XXL Nutrition

Breaking News Hoge Raad verbiedt pedoclub Martijn

je bron is BS: http://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:HR:2014:948

lees: "ik heb geen bewijs, noch heb ik het door de druivenliaan gehoord. Ik trek deze beschuldigingen gewoon rechtstreeks uit mn aars angelus. Sterker nog angelus, ik realiseer me blijkbaar niet dat ook rotte appels zich kunnen aansluiten bij een vereniging met goede intenties, zonder dat de vereniging daar direct wat aan kan doen en dat zoiets zeker geen grond is om een grondwet aan de kant te schuiven en de vereniging zelf te doen ontbinden."

Dus Martijn verheerlijkt en bagatelliseert niet volgens jou? Zijn ze volkomen onschuldig?
Hoe weet jij de verhoudingen? Waarom is volgens jou deze partij geheel onschuldig terwijl je er zelf het fijne niet van weet?

Stel, de partij zet aan tot kindermisbruik dmv tips, welke mening deel je dan?

.

Laatst bewerkt:
Dus Martijn verheerlijkt en bagatelliseert niet volgens jou?
ik zeg dat verheerlijken en bagatelliseren ten eerste enorm subjectieve begrippen zijn die zonder verdere context niets betekenen en ten 2de zelfs al zou de context aangeven dat ze het ergst mogelijke ding betekenen, dan zou het nog steeds helemaal niet genoeg zijn om een grondwet zomaar opzij te schuiven.

Als we toch zo inzitten met de bescherming van de (geestelijke) gezondheid van kinderen en zomaar grondwetten opzij willen schuiven voor deze te beschermen van verenigingen die onderling leugens verspreiden om kindermisbruik te verheerlijken en de gevaren ervan te bagatelliseren, dan kunnen we beter heel de bible belt doen ontbinden:roflol: (en ik bedoel misbruik hier nieteens in de zin van seksueelmisbruik door de kerk:roflol:)

Zijn ze volkomen onschuldig?
Hoe weet jij de verhoudingen? Waarom is volgens jou deze partij geheel onschuldig terwijl je er zelf het fijne niet van weet?
ja, staat letterlijk in de uitspraak vd hoge raad dat ze geen wetten hebben gebroken. terwijl aanzetten tot het plegen van criminele feiten wel bij wet verboden is ;)

Al zeker geen ontbinding, is in dat geval een goudmijn om kindermisbruik tegen te gaan als je mensen hebt die zoiets publiekelijk doen, weet je meteen wie je in de gaten moet houden:roflol:

Dus Martijn verheerlijkt en bagatelliseert niet volgens jou? Zijn ze volkomen onschuldig?

omgekeerde bewijslast, zo werkt het natuurlijk niet

ik zeg dat verheerlijken en bagatelliseren ten eerste enorm subjectieve begrippen zijn die zonder verdere context niets betekenen en ten 2de zelfs al zou de context aangeven dat ze het ergst mogelijke ding betekenen, dan zou het nog steeds helemaal niet genoeg zijn om een grondwet zomaar opzij te schuiven.

We mogen aannemen dat de hoge raad onderzoek heeft gedaan om tot deze conclusie te komen.
Dus het neemt niet weg dat dit kan aanzetten tot misbruik van kinderen. Uitgaande van het ergste geval ,dat pedo's letterlijk worden opgejut om morgen een lekker klein kind naar binnen te lokken en dat ze volgende week hun ervaringen gaan delen lijkt mij meer dan reden genoeg om zo'n vereniging te verbieden. Of het helemaal in de huidige grondwetregels past kan me dan eigenlijk weinig schelen.

blijkbaar denkt de hoge raad er net zo over.
Dus als ik het goed begrijp mag volgens jou, ik vraag dus jou mening en niet die van de wet...een partij als deze zijn uiterste best doen om kindermisbruik te stimuleren? Dat is binnen Angelus' regels?

---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

[/COLOR]
omgekeerde bewijslast, zo werkt het natuurlijk niet

Ik hoef hier niet met bewijzen te komen;).
Ik deel mijn mening over het verbieden van de partij en ga er vanuit dat de hoge raad zijn bewijzen over de gang van zaken over deze vereniging wel op een rijtje heeft.

We mogen aannemen dat de hoge raad onderzoek heeft gedaan om tot deze conclusie te komen.
Dus het neemt niet weg dat dit kan aanzetten tot misbruik van kinderen. Uitgaande van het ergste geval ,dat pedo's letterlijk worden opgejut om morgen een lekker klein kind naar binnen te lokken en dat ze volgende week hun ervaringen gaan delen lijkt mij meer dan reden genoeg om zo'n vereniging te verbieden. Of het helemaal in de huidige grondwetregels past kan me dan eigenlijk weinig schelen.

Dus als ik het goed begrijp mag volgens jou, ik vraag dus jou mening en niet die van de wet...een partij als deze zijn uiterste best doen om kindermisbruik te stimuleren? Dat is binnen Angelus' regels?

---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

[/COLOR]

Ik hoef hier niet met bewijzen te komen;).
Ik deel mijn mening over het verbieden van de partij en ga er vanuit dat de hoge raad zijn bewijzen over de gang van zaken over deze vereniging wel op een rijtje heeft.
je snapt niet wat ik daarmee bedoel.

hierin stel je net alsof die vereniging maar moet aantonen dat ze onschuldig zijn. zo werkt dat niet in de Nederlandse rechtspraak, heeft niks met bewijsmateriaal zelf te maken. een aanklager moet aannemelijk maken dat een verdachte schuldig is. niet andersom, zou mooi worden als ze je zomaar van de straat konden plukken en in de cel zetten en dat je dan zelf maar weer moet gaan betogen waarom je onschuldig bent.

hierin stel je net alsof die vereniging maar moet aantonen dat ze onschuldig zijn. zo werkt dat niet in de Nederlandse rechtspraak, heeft niks met bewijsmateriaal zelf te maken. een aanklager moet aannemelijk maken dat een verdachte schuldig is. niet andersom, zou mooi worden als ze je zomaar van de straat konden plukken en in de cel zetten en dat je dan zelf maar weer moet gaan betogen waarom je onschuldig bent.

Ik reageer op Angelus die mij vraagt om bewijs voor deze aannames. Ik ga er vanuit dat uit onderzoek blijkt dat deze vereniging niet geheel zuiver te werk gaat zoals ze het zelf omschrijven.
Dus om bewijzen etc te gaan uitpluizen heb ik helemaal geen trek in, de hoge raad heeft deze vereniging niet alleen verboden omdat hij in beginsel uit pedofielen bestaat. Of het wel of niet bewezen is kunnen wij met onze google niet over oordelen.

Je kan stellen, "ja dat bewijs moet je hebben want in Nederland..."
Daarom ben ik benieuwd naar de mening als het bewijs daar wel was. Dat het aannemelijk is dat deze groep elkaar aanzet tot misbruik.

het ging over het ergst mogelijke geval van het gebruik van 'verheerlijken van' en 'bagetalliseren van de gevaren', aanzetten tot criminele feiten is iets heel anders:eyes: Daar is 100% zeker geen sprake van want dan zou er niet alleen ontbinding zijn, maar ook vervolging:)

hangt er volledig van af wat je verstaat onder 'stimuleren'.

Dat dit nog voor het hoge raad moet komen, daar maak ik me meer zorgen om.

Dit soort mensen horen direct op een brandstapel.

Juist.

Verder hoeft hier geen discussie over gevoerd te worden. Pedofielen zijn zieke figuren die allemaal in een gesticht horen. Mensen die kinderen lastig vallen zijn zielig en moeten zichzelf gewoon ophangen.

Sorry, wordt echt woest van dat soort mensen. Kinderen en dieren laat je met rust.

---------- Post added at 01:50 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

het ging over het ergst mogelijke geval van het gebruik van 'verheerlijken van' en 'bagetalliseren van de gevaren', aanzetten tot criminele feiten is iets heel anders:eyes: Daar is 100% zeker geen sprake van want dan zou er niet alleen ontbinding zijn, maar ook vervolging:)

hangt er volledig van af wat je verstaat onder 'stimuleren'.

Ik neem jou niet meer serieus.

Laatst bewerkt:
ow boy

Pas op, zometeen komt Angelus aanzetten met oorverdovend oordeel over jouw rationaliteit of gebrek aan intelligentie.

Oh jah, nog zo'n geweldig argument.

Juist.

Verder hoeft hier geen discussie over gevoerd te worden. Pedofielen zijn zieke figuren die allemaal in een gesticht horen. Mensen die kinderen lastig vallen zijn zielig en moeten zichzelf gewoon ophangen.

Sorry, wordt echt woest van dat soort mensen. Kinderen en dieren laat je met rust.

Ooh ja want je eet zeker geen vlees enzo?:rolleyes: Typische hypocriete Nederlander.

Ooh ja want je eet zeker geen vlees enzo?:rolleyes: Typische hypocriete Nederlander.

Dierlijk vlees is lekker :D

Maar... Van kinderen blijf je af, vindt ik. Die moeten lekker knikkeren ofzo en horen niet door volwassen mannen lastig gevallen te worden.

Maar ach, kijk eens naar die koppen van die gasten... Daar valt een beetje normale vrouw niet op. Het zijn allemaal sappies en ze zijn te zielig voor woorden. Dit zijn letterlijk en figuurlijk de grootste watjes van onze samenleving. Durven alleen tegen kinderen, maar zodra er een volwassen persoon tegen ze staat, dan schijten ze 35 kleuren stront.

Terug
Naar boven