitenlanders die op een paar maanden tijd behoorlijk Nederlands hebben geleerd, die vinden Nederlands helemaal niet zo vreselijk moeilijk.