AndroidHealthClinic

Hoeveel van de 26.000 generaal pardonners werken?

• Topic Starter Topic Starter
De SP is inderdaad relatief verstandig geweest wat betreft immigratiebeleid. Daar staat dan weer tegenover dat bijna iedereen die een beetje wat verdient allang was geëmigreerd als de SP het de laatste kwart eeuw voor het zeggen had gehad.

En verder: Als jij denkt dat de VVD net zo positief heeft gestaan tegenover het openstellen van de grens voor immigranten als de PvdA is dat jouw goed recht. Ik ben het daar niet mee eens en je zult daar niet veel medestanders in hebben denk ik maar we komen daar niet uit zo dus ik laat het hierbij. :)

Het valt me trouwens op dat de Nederlandse bevolking een pak linkser is dan de Vlaamse? Of is dit ook aan het veranderen? In het verleden is Nederland iig altijd een erg links land geweest, de gevolgen zijn er nu dan ook naar...
Dat klopt wat je zegt. Nederland heeft gewoon een zeer feminine cultuur. Alles wat macho is, of waar je trots op kunt zijn wordt als iets slechts gezien lijkt wel. De cultuur van Nederland is gewoon ontzettend slap. Ik kan daar als Nederlander ook totaal niet trots op zijn. Je ziet het in alles terug: heb je het gemaakt in het leven, een goede baan etc, dan word je daar gewoon keihard op gekort. Puur omdat er mensen zijn die te lamlendig zijn om werk te zoeken, daar kun je dan als goed opgeleide voor dokken. Zo juicht Nederland hardwerkende mensen toe, door ze flink te laten betalen.

Terug
Naar boven