Fitness Seller

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

  • Minder dan €5,-

    Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

    Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

    Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

    Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

    Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

    Stemmen: 24 11,7%

  • Totaal stemmers
    206

Bezoekers in dit topic

Lol @ al dat gehaat op winst en geld, stelletje commies.
Als iedereen zo dacht zaten we nou nog in de middeleeuwen.
 
Bij mij draait het om leuke ervaringen, en die zijn niet voor geld te koop.

Als je genoeg geld hebt kan je een wereldreis maken = het kopen van een ''leuke ervaring''.
 
Bij mij draait het om leuke ervaringen, en die zijn niet voor geld te koop.
Nogmaals arm zijn lijkt me ook niks. Maar vroeger dacht ik nog wel is dat ik blij zou worden van bepaalde aankopen maar altijd viel het dan tegen en was ik alweer bezig met het volgende wat ik wou. Imo schiet dat niet zo op.

Veel geld = veel leuke ervaringen
 
:roflol: made My day!!!
 
Lol @ al dat gehaat op winst en geld, stelletje commies.
Als iedereen zo dacht zaten we nou nog in de middeleeuwen.

Maak jij al een beetje cash dan? Zie je naam 24/7 in het beleggingen topic dus vandaar. Of is dat gewoon een interesse?
 
Maak jij al een beetje cash dan? Zie je naam 24/7 in het beleggingen topic dus vandaar. Of is dat gewoon een interesse?

Gewoon interesse. Iedereen die denkt quick bucks te verdienen op die manier komt berooid thuis.
 
Als je genoeg geld hebt kan je een wereldreis maken = het kopen van een ''leuke ervaring''.

weet je da zeker? denk t niet.. wat als je bestolen wordt of als je net zo beland als dat ene vermiste vliegtuig...
geld geeft sws geen zekerheid...
 
weet je da zeker? denk t niet.. wat als je bestolen wordt of als je net zo beland als dat ene vermiste vliegtuig...
geld geeft sws geen zekerheid...

Niets in het leven geeft zekerheid, de term ''zekerheid'' hoort theoretisch gezien niet eens te bestaan.
 
heel onze samenleving is er rond gebouwd en we geloven er allemaal in,
anders zou de zeepbel uit mekaar spatten en stonden we terug in de middeleeuwen
 
We hebben de zekerheid dat hoody niet 20 x 170 kilo squat
 
Zijn hier mensen die iets in de elektriciteit doen? Installateur, onderhoud, elektronica, ...

Momenteel opleiding bezig residentieel installateur, wou erna mss onderhouds-elektronica gaan volgen in avondschool omdat het me zeer interessant lijkt. Maar kan me moeilijk een beeld vormen van het loon, neem aan dat res. instal. €1400 netto is ofzo als beginner? En Onderhoud mss €1500?

Ervaringen en tips voor in de sector zijn ook altijd welkom.
 
Back
Naar boven