MuscleMeat

Hoever kan je natuurlijk gaan?

Word up my man Adema, goed gezegd.
Ik ben trouwens bijna aan die 100kg BW, de grens zal binnen een maand of twee overschreden worden.

Om verder op het topic in te gaan : als iemand mij vraagt hoe ver je natuurlijk kan gaan, dan haal ik (qua kracht dan) altijd het voorbeeld van Bob Peoples aan. Die deadlifte in de jaren '40 reeds ongeveer 320kilo (precies gewicht ontsnapt me nu) en dat op een lichaamsgewicht van nog geen 90kg. En dat was lang voor de komst van Dianabol.

EDIT :
Bob Peoples (1910-92) was considered the first American to "officially" pull over 700 lbs in the deadlift by the Amateur Athletic Union in 1948. In 1949 Bob pulled his most ever: 725 1/2 lbs at a bodyweight of only 189 lbs.

Locust, 100kg BW is zeker wel te halen, ook met een laag bodyfat. Maar er werden getallen genoemd, dat iedereen 110 bij 10% kan halen. Sorry, maar dat is zeker niet voor iedereen te halen. Natural dan. Ja als je 1.80/1.90 bent.. Maar 1.65/1.70 word toch wel lastig ;)

KaLe zei:
Locust, 100kg BW is zeker wel te halen, ook met een laag bodyfat. Maar er werden getallen genoemd, dat iedereen 110 bij 10% kan halen. Sorry, maar dat is zeker niet voor iedereen te halen. Natural dan. Ja als je 1.80/1.90 bent.. Maar 1.65/1.70 word toch wel lastig ;)

110 kg. bij 1.80 - 1.90 m. komt neer op ongeveer 95 kg. bij een lengte van 1.60 - 1.70 m.

Lijkt me redelijk haalbaar (meen dat jij deze stats ongeveer ook natural haalde?)

100kg 1.70 maar wel met ong. 16% vet. Ik zeg niet dat het niet te behalen valt, alleen niet voor iedereen ;) Daar gaat het mij om..

KaLe zei:

Ik had het dan ook over mensen van normaal postuur, niet over kalende opa's die in een pokémon bal passen. Goede stats, overigens.

Zie voor antwoord je inbox.. geen zin om er hier op in te gaan..

naturel is heel veel te bereiken...

alles hangt alleen af van; toewijding, de tijd etc....

denk om echt een beest te worden naturel een jaar of 15 minimaal nodig is...

Maar ja.... kijk maar eens Ronnie traint nu geloof ik 28 of 29 jaar ( een x aantal jaren met hulp van onze synthetische industrie :D ) en kijk hoe hij is...

dus naturel zal er nog meer moeten gebeuren om zo'n fysiek te krijgen. als dit al mogelijk zou zijn.

Adema, jij denkt dat dus dat jij in totaal 50 kg spiermassa kan gainen??
Dus bijna je pre-bodybuilding gewicht kan verdubbelen?

justlooking zei:

Adema zei:
Ik had het dan ook over mensen van normaal postuur, niet over kalende opa's die in een pokémon bal passen. Goede stats, overigens.

Als je rond de 50-60 kilo weegt voordat je begint zal je of heel jong zijn.. of heel erg kort.. (hoop ik)

Ach ja als je op eens als een dolle groeit omdat je balletjes inzakken en je testlevels dus ook als een dolle stijgen dan lijkt het net alsof de bomen tot in de hemel reiken. Er zijn grenzen, die zijn voor de 1 eerder bereikt dan de andere.

Persoonlijk groei ik op mijn 35ste nog als een dolle, zonder er al te veel voor te doen. Maar ik ben me er wel bewust van dat zoiets niet voor iedereen is weggelegd, zeker niet met een vergelijkbare inspanning.

wat een onzin lees ik hier weer.

Er zijn geen grenzen. Zoals Dumphuiz zegt, the sky is the limit.

justlooking zei:

Ja.
j354j4 zei:
Als je rond de 50-60 kilo weegt voordat je begint zal je of heel jong zijn.. of heel erg kort.. (hoop ik)
Heb gister toevallig nog een before-after foto in m'n gallery gesmeten.
Persoonlijk groei ik op mijn 35ste nog als een dolle, zonder er al te veel voor te doen. Maar ik ben me er wel bewust van dat zoiets niet voor iedereen is weggelegd, zeker niet met een vergelijkbare inspanning.
Ik heb uberhaupt nog 8 jaar voordat theoretisch mijn testproductie weer wat in zou moeten kakken..tijd zat om nog 25kg te gainen ;)

RubenSossa zei:
wat een onzin lees ik hier weer.

Er zijn geen grenzen. Zoals Dumphuiz zegt, the sky is the limit.

de meest intelligente dingen zijn naar voren gekomen en rubensossa komt even zeggen dat het allemaal onzin is.. :rolleyes:

onderbouw even waarom het onzin is? dus iedereen kan even groot worden? iedereen kan eindeloos groeien? iedereen van 1.78 kan even zwaar(VVM)/gespierd worden ondanks het verschil in aanleg, verschil in botstructuur etc etc?

Terug
Naar boven