MuscleMeat

Peiling Hoeveel verdien jij?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij?

• t/m 2000

Stemmen: 17 11,7%
  • 2001-2500

Stemmen: 21 14,5%
  • 2501-3000

Stemmen: 22 15,2%
  • 3001-3500

Stemmen: 12 8,3%
  • 3501-4000

Stemmen: 17 11,7%
  • 4001-4500

Stemmen: 16 11,0%
  • 4501-5000

Stemmen: 5 3,4%
  • 5001-5500

Stemmen: 3 2,1%
  • >5500

Stemmen: 18 12,4%
  • ik werk niet/ heb geen inkomen uit salaris

Stemmen: 14 9,7%

• Totaal stemmers
    145
Er is maar een land waar de lonen belachelijk hoog liggen... en het levensstandaard ook...

Ik weet niet welk land je bedoelt, maar zo ongeveer alleen Noorwegen en Zwitserland is beter dan Nederland qua lonen en standaard.

Komregelmatig in de usa, dat is een derde wereldland in disguise

Spreekwoordelijk dan he.., een land springt er echt bovenuit.

Confoederatio Helvetica

Sinds ik in Amsterdam werk zie ik elke dag zowel hoe arm ik ben en hoe rijk ik ben met een onder modaal inkomen.

Aan de ene kant zie je erg veel hele dure auto's en heb ik soms klanten die aankopen doen van een paar honderd euro alsof het niks is.

Aan de andere kant zie je dagelijks daklozen die bier komen stelen of op straat vragen om een peuk omdat ze geen geld of toekomst hebben.

Zwitserland is het hoogst. Noorwegen is ook niet verkeerd. Een stadstaat zoals Monaco zal ook wel erg hoog liggen, als je dat als apart land kunt rekenen.

Zwitserland is het hoogst. Noorwegen is ook niet verkeerd. Een stadstaat zoals Monaco zal ook wel erg hoog liggen, als je dat als apart land kunt rekenen.
Ik denk dat het een representatiever beeld schetst als er wordt gekeken naar het mediaansalaris. (Ik vermoed dat ze naar het rekenkundig gemiddelde hebben gekeken.)

Ik denk dat het een representatiever beeld schetst als er wordt gekeken naar het mediaansalaris. (Ik vermoed dat ze naar het rekenkundig gemiddelde hebben gekeken.)

zelfs dan is het nog niet helemaal representatief aangezien waarschijnlijk iets van 90% van het salaris in het land zelf wordt uitgegeven. dus voor een goede vergelijking moeten de locale kosten ook meegenomen worden.
in Noorwegen of Zweden kunnen de inkomsten wel hoger liggen maar zijn de kosten ook hoger dus is het de vraag of het extra inkomen de levensstandaard verhoogd.

zelfs dan is het nog niet helemaal representatief aangezien waarschijnlijk iets van 90% van het salaris in het land zelf wordt uitgegeven. dus voor een goede vergelijking moeten de locale kosten ook meegenomen worden.
in Noorwegen of Zweden kunnen de inkomsten wel hoger liggen maar zijn de kosten ook hoger dus is het de vraag of het extra inkomen de levensstandaard verhoogd.
Dat is in Zwitserland (en Noorwegen) ook zeker het geval.

Een stadstaat zoals Monaco zal ook wel erg hoog liggen, als je dat als apart land kunt rekenen.
Is een onafhankelijk land. En de meeste werknemers zijn forenzen. Het land heeft de hoogste vastgoedprijzen ter wereld, met 11k per mnd kom je niet veel verder dan een luxe bezemkast. Het kost daar grofweg 100k per 1m2, met uitschieters naar boven. Appartementen van 20+ miljoen zijn geen uitzondering, duurste ter wereld is daar ook te vinden.

6,84 per uur plus 35eu personeelsbonus elke maand :trollface:

Is het niet beter als we de functie, aantal uur per week en bruto salaris vermelden dan alleen de bruto salaris?
Ik ben best wel benieuwd hoeveel anderen verdienen met een bepaalde functie. Over een week zal ik totaal andere werkzaamheden verrichten bij een nieuwe werkgever en vraag me ook af welke bedrag ik per maand kan vragen..

Is het niet beter als we de functie, aantal uur per week en bruto salaris vermelden dan alleen de bruto salaris?
Ik ben best wel benieuwd hoeveel anderen verdienen met een bepaalde functie. Over een week zal ik totaal andere werkzaamheden verrichten bij een nieuwe werkgever en vraag me ook af welke bedrag ik per maand kan vragen..
Je mag ermee beginnen!

zit nu op een comfortabele 3540 per maand met een hopelijk positieve evaluatie nog deze maand wat het nog enkele % kan opkrikken

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven