AndroidHealthClinic

Hoever kan je natuurlijk gaan?

Dus eigenlijk heb jij het niet over ecto's of meso's, maar over hard- & fastgainers. Daar ben ik het wel mee eens, sommige personen hebben nu procentueel eenmaal meer slow-twitch fibers dan andere, maar dit is iets anders als lichaamstype :D. Mensen met een grotere slowtwitch fiber hoeveelheid komen idd minder ver.

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

hierin staat dat arnold een meso was?

ach ja.. wat is een natuurlijke grens.. sommige mensen denken met een plateau al dat ze aan hun natuurlijke grens zitten :rolleyes:

hier kan net zo goed een slotje op komen, want niemand gaat het met elkaar eens zijn.. ik stap in ieder geval niet van mijn standpunt af dat het allemaal om genen draait wanneer we spreken over grenzen..

Minimaal 110kg 10% bf, voor iedereen.

Ecto, mese, endo, indo, moslim, vegetariër...

Mensen die zich verschuilen achter dit soort termen en zich dus in een bepaald hokje plaatsen zullen nooit het maximale bereiken wat er in zit!

Ik ben het met DumphuiZ eens; the sky is the limit!

Dat wil niet zeggen dat iedereen op dit board de nieuwe Coleman kan worden of een wereldrecord powerliften kan verbeteren, maar het wil wel zeggen dat je met hard werken en doorzetten heel ver kan komen!

eq_909 zei:

Mensen die zich verschuilen achter dit soort termen en zich dus in een bepaald hokje plaatsen zullen nooit het maximale bereiken wat er in zit!

Dat wil niet zeggen dat iedereen op dit board de nieuwe Coleman kan worden of een wereldrecord powerliften kan verbeteren, maar het wil wel zeggen dat je met hard werken en doorzetten heel ver kan komen!

dus eigenlijk toch de genen? sorry, maar met dit verhaal geef je niet bepaald aan dat genen niet de grens zijn..

ik ben hard aan het werken om mijn grens te bereiken.. maar de grens ligt gewoon niet voor iedereen gelijk..

velen van ons zullen toch nooit in de buurt van onze grens komen..

RvR zei:
velen van ons zullen toch nooit in de buurt van onze grens komen..

Pcies, dus waarom dat eeuwige gemekker erover ;). En aangezien je je grens niet exact weet, heeft het ook geen zin om over een fictieve genetische limiet te spreken :D.

Als er al zoiets als een genetische grens bestaat, ga je die waarschijnlijk toch niet bereiken.

Wat ik bedoel is dat veel mensen zich verschuilen achter "hun slechte genen" of: "ik ben ecto, ik zal nooit huge en sterk worden". Met die instelling zul je verdomme ook nooit groot en sterk worden nee! En iedereen op dbb praat de zgn. ecto's deze nonsens aan. Met als gevolg dat ze stoppen met trainen, of nog erger, naar de roids grijpen als wondermiddel.

• Topic Starter Topic Starter
eq_909 zei:

Hier gaat mij motivatie en droom dat ik net zoals Coleman wordt :( :mad:

wel blanke n*gers zijn er al genoeg ;)

Ik ga voor een bouw als Hans Kroon of Kale. :D

Adema zei:
Minimaal 110kg 10% bf, voor iedereen.

Onmogelijk, ook niet met doorzettingsvermogen wat onbegrensd is. Genen spelen een belangrijke rol. Er zijn genoeg sporters die alles op orde hebben maar op een gegeven moment tegen hun grenzen aanlopen.

De 1 wat eerder dan de ander. Je kan wel heel ver komen, maar 110Kg 10% BF als je bijvoorbeeld 1,65 bent is natuurlijk een utopie als natural. Net zo goed als er genoeg trainenden zijn met bepaalde gebreken, die komen als ze doorzetten misschien net aan de 90Kg.

Je zult altijd progressie kunnen blijven boeken (uitgezonderd vanaf een bepaalde leeftijd waar je bergafwaarts gaat). Hoeveel die progressie is, is dan wel weer afhankelijk van de aanleg. Maar iedereen, dus ook ecto's met de minste aanleg, kan progressie boeken.

Ik zit nu al rond de 80kg vvm en ben pas 19 jaar, alle tijd dus:D Daar moet ik binnen 2 jaar nog wel minimaal 10kg vvm aan kunnen plakken, toch? Alleen dan nog die 10%bf, dat word een lastige :D

Ik heb ooit foto's gezien van 3xl... hij is erg groot.. al 20 jaar ofzo naturel...
Ik weet niet wie hier ook zijn before foto's heeft gezien? Zag er nou niet uit als een arnold met een aanleg waar je u tegen zegt maar hij heeft het toch gedaan.
Aan die foto kan je echt zien dat je met de goede inzet en voeding HEEL ver kan komen.

Het kost alleen veel tijd.. iets wat veel mensen hier er niet voor over hebben.

Adema zei:

Je zal wel merken wat een loser mindset is als je eenmaal op jezelf woont en je training nog moet inpassen tussen al je andere bezigheden.

Respect voor wat anderen bereiken en er voor opgeven, maar zelfs als je er alles voor opgeeft zijn bepaalde doelen voor een grote groep gewoon onbereikbaar.

Iemand met bijvoorbeeld 70% slow twitch vezels wordt al nooit een beul, die kan beter zich richten op duursporten. De natuulijke grens is voor een ieder verschillend, heeft niks met mindsets te maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven