Fitness Seller

hoeveel verdient een portier?

Meestal een portie klappen :D

Als portier verschilt het ik kon jongens in Amsterdam die enkele honderden guldens op een avond pakten.
Dit was exclusief de fooien.

Ligt eraan bij wat voor tent je werkt. Maar de portier bij de jimmy whoo in a'dam schijnt groot geld te verdienen. Maar de portier's die goed verdienen moeten het vooral van hun fooi hebben...

gemiddeld zo,n 150Euro voor een tent die tussen 22:00h-04:00h open is.

vriend van mij verdient als discotheek-portier 15 euro per uur + fooi

vroeger(6 jaar geleden )had ik in een goede plaats zo een 12.000 belgishe frank(fooi plus wedde) op een avond

vriend van mij verdient als discotheek-portier 15 euro per uur + fooi

schandalig, de werktijden ook nog eens savonds dan plus het feit dat de kans groot is dat je op je b**kes word geslagen en dat voor 15 pu :eek:

Maar denk dat de portier het vooral van fooien moeten hebben . ligt er dan natuurlijk wat voor tent je staat.
Als je denk bij een beetje dure chique tent staat komt er aardig wat zwart geld binnen denk ik.

hangt er vanaf of je binnen staat of de deur doet,wie binnen staat heeft enkel fix en geen fooi

Ik hoor zelfs verhalen over 300€ per nacht aan een gewoon danscafé, maar dat geloof ik wel niet

300 euro voor een nacht is goed mogelijk (als je een goede deur hebt en alles mag houden)

in friesland zijn volgens mij weinig discotheken waarbij je bij het naar buiten gaan de portier een fooi geeft..dus denk dat het in friesland zowiezo niet zo'n vetpot is..

Dat portiers echt erg veel verdienden per uur is al een aantal jaren geleden.. nu is het niet meer extreem veel meer als een normaal uurloon.

ik ken iemand die aan een dancing staat en heeft gemakkelijk 1000euro per avond met fooi bij,waar veel volk komt heb je al gauw een emmertje munstukken hoor

Hahaha, geloof dat maar niet hoor :D. Maar het kan wel zijn dat als sommige portiers al erg lang bij dezelfde discotheek genoeg verdienen om rond te komen van 3x in de week een nacht te werken.

ik ken verschillende portiers waar hun werk enkel buitenwipper is, dus 2 a 3 avonden werken in de week.
top verdienste dat ik gezien heb is 1250euro

:scratch:

ik denk dat ik mijn kantoorbaanmaar opzeg en aan de deur ga staan.. misschien kan ik ze dan met wetenschappelijke termen buitenwippen :D

Terug
Naar boven