MikeJoshua
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je had het ook gewoon kunnen vragen.

Nederlands, Frans en Engels deftig genoeg
Italiaans gaat wel redelijk (momenteel in mijn 2de jaar @ univ)
Japans meer op een survival level (vooral door zelfstudie en verblijf ginder)

, en heil ich bin adolf of der Führer ook , maar dit ook niet
)@ al die zogenaamde talenwonders hier. Driekwart van DBB kan nog niet eens foutloos Nederlands schrijven.

Hehe so true, volgens mij is zeker 90 % van de beweringen in dit topic regelrechte bullshit. Ik studeer bedrijfsvertaler-tolk (Frans, Duits, Engels) en ik kan je dit op een blaadje geven: het duurt héél lang voor je een taal goed spreekt. Jullie "Voulez-vous coucher avec moi ce soir"-helden weten niet waarover jullie het hebben. Je kan misschien wel bedoelen dat je je een beetje verstaanbaar kunt maken in een bepaalde taal, maar daar houdt het dan ook op. (Ok, er zullen er wel een paar onder jullie zijn die wel echt een vreemde taal bijna vloeiend of vloeiend spreken)

Opzich heb je hier wel gelijk in maar het is eigenlijk ook wat je onder vloeiend verstaat natuurlijk.. een paar woordjes kunnen spreken noem ik niet een taal kunnen spreken, jezelf verstaanbaar kunnen maken noem ik ook niet vloeiend, maar om vloeiend te kunnen spreken hoef je ook niet stukken uit de wet kunnen schrijven... anders kunnen sommigen 0 talen spreken![]()

hmm ik spreek nederlands duits en engelands..frans ook een beetje denlk aan trottoir en abbatoir en dergelijke en dan nog hellemonds maar of dat telt dat weet ik niet
Ik kan goed Frans. Bonzjoer, oo revwaar, zje swie sjemin...

merci (k) voor die kussen e en strak ga ik bij mijn tante en mijn oma ga mee want kga na de judo gaan kijken naar mijn nichtjes nja khou van je en twas leuk vandaag mj whaa twas echt kapot lachen toen ik in die metaal klas was daar gvd mij daar zo op sluiten ma ik von dleuk want khad daar mijn lol in maar gy zijd mijn sgateuh want kwil je nooit meer kwijt en dien zaterdag zal ook wel wijs worden ma kga wel ng vraagen aan mijn ma éh ma kijk kga je laaten e tot morgen fzo !! ma morgen overdag ga er mss ni op want kga keer paardrijden want tis al lang geleden e want ze staan beke wilt wheéé ale slu dan nwluuu ma kga zo rond 4 uur fzo op msn kommen eh