MuscleMeat

Hoge doseringen nodig?

Bezoekers in dit topic

Pubjab? :mad: :roflol:

Maar inderdaad ik ervaar problemen met de eetlust bij teveel aan androgeen :(
Hahahaha ik hou het maar op dat pubjab door autocorrect kwam:P


Grappig hoe dat per persoon verschilt idd. Op high tren vrat ik alles wat ik tegen kwam en ging nog steeds met honger naar bed..

Precies lig savonds voor het slapen met een hongergevoel. Wel handig bij een all you can eat cheatmeal :trollface:
 

Omdat het kan?
Omdat je geen libido problemen krijgt als je maar minimaal 125mg test mee last lopen(zelf adviseer ik 250mg als minimum?
 
Omdat het kan?
Omdat je geen libido problemen krijgt als je maar minimaal 125mg test mee last lopen(zelf adviseer ik 250mg als minimum?

Ik heb zelf al wel kuren gehad met low test high deca/bold maar deze waren minder effectief had ik het idee. Vandaag dat ik een keer high test wilde proberen.
Mijn vraag is alleen heeft het zin? Ik hoor altijd dat de echt grote jongens zo belachelijk veel schieten maar die zijn ook ergens begonnen natuurlijk.
 
Ik heb zelf al wel kuren gehad met low test high deca/bold maar deze waren minder effectief had ik het idee. Vandaag dat ik een keer high test wilde proberen.
Mijn vraag is alleen heeft het zin? Ik hoor altijd dat de echt grote jongens zo belachelijk veel schieten maar die zijn ook ergens begonnen natuurlijk.

Ik zelf heb op 2,5 gram test icm met 1000 bold gezeten het grootste probleem is op dat soort doseringen om genoeg te eten voor mij is 6000 calls niet genoeg dus merkte ik vooral dat ik leaner werd en klein beetje vvm pakte. Als je bulkt is dat niet ideaal.

Als ik bulk wil ik ook echt aankomen elke week. Dus mijn volgende kuren worden 600 Mg test icm met 600 deca of tren eventueel 600 bold erbij. Het blijft proberen
 
Eten is het probleem niet tot nu toe
We gaan het gewoon proberen idd..
 
pittige doseringen besproken hier :roflol:

ik denk dat veel van jullie groei verwarren voor een verhoogde voedings-/vochttoestand van (spier)cellen. Hoeveel massa (en daarmee bedoel ik daadwerkelijk spier eiwit) denk je dat je aan kan zetten in een jaar? Zelfs met hoge doseringen gear/peptides mag je blij zijn met enkele kilo's.

Uiteraard zorgen hoge doseringen voor meer massa op de weegschaal en omvang, maar dat is voor een heel groot deel te danken aan meer (bloed)volume en oa glycogeen.

Daarnaast zie ik geen enkele reden om test altijd het hoogste in een stack te zetten. Wil niet zeggen dat het niet kan, of niet gunstig is, maar wanneer je legit gear hebt kan je zonder test of op low test ook echt prima progressie boeken
 
Ik heb al meerdere keren voorbij zien komen dat het niet zo hoog hoeft, maar zoals in de begin post vraag ik vooral waarom? Niemand onderbouwt zijn reden om het niet te doen. Gezondheid of vocht problemen zijn geen onderbouwing bij mij, graag een nadere verklaring waarom..
 
Ik heb al meerdere keren voorbij zien komen dat het niet zo hoog hoeft, maar zoals in de begin post vraag ik vooral waarom? Niemand onderbouwt zijn reden om het niet te doen. Gezondheid of vocht problemen zijn geen onderbouwing bij mij, graag een nadere verklaring waarom..

Concentraties AAS zijn bij enhanched mensen zelden de bottleneck.
Als jij een grote plastic zak met een gat erin onder de kraan houdt en deze sneller vol loopt bovenin dan leeg onderin, gaat de kraan nog verder open zetten niet voor snellere doorstroom zorgen.
 
Concentraties AAS zijn bij enhanched mensen zelden de bottleneck.
Als jij een grote plastic zak met een gat erin onder de kraan houdt en deze sneller vol loopt bovenin dan leeg onderin, gaat de kraan nog verder open zetten niet voor snellere doorstroom zorgen.

Maar de vraag is wat is de perfecte dosering
 
Laatst bewerkt:
Maar de vraag is wat is de perfecte dosering

Dat is een hele goede vraag met voor elke persoon een ander antwoord en ook voor dezelfde persoon in verschillende fases een ander antwoord.

Wanneer je zowel gear als peptiden gebruikt zou ik in cruises peptides hoger doen en in blasts peptides lager.
Daarnaast kan je op 1000mg gear echt prima gainen tot ver over de 100 kilo leanish, ik denk dat je met de helft al een eind komt.

Uiteraard zit er verschil in welke mate personen reageren op doseringen, zowel qua gains als qua sides, maar nogmaals, het is niet voor niets dat vrijwel iedereen na cutten nauwelijks meer weegt dan aan het einde van een vorige cut.

In wedstrijd wereldje zie je dit ook constant. Jaar op jaar mensen ongeveer hetzelfde gewicht , òf shape is echt veel kutter
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat is een hele goede vraag met voor elke persoon een ander antwoord en ook voor dezelfde persoon in verschillende fases een ander antwoord.

Wanneer je zowel gear als peptiden gebruikt zou ik in cruises peptides hoger doen en in blasts peptides lager.
Daarnaast kan je op 1000mg gear echt prima gainen tot ver over de 100 kilo leanish, ik denk dat je met de helft al een eind komt.

Uiteraard zit er verschil in welke mate personen reageren op doseringen, zowel qua gains als qua sides, maar nogmaals, het is niet voor niets dat vrijwel iedereen na cutten nauwelijks meer weegt dan aan het einde van een vorige cut.

In wedstrijd wereldje zie je dit ook constant. Jaar op jaar mensen ongeveer hetzelfde gewicht , òf shape is echt veel kutter

Oke nu de vraag waar iedereen antwoordt op wilt dan.
Regan grimes ging naar Kuwait en zoals elk andere bodybuilder die daarheen gaat
Komen ze massief veel massa aan. En ja ook spier eiwit niet alleen vocht.

Als ik jouw reactie lees heb ik het idee dat het amper mogelijk is om veel massa aan te komen in een jaar, hoe doen ze dat in Kuwait dan?
 
Oke nu de vraag waar iedereen antwoordt op wilt dan.
Regan grimes ging naar Kuwait en zoals elk andere bodybuilder die daarheen gaat
Komen ze massief veel massa aan. En ja ook spier eiwit niet alleen vocht.

Als ik jouw reactie lees heb ik het idee dat het amper mogelijk is om veel massa aan te komen in een jaar, hoe doen ze dat in Kuwait dan?

Zoveel kwaliteitsmassa kwam hij niet aan want hij ging een paar maanden nadien van open naar classic physique...
 
Zoveel kwaliteitsmassa kwam hij niet aan want hij ging een paar maanden nadien van open naar classic physique...

Hij stopte bij Kuwait na 10weken woog die 288lbs hij zou daar serieus groot worden maar vond het op een te ongezonde manier gaan , koos toen zelf om Classic te gaan doen waar die serieus voor down sizede. En nu gaat die weer open doen
 
Laatst bewerkt:
Hij stopte bij Kuwait en koos toen zelf om Classic te gaan doen waar die serieus voor down sizede.

Heel het Kuwait-verhaal is maar onzin imo. Iedereen doet alsof alle bodybuilders die daar komen opeens ontploffen en 10x zo goed worden maar daar klopt helemaal niks van.

Brandon Curry zit er al 5 jaar ofzo en is pas afgelopen jaar uitgegroeid tot een topper. Hij heeft elk jaar kleine stapjes gemaakt en o.a. door het wegvallen van andere toppers is hij nu favoriet voor de Olympia.

Roelly zit er ook al jarenlang maar is nog steeds nooit in echte topshape komen opdagen als het er om ging... Heeft altijd een paar kg aan water te veel onder zijn huid zitten.

Oh ja en Roelly zijn broertje die zit er ook, maar het lukt hem daar ook niet om genoeg massa aan te zetten om de overstap van 212 naar open te maken. Hij is in 2 derderangs wedstrijden 13e en 14e geworden dit jaar in open.

Wat ook opvalt is dat de gasten die baat hebben bij Kuwait voornamelijk van die luie en lakse negers zijn zoals dus Roelly en Brandon. Zonder 24/7 begeleiding en toezicht, dus wanneer ze thuis zijn, zullen die gasten waarschijnlijk niet volle 100% inzet geven. Ik denk niet dat Dorian Yates of Jay Cutler baat zouden hebben gehad bij Kuwait.

Het enige wat Kuwait aantrekkelijk maakt is dat ze waarschijnlijk HG steroids en HGH hebben omdat het legaal is in het land en behalve trainen en slapen heb je daar toch niks te doen want als je achter de meisjes aangaat wordt je piemel er af gehakt.

Tel daar harde training en elite genetics bij op en je krijgt goede resultaten.
 
Vlak ook niet het effect uit van het feit dat ze daar in Koeweit geen familie, vrienden etc., hebben en dus 0 afleiding en alles wordt voor ze tot in de puntjes verzorgd, zelfs tot het stacken van de weights op de machines. Als je niets in de weg wordt gelegd, emotioneel en fysiek gezien, kun je natuurlijk de beste progressie maken die er mogelijk is. Het is in zo'n omgeving zoveel makkelijker om alles 100% on point te hebben. En ja dat gaat zeker voor dat extra beetje zorgen.

Ik heb het al vaker gezegd; bodybuilding is een marathon en geen sprint. Jwdoetookmee haalt het mooi aan ook hier. Ik ben zelf blij als ik weer een jaar verder ben, na een goede cut weer net iets meer massa heb, het ene jaar gaat dat beter dan het andere jaar. Maar je moet daarbij als je boven de 100kg weegt en redelijk lean bent echt denken aan enkele kg's 3 a 4 is echt de max aan VVM als je het goed doet. Natuurlijk zijn er links en rechts weer uitzonderingen, maar dat maakt nu net het verschil tussen de genetic freak en Jan Modaal genetics. En er zal heus een scala aan middelen onbetaalbaar zijn voor ons (zoals legit pharma IGF-1) en er zal ook echt wel meer in ontwikkeling zijn waar we geen idee van hebben. Maar nergens komt er magie aan te pas, het is allemaal wetenschap en tailor made for the atlethes op dat niveau. En nee ze zitten daar heus niet op 500mg test met een beetje tren ;)
 
Oke nu de vraag waar iedereen antwoordt op wilt dan.
Regan grimes ging naar Kuwait en zoals elk andere bodybuilder die daarheen gaat
Komen ze massief veel massa aan. En ja ook spier eiwit niet alleen vocht.

Als ik jouw reactie lees heb ik het idee dat het amper mogelijk is om veel massa aan te komen in een jaar, hoe doen ze dat in Kuwait dan?

Hij heeft daar een heel pak vocht gegained, maar zeker ook massa. Meer dan hij thuis had gegained.
Dat is imo te wijten aan gear protocollen en medisch toezicht, maar voornamelijk aan een VEEL BETER management van stress en slaap.

Vonk en Spambod noemen dit ook terecht. Mensen onderschatten het effect van slaap en stress. extreem. Extreem. Extreem.
 
Hij heeft daar een heel pak vocht gegained, maar zeker ook massa. Meer dan hij thuis had gegained.
Dat is imo te wijten aan gear protocollen en medisch toezicht, maar voornamelijk aan een VEEL BETER management van stress en slaap.

Vonk en Spambod noemen dit ook terecht. Mensen onderschatten het effect van slaap en stress. extreem. Extreem. Extreem.
Stress is idd echt een fucker voor alles.
 
Gelukkig heb ik daar geen last van voor zover ik weet.
Ik slaap 8/9 uur per dag en stress is niks voor mij, ofwel ik heb geen stressvolle baan of andere omstandigheden.

Ik ga de hogere doseringen gewoon eens doorvoeren en proberen. Als het me niks brengt of alleen last heeft ben ik nog zo gestopt.
 
Back
Naar boven